Nummerinformatiedienst

Simyo Contact biedt de mobiele diensten aan. Contact Simyo Klantenservice ervoor

Simyo klantenservice staat altijd klaar om abonnees te ondersteunen

Simyo is een merk voor verschillende mobiele virtuele netwerk operators (MVNO’s) in Europa. In Nederland is een deel van KPN. Het bedrijf werd in mei 2005 opgericht. Toen werkte het bedrijf onder de naam E-Plus. In 2007 heeft E-Plus de volledige overname van Simyo aangekondigd. Simyo bezit geen draadloos netwerk, maar gebruikt als MVNO de netwerkinfrastructuur van het moederbedrijf.

Simyo maakt deel uit van de Nederlandse telecommunicatie groep KPN, na overname van de rest van E-Plus. Tegenwoordig biedt het bedrijf mobiele prepaid en abonnementsdiensten, aantrekkelijke bel-pakketten met belminuten, sms’en en 4G internet. Simyo maakt het gebruik van betrouwbaar netwerk van KPN.

Simyo baseert zijn bedrijfsstrategie op “Zelfmanagement via internet”. Dat betekent dat de klanten kunnen via eigen online account alle zaken meteen regelen. Als het voor een of andere reden lukt niet dat kunnen ze met Simyo contact opnemen en alles wordt snel en vriendelijk geregeld. Simyo klantenservicehelpt iedereen de passende mobiel toestel, tarief of simkaart kiezen.

Bijzondere prestaties van Simyo Contact in de afgelopen jaren

De klein team van Simyo is zeer klantvriendelijk bedrijf en dat wordt wel beloond. Er zijn paar van prijzen die het aanbieder heeft gewonnen.

  • In 2016 was Simyo tot beste mobiele provider van Consumentenbond uitgeroepen;
  • In 2016 werd het website van Simyo tot website van het jaar genoemd;
  • In 2017 heeft Simyo titel van meest klantgerichte mobiele provider ontvangen;
  • In 2017 was Simyo klantvriendelijkste telecombedrijf genoemd;
  • In 2018 heeft het bedrijf beste Service Award van Telecom ontvangen.
  • De klanten waarderen Simyo 8.9 uit 10 punten

Daarom kunnen klanten gerust contact Simyo opnemen en vertrouwen hebben in de uitstekende ondersteuning.

Wat zijn de mogelijkheden met klantenservice simyo contact opnemen?

Moderne vereisten voor mobiele diensten omvatten niet alleen vriendelijkheid, maar ook snelheid, efficiëntie en veiligheid. Simyo bestelhotline doet alles om deze eisen te voldoen. Simyo telefoonkan je hier opzoeken.

  1. Op het website simyo.nl kan iedereen de gegevens van het mobiele aanbieder vinden.
  2. Alle zaken van mobiele telefonie kan je via “Mijn Simyo” account snel regelen. De abonnees meteen krijgen een overzicht van hun abonnementen, tarieven, facturen en betalingen.
  3. Helaas het kan gebeuren dat de klant niet tevreden is dan het is mogelijk een klacht indien via social media messengers of simyo bellen.
  4. In de geval van retourneren kunnen de klanten schriftelijk een contact met het bedrijf opnemen:

Simyo klantenservice 

Postbus 58800

1040 JA Amsterdam

Simyo telefoon en andere bedrijfsgegevens kunnen de abonnees makkelijk online vinden

Het klantenservice afdeling van Simyo is beschikbaar iedere werkdag van 8:00 tot 20:00 uur. Chatten is mogelijk tot 22:00 uur. De klanten kunnen via WhatsApp, Messengers en telefonisch contact opnemen.

Welke vragen kunt u via veelgestelde vragen pagina opzoeken

De klanten kunnen klantenservice Simyo bellen of zelf de antwoorden op de meest gestelde vragen snel opzoeken https://www.simyo.nl/klantenservice. Soms het is makkelijker en sneller op deze manier een antwoord vinden.

  • Wat zijn de kosten van Simyo prepaid in het buitenland?
  • Hoe bestel ik een simkaart?
  • Wanneer gaat mijn abonnement in?
  • Waar kan ik mijn betaaloverzicht?
  • Hoe kan ik mijn persoonlijk gegevens wijzigen?
  • Hoe kan ik Simyo Only opzeggen?
  • Enz.

Simyo diensten zijn populair omdat ze alle zaken van mobiele telefonie snel, eerlijk en vriendelijk voor de abonnees regelen. De klanten hoeven niet te wachten, ze krijgen duidelijk service, eerlijk nota en snelle antwoorden. Voor alle aanvullende zaken kunnen ze gerust met Simyo contact opnemen. Simyo klantenservice afdeling biedt altijd efficiënt ondersteuning aan.

0 Comments

Submit a Comment

Please rate Stellar

0 / 3

Your page rank: