Hoe kom ik snel aan het Simpel contact?

Wil je de Simpel contact? Wij helpen je graag met het probleem over hoe Simpel bellen en alle andere mogelijke manieren om in contact te komen met de Simpel klantenservice, zoals Simpel telefoonnummer, contactformulier, boodschappers, sociale media, officieel adres, en nog veel meer. Na het lezen van dit artikel zul je waarschijnlijk een baan vinden bij Simpel, een manier vinden om met je klanten om te gaan, met het personeel van het bedrijf spreken en de beoordeling van het bedrijf online bekijken.

Wat is Simpel? Van wie is simple?

Simpel is een Nederlandse aanbieder van mobiele telecommunicatie. Het bedrijf biedt sim only abonnementen aan tegen scherpe prijzen en richt zich vooral op eenvoud en transparantie. Simpel maakt gebruik van het netwerk van T-Mobile Nederland. Simpel biedt goedkope abonnementen met 4G internetsnelheid aan via het best geteste netwerk van T-Mobile1. Simpel is opgericht in 2007 en is sinds 2010 onderdeel van T-Mobile2. Simpel is eigendom van de Relevant Holdings Group, een investeringsmaatschappij gespecialiseerd in de telecomsector. Simpel heeft geen eigen winkels, maar regelt alles online via de website.

Wat zijn de redenen om met Simpel contact op te nemen?

Alle klanten hebben meestal problemen met Simpel en daarom willen ze enkele belangrijke vragen stellen, zoals:

  • Hoe kan ik de Simpel klantenservice bereiken?
  • Hoe kan ik Simpel bellen?
  • Wat zijn de tarieven van het Simpel telefoonnummer?
  • Is Simpel bellen gratis?
  • Hoeveel kan ik onbeperkt bellen met Simpel?
  • Wat is het telefoonnummer van Simpel?
  • Wat is mijn gebruikersnaam Simpel?
  • Hoeveel data heb ik nog bij Simpel?

Hoe bereik je de Simpel klantenservice?

Hier staan alle mogelijke manieren om klantenservice Simpel te bereiken. Over het algemeen kun je vragen wat je wilt in de vorm van de veelgestelde vraag door de klantenservicepagina te volgen en interactie aan te gaan met de chatbot. Als je een life Simpel contact nodig hebt, kun je het Simpel telefoonnummer 088-1005757 bellen. Het is mogelijk om Simpel bellen met dit nummer van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 21:00 uur en op zaterdag van 10:00 tot 17:00 uur. Als de dienst niet beschikbaar is, kun je een bericht achterlaten via dit contactformulier met vermelding van je persoonlijke gegevens en een bijlage waarin je je probleem beschrijft. Als je een aanvraag wilt indienen met een officiële brief, moet je naar de officiële postbus schrijven: Simpel Postbus 16272, 2500 BG Den Haag. Je kunt ook contact opnemen met het bedrijf via het telefoonnummer Simpel dat wordt weergegeven via de WhatsApp-chat +31618431095. Anders kun je de sociale mediapagina’s van Simpel volgen om meer informatie te krijgen over de aanbiedingen, nieuws en promoties van het bedrijf, zoals: – Facebook Twitter.

Simpel telefoonnummer 088-1005757
Maandag 9:00 tot 21:00
Dinsdag 9:00 tot 21:00
Woensdag 9:00 tot 21:00
Donderdag 9:00 tot 21:00
Vrijdag 9:00 tot 21:00
Zaterdag 10:00 tot 17:00
Zondag
Website Simpel link
E-mail Simpel klantenservice@service.simpel.nl
Postadres Simpel 16272, 2500 BG Den Haag

Numero verde Simpel: 088-1005757 (Normale tarieven telefoonaanbieder)

Wat publiceert Simpel op haar sociale media?

Simpel publiceert verschillende soorten berichten op haar sociale media, zoals aanbiedingen, tips, nieuws en klantenservice. Op Facebook kun je Simpel volgen via de pagina Simpel Sim Only en op Twitter via het account @simpel_nl. Je kunt ook vragen stellen aan het Webcare team van Simpel via Facebook of Twitter op werkdagen van 9.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.

Simpel Facebook

Simpel Twitter

Wat biedt Simpel aan? Hoe kan ik me inschrijven bij Simpel?

Simpel is een aanbieder van sim-only abonnementen voor mobiele telefoons. Het maakt gebruik van het netwerk van T-Mobile en biedt goedkope en flexibele opties voor bellen, sms’en en internetten. Op de website kun je Simpel aanbiedingen vinden met de plannen, prijzen, diensten en klantbeoordelingen.

Voor Simpel abonnement met telefoon kun je bellen naar 088 100 5757 (lokaal tarief) op werkdagen van 9:00 tot 21:00 uur en op zaterdag van 10:00 tot 17:003 uur. Je kunt ook online bestellen via de website door een tariefplan te kiezen en een formulier te volgen waar je je persoonlijke en contactgegevens voor het abonnement kunt opgeven.

Simpel heeft vijf tariefplannen, die beschikbaar zijn op de website van het bedrijf. Elk abonnement heeft een ander aantal minuten, sms’jes en data. Je kunt het abonnement kiezen dat bij je past en het elke maand gratis aanpassen via Mijn Simpel.
Simpel Sim Only is een plan zonder telefoon. Je krijgt alleen een simkaart die je kunt gebruiken met je eigen telefoon. Op deze manier bespaar je geld op je maandelijkse rekening en vermijd je langlopende contracten.

Om je af te melden bij Simpel, moet je ten minste een maand voor het einde van je contract contact opnemen met de klantenservice. Je kunt dit doen door te bellen naar 088 100 5757 (lokaal tarief) of door een e-mail te sturen naar klantenservice@simpel.nl. Je kunt ook online opzeggen via Mijn Simpel.

simpel klantenservice

Hoe log ik in op mijn Simpel?

Mijn Simpel is het klantengedeelte waar je je sim only abonnement kunt beheren en je verbruik en kosten kunt controleren. Je kunt ook een plafond instellen om je maandelijkse factuur te controleren.

Om te kunnen Simpel inloggen heb je je telefoonnummer en een wachtwoord nodig. Als je nog geen wachtwoord hebt, kun je er een aanvragen via de website. Je ontvangt dan een sms met een link om je wachtwoord aan te maken.

Geregistreerde klanten hebben veel voordelen, zoals:

  • Elke maand gratis van abonnement veranderen
  • MB-uitbreidingen bestellen als je meer gegevens nodig hebt
  • Je contract verlengen of overstappen naar een nieuw abonnement
  • Je facturen en betalingsgeschiedenis bekijken
  • Je persoonlijke gegevens en voorkeuren bijwerken
  • Contact opnemen met de klantenservice via chat of e-mail

Om de Simpel app te downloaden kun je naar de App Store of Google Play Store gaan en zoeken naar “”Mijn Simpel””. De app is gratis en compatibel met iOS- en Android-apparaten. Je kunt dezelfde inloggegevens gebruiken om toegang te krijgen tot de app.

simpel bellen

Is het mogelijk om je in te schrijven voor de Simpel Nieuwsbrief?

U kunt lid worden van de Simpel-community om meer nieuws te ontvangen en deel te nemen aan de discussies over onderwerpen door de community-pagina te volgen. U moet een account aanmaken met uw persoonlijke inloggegevens voor verdere deelname aan discussies.

 

Hoe vind je een baan bij Simpel?

Om een baan te vinden bij Simpel moet je de website van Simpel bezoeken en onderaan de pagina klikken op “Werken bij Simpel“. Simpel is sinds 1 december 2020 onderdeel van T-Mobile Nederland. Je kunt ook vacatures bij Team Magenta bekijken op Teammagenta.nl.

Waar is het hoofdkantoor van Simpel?

Simpel.nl B.V.
Waldorpstraat 60,
2521 CC Den Haag

 

"Simpel.nl B.V. Waldorpstraat 60, 2521 CC Den Haag"

Simpel FAQs

Het is mogelijk om de klantenservice pagina te volgen en je eigen vraag te stellen aan de virtuele chat. Hier is de lijst met de meest gestelde vragen:

  • Past mijn simkaart in elke telefoon?
  • Is mijn apparaat geschikt voor 4G?
  • Is de simkaart geschikt voor mijn toestel?
  • Wat verbruikt internet MB’s?
  • Hoe ziet mijn factuur eruit en hoe kan ik betalen?

Antwoorden op deze en jouw eigen vragen vind je op de officiële website van Simpel, op het tabblad Klantenservice.

Is Simpel onderdeel van KPN?

Nee, Simpel is geen onderdeel van KPN. Simpel was van oorsprong een onafhankelijke aanbieder van sim only abonnementen die gebruik maakte van het netwerk van KPN. Simpel is in 2010 overgenomen door T-Mobile en sindsdien maakt Simpel gebruik van het netwerk van T-Mobile. In 2014 scheidde Simpel van T-Mobile en ging als zelfstandig bedrijf verder. In 2020 is Simpel wederom overgenomen door T-Mobile en is nu onderdeel van T-Mobile Nederland. Simpel blijft als zelfstandig merk bestaan en voor klanten van Simpel verandert er niets aan hun abonnement of voorwaarden.

Is Simpel een onderdeel van T-Mobile?

Ja, Simpel is sinds 1 december 2021 onderdeel geworden van T-Mobile. Simpel blijft als zelfstandig merk en voor klanten van Simpel verandert er niets aan hun abonnement of voorwaarden. Simpel maakt al gebruik van het best geteste mobiele netwerk van T-Mobile, dat supersnel en betrouwbaar 4G internet biedt. Meer over Simpal abonnementen en tariefplannen lees je op hun officiële website.

Hoe weet ik hoeveel data ik nog heb?

Simpel is een bekende telecommunicatie mobiele operator in Nederland. Jij kunt uw verkeersverbruik controleren door in te loggen op jouw persoonlijke account op hun Simpel-website of app. Jij kunt ook waarschuwingen instellen om je te waarschuwen wanneer je een bepaald percentage van jouw databundel bereikt. Simpel biedt verschillende sim only abonnementen aan met verschillende databundels vanaf € 3,50 per maand.

Welke provider is Simpel?

Simpel is een Nederlandse mobiele telecomprovider die SIM-only abonnementen verkoopt. Het maakt gebruik van het netwerk van T-Mobile Nederland en concurreert met andere operators in het land. De belangrijkste verkoopargumenten van het bedrijf zijn lage prijzen, eenvoud en transparantie. Klanten van Simpel kunnen genieten van 4G internetsnelheid op het best geteste netwerk van T-Mobile. Simpel is opgericht in 2007 en kwam in 2010 bij T-Mobile. Het is eigendom van Relevant Holdings Group, een telecom investeringsmaatschappij. Simpel heeft geen fysieke winkels, maar opereert online via haar website.

Simpele recensies

Je kunt de in formatie over de beoordeling van Simpel en de beoordelingen van haar klanten vinden op de website van het bedrijf of door rechtstreeks naar het Truspilot rangschikkingsplatform te gaan. Daar kun je de opmerkingen van klanten lezen over hoe goed of slecht het bedrijf is en de algemene score. Je kunt je eigen evaluatie maken door commentaar te geven.

simpel telefoonnummer

Andrea Habur

Andrea Habur

Andrea is expert op het gebied van klantenservice en werkt sinds 2017 op dit gebied. Ze houdt zich bezig met de waardering van Nederlandse bedrijven en helpt klanten alle benodigde informatie over het bedrijf te vinden.

 

Please rate Stellar

0 / 3

Your page rank: