Select Page

SIMPEL CONTACT

TELEFOONNUMMER
088 100 5757

Simpel contact

Bent U op zoek naar Simpel telefoon? Simpel Klantenservice geeft de informatie

Simpel klantenservice is altijd klaar om iedereen te helpen

Simpel is een Nederlands bedrijf die vanaf 2007 biedt de diensten voor mobiele telefonie, sim-only abonnementen met gratis 4G internet verbinding aan. Vanaf 2014 werkt Simpel onafhankelijk van T-mobile. Nog steeds maakt het bedrijf gebruik van T-mobile netwerk. Het hoofdkantoor van Simpel is in Amsterdam gesetteld.

De doel van het bedrijf is simpel en begrijpelijk dienst van mobiele telefonie aan te bieden. De abonnees kunnen sim-kaarten kopen en voordelig bellen. Simpel klantenservice adviseert je graag over voordeligste sim-kaarten, pre-paid mogelijkheden en interessante aanbiedingen. Voor alle vragen over mobiele telefonie, de kosten, of overige onderwerpen kunnen de klanten Simpel telefoon bellen.

De abonnees kunnen Simpel telefoon op verschillende manieren vinden

Tegenwoordig kunnen mensen op vele verschillende wegen contact met het bedrijf op te nemen. Zeker het is mogelijk telefonisch gesprek houden maar ook via online kanalen. Wat belangrijk is dat de abonnees krijgen snel en efficiënt hulp en ondersteuning.

Telefoonnummer Simpel is altijd bereikbaar voor iedereen. Vriendelijke assistenten van klantenservice Simpel helpen U graag en zo spoedig mogelijk. Wilt U online contact met het bedrijf opnemen? Dat kan ook. U kunt, bijvoorbeeld, via het website,social media, e-mail of persoonlijk account mijn Simpel contact met klantenservice afdeling opnemen.

Toegang tot uw eigen account geeft U mogelijkheid om alle informatie over mobiele diensten en uw kosten te hebben.

Тelefoonnummer Simpel kunt U opzoeken op:

Zou U de recente gegevens van het bedrijf willen hebben? Bekijk de volgende online mogelijkheden.

  • Op de website www.simpel.nl vinden mensen nuttige informatie over mobiele telefoons, sim-kaarten, prepaid tarieven en nog meer.
  • Virtuele assistent helpt abonnees de antwoorden op de veelgestelde vragen op https://www.simpel.nl/klantenservice opzoeken.
  • Op een pagina www.simpel.nl/werkzaamheden-en-storingen kunt U de informatie over storing Simpel of werkzaamheden van het bedrijf vinden.
MMM Samsung S7 en S7 Edge Image Banner 728 x 90

Hoe kunnen de abonnees storing Simpel controleren?

Het kan gebeuren dat Uw mobieltje of internetverbinding is niet goed werkt of te langzaam. Wat moeten de abonnees dan doen? Misschien dat er werkzaamheden op het netwerk zijn of een technisch probleem is. Eerst probeer U het zelf op te lossen. U kunt uw toestel uitzetten, Uw simkaart eruit halen en weer erin stoppen en uw telefoon weer aanzetten. Werkt het weer? Dan het probleem is opgelost. Mocht het niet opgelost is, dan misschien is er een storing. In dit geval kunnen de klanten Simpel klantenservice telefoonnummer contact opnemen.

Het bedrijf doet alles om de informatie over over storingen of geplande werkzaamheden op het netwerk haar klanten door te geven. Er wordt snel gepubliceerd op een aparte pagina www.simpel.nl/werkzaamheden-en-storingen.

De abonnees kunnen klantenservice Simpel op de verschillende kanalen benaderen

De klanten mogen online vragen stellen, e-mail sturen of gewoon telefonisch opbellen.

Bel simpel nummer 088 100 5757. Het klantenservice van Simpel nl is beschikbaar van maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur
Facebook pagina https://www.facebook.com/simpelsimonly
Twitter pagina https://twitter.com/simpel_nl
Het bedrijf heeft webcare-team die al uw vragen binnen twee uur in Messenger beantwoordt
Veel antwoorden kunt U op veelgestelde vragen pagina https://www.simpel.nl/klantenservice vinden
U kunt ook een contactformulier online invullen: https://www.simpel.nl/contactformulier
Er is mogelijk een brief aan Simpel nl contact sturen:

Simpel:

Postbus 76106

1070 EC Amsterdam

Via simpel nl krijgen de klanten snel en professioneel hulp op de volgende thema’s

De klantenservice afdeling ondersteunt U graag met uw vragen. Ook het is mogelijk als de abonnees zelf de antwoorden op veelgestelde vragen pagina opzoeken.

  • Hoe kan ik mijn sim-kaart bestellen;
  • Welke simkaart heb ik nodig;
  • De informatie over verhuizing doorgeven;
  • Hoe kan ik mijn bestelling bij Simpel opzeggen?
  • Wanneer wordt een factuur verstuurd?
  • Hoe kan ik de factuur betalen?
  • Wat zijn mijn abonnementskosten?
  • Enz.

Simpel klantenservice afdeling werkt hard om snel en effectieve hulp te bieden aan de klanten. Bel gerust Simpel telefoon en krijg het overzicht van prepaid mogelijkheden, recente kosten en de facturen,krijg de informatie over storingen of wijzig je gegevens.

[yasr_visitor_votes size=”large”]

Search
Generic filters
Exact matches only
Filter by Custom Post Type

Adsense

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *