☎ Hoe kan ik contact opnemen met T Mobile klantenservice?

Als je de T Mobile klantenservice snel wilt bereiken, kan dit artikel je helpen met alle beschikbare T Mobile contact informatie. Hier vind je hoe particuliere klanten T Mobile bellen kunnen, evenals de contactinformatie en het T Mobile telefoonnummer voor zakelijke klanten. Je komt te weten hoe je met het privégedeelte kunt werken, abonnementen kunt bestellen en annuleren, de beoordeling van het bedrijf kunt controleren en nog veel meer.

Over T-Mobile

T-Mobile is een telecommunicatiebedrijf dat actief is in verschillende landen over de hele wereld, waaronder Nederland. Het is een van de grootste mobiele netwerkoperators ter wereld en levert draadloze spraak-, berichten- en datadiensten aan miljoenen klanten.

T-Mobile Nederland is de Nederlandse dochteronderneming van T-Mobile. Het werd opgericht in 2007 toen T-Mobile International de Nederlandse mobiele operator Orange Nederland overnam. T-Mobile Nederland biedt mobiele telefoondiensten, breedbandinternet en digitale televisie aan consumenten en bedrijven in Nederland.

Het bedrijf biedt een scala aan mobiele abonnementen en apparaten, waaronder smartphones en tablets, en biedt zowel prepaid als postpaid opties. T-Mobile Nederland staat bekend om zijn concurrerende prijzen, innovatieve diensten en landelijke dekking.

Naast mobiele diensten heeft T-Mobile Nederland haar aanbod uitgebreid met internet- en tv-diensten voor thuis, met als doel klanten te voorzien van gebundelde pakketten en geïntegreerde connectiviteitsoplossingen.

T-Mobile Nederland investeert in de uitbreiding van zijn netwerkinfrastructuur, waaronder de uitrol van 5G-technologie, om zijn dekking, snelheid en betrouwbaarheid te verbeteren. Het bedrijf richt zich ook op klantenservice en heeft verschillende initiatieven geïntroduceerd om de klantervaring te verbeteren.

De reden om te zoeken naar T Mobile klantenservice

Veel klanten hebben altijd problemen met T-mobile, de contactgegevens of de werkprincipes. Zo kunnen ze de volgende vragen stellen:

  • Hoe kunnen particuliere klanten T Mobile bellen?
  • Welk T-mobile contact kan ik gebruiken als ik vanuit het buitenland bel?
  • Is er een T Mobile telefoonnummer voor zakelijke klanten?
  • Wanneer kan ik de klantenservice T Mobile bereiken?
  • Is bellen naar T-Mobile gratis?
  • Hoe kan ik T-Mobile telefonisch bereiken?
  • Hoe laat is T-Mobile bereikbaar?
  • Wat is het klantnummer van T-Mobile?

Hoe kom ik in contact met T-Mobile?

Er zijn verschillende manieren om contact op te nemen met T mobile klantenservice:
Je kunt dit T Mobile telefoonnummer 06-2400 1200 bellen als je een particuliere klant bent met een mobiel abonnement. Als je vanuit het buitenland belt, gebruik dan dit telefoon nummer T Mobile 00316 2400 1200. Als je een zakelijke klant bent, kun je bellen naar T Mobile telefoon 0800-7112. Als je klant wilt worden, kun je deze T mobile contact telefoon 0800-7123 voor particuliere klanten of 0800-8102 voor zakelijke klanten gebruiken. Als je vragen hebt over T-Mobile Thuis, kun je bellen met dit T-Mobile thuis contact nummer 0800-0092. Met deze lijn kun je gratis bellen T-Mobile.
Je kunt schrijven via T mobile chat of een medewerker via de website van T-Mobile. Klik op de knop “Chat met ons” rechtsonder op de pagina.
Je kunt je vraag stellen of deelnemen aan het gesprek op de T-Mobile Community. Ga naar en maak een account aan of log in met je My T-Mobile inloggegevens.
Je kunt contact opnemen met T-Mobile via Facebook of Twitter. Stuur een bericht naar.
Je kunt een e-mail sturen via het contactformulier op de website van T-Mobile. Ga naar en vul je gegevens in. De T mobile openingstijden zijn maandag-vrijdag 8:00 – 20:00 uur en zaterdag 9:00 – 17:30 uur.

T Mobile telefoonnummer 06-2400 1200 *
Maandag 8.00 – 20.00
Dinsdag 8.00 – 20.00
Woensdag 8.00 – 20.00
Donderdag 8.00 – 20.00
Vrijdag 8.00 – 20.00
Zaterdag 9.00 – 17.30
Zondag
Website van T-Mobile link
T-Mobile contactformulier link
T mobile chat link
T-Mobile Post Adres Waldorpstraat 60, 2521 CC Den Haag, Nederland

*Normale telefoontarieven

Wat publiceert T-Mobile Nederland op zijn social media pagina's: Facebook, Twitter en LinkedIn?

T-Mobile publiceert verschillende content op haar social media pagina’s, zoals:
Facebook: op deze pagina deelt T-Mobile nieuws, updates, aanbiedingen, tips, video’s en klantverhalen. Je kunt ook contact opnemen met T-Mobile via Facebook Messenger of lid worden van de T-Mobile Community groep.
Twitter: op deze pagina biedt T-Mobile klantenservice, beantwoordt vragen, geeft advies en lost problemen op. Je kunt ook T-Mobile’s hoofdaccount volgen voor meer nieuws en updates.
LinkedIn: op deze pagina post T-Mobile over de bedrijfscultuur, waarden, visie, prestaties, evenementen en carrièremogelijkheden. Je kunt ook in contact komen met werknemers van T-Mobile en meer te weten komen over werken bij T-Mobile.

T-Mobile Facebook

T-Mobile Twitter

T-Mobile LinkedIn

Wat biedt T Mobile?

T-Mobile Nederland biedt verschillende diensten en goederen voor particuliere en zakelijke klanten, zoals:

  • Mobiele telefooncontracten (met telefoon) of Sim Only abonnementen met bellen, sms’en en data in Nederland en EU-landen.
  • Prepaid simkaarten die online, automatisch of via de gratis My T-Mobile app kunnen worden opgewaardeerd
  • Internet & TV of Internet, TV & vaste lijn (Alles-in-1) abonnementen die snel en betrouwbaar (glasvezel)-internet thuis bieden, evenals tv-opties en vaste telefoondiensten
  • Internationale roamingdiensten waarmee je je mobiele toestel ook buiten Nederland kunt gebruiken, met verschillende tarieven en datapassen afhankelijk van je bestemming.

Om een T Mobile abonnement te activeren, moet je online of in een T-Mobile winkel een simkaart bestellen en de instructies volgen om deze te activeren. Als je wilt, kun je ook je huidige telefoonnummer overzetten naar T-Mobile. Meer informatie over het activeren van je abonnement vind je op de homepage van T-mobile (https://www.t-mobile.nl/).
Om een T-Mobile abonnement te annuleren, moet je telefonisch of via chat contact opnemen met de klantenservice en een annuleringsverzoek indienen. Je kunt je abonnement ook online opzeggen door in te loggen op My T-Mobile en een opzegformulier in te vullen.

Hoe kan ik toegang krijgen tot mijn persoonlijke gedeelte van T-Mobile?

Om toegang te krijgen tot de persoonlijke omgeving van T-mobile, moet je inloggen op Mijn T mobile met je gebruikersnaam en wachtwoord. In je persoonlijke online omgeving heb je toegang tot alle informatie over je T-Mobile abonnement(en). Je kunt onder andere je abonnementen bekijken en aanpassen, je verbruik en rekeningen bekijken, je data beheren en nog veel meer.

My T Mobile biedt ook verschillende voordelen, zoals T-Mobile Customer Advantage, waarmee je korting krijgt op je mobiele abonnement als je ook T-Mobile Thuis hebt of als er een ander mobiel abonnement van T-Mobile op je adres is. Je kunt ook profiteren van Phone Trade-In, waarmee je je oude telefoon kunt inruilen voor korting op een nieuwe. Bovendien heb je met je persoonlijke omgeving toegang tot het 5G-netwerk van T-Mobile, dat razendsnel en stabiel internet biedt.

Om de T Mobile app te downloaden, ga je naar de App Store of Google Play Store en zoek je naar “T-Mobile”. De app is gratis en geeft je snel en eenvoudig inzicht in je verbruik, rekeningen, abonnement en meer. Om de T Mobile TV app te downloaden, kun je ook naar de App Store of Google Play Store gaan en zoeken naar “T-Mobile TV. De app is gratis voor T-Mobile Home-klanten met een interactief tv-abonnement en laat je overal in de EU live tv kijken op je smartphone of tablet.  mijn t-mobile

Hoe krijg ik nieuws van T-Mobile?

Als je nieuws van T-Mobile wilt ontvangen, kun je de T-Mobile Newsroom-website bezoeken en op de hoogte blijven van nieuws, bedrijfsevenementen en netwerkupdates van het bedrijf. Je kunt ook het T-Mobile Forum bezoeken om deel te nemen aan de community of groepschat. Je kunt ze ook volgen op sociale media zoals Facebook, Twitter en LinkedIn voor het laatste nieuws en updates.  t mobile klantenservice  

 

Hoe kan ik een baan vinden bij T-Mobile?

Je kunt banen vinden in het T-Mobile team door direct via de chat te solliciteren. Je volgt de instructies in de antwoorden van de chat-bot. Sommige vacatures zijn al beschikbaar op deze pagina. Je kunt de details bekijken en direct solliciteren op deze pagina onder elke vacature. Je moet een klein contactformulier invullenmobile contact

Hoe vind ik een T Mobile winkel en hun contacten?

T-Mobile heeft veel winkels. Jij kunt door de T-Mobie-winkelkaart bladeren en een bepaalde locatie vinden met mogelijke contacten, bijvoorbeeld:

  • Amsterdam: Rokin 64 A, 1012 KW Amsterdam, maandag – zaterdag 10:00 – 18:00, zondag 12:00 – 17:00;
  • Rotterdam: Lijnbaan 86, 3012 ER Rotterdam, maandag – donderdag 10:00 – 19:00, vrijdag 10:00 – 21:00, zaterdag 10:00 – 18:00, zondag 12:00 – 18:00
  • Zwolle: Diezerstraat 53, 8011 RC Zwolle, maandag – dinsdag 10:00 – 18:00, woensdag 10:00 – 21:00, donderdag, zaterdag 10:00 – 18:00, zondag 13:00 – 17:00
 

Het adres van het hoofdkantoor van T-Mobile

Het adres van het hoofdkantoor van T-Mobile:

Waldorpstraat 60, 2521 CC Den Haag, Nederland

 

Waldorpstraat 60, 2521 CC Den Haag, Nederland

Rokin 64 A, 1012 KW Amsterdam

Lijnbaan 86, 3012 ER Rotterdam

Diezerstraat 53, 8011 RC Zwolle

Wat zijn de veelgestelde vragen van T-Mobile?

Hier is de lijst met de belangrijkste veelgestelde vragen over T-Mobile:

  • Wanneer kan ik de bezorging van mijn bestelling voor een iPhone 14, 14 Plus, 14 Pro of 14 Pro Max verwachten?
  • Wat is het telefoonnummer van de klantenservice?
  • Wat is de reden voor het hogere bedrag op mijn factuur in vergelijking met mijn verwachtingen?
  • Waar kan ik details vinden over mijn aanstaande abonnement?
  • Hoe kan ik een verzoek indienen om mijn huidige telefoonnummer te behouden?

Wil je meer antwoord krijgen op de overige vragen, dan kun je naar de klantenservicepagina van T-Mobile (https://www.t-mobile.nl/klantenservice) gaan en alle daar gepresenteerde rubrieken openen, zoals: Mobiele facturen, storingen , internetproblemen en nog veel meer.

Heeft T-Mobile ook een tv app?

Ja, T-Mobile heeft een tv-app genaamd “T-Mobile TV”. Met deze app kunnen klanten van T-Mobile televisieprogramma’s en content bekijken op hun mobiele apparaten, zoals smartphones en tablets. De app biedt toegang tot live tv-kanalen, on-demand shows, films en andere entertainmentopties. Het stelt gebruikers ook in staat om hun favoriete programma’s op te nemen en te bekijken. Om toegang te krijgen tot de T Momile TV-app, moet je de App Store of Play Store  en download deze gratis.

Hoe krijg ik T-Mobile op mijn tv?

Er zijn verschillende manieren om T-Mobile op je tv te krijgen. De ene is om overal tv te gebruiken, een app waarmee je online tv kunt kijken op je smartphone, tablet, laptop of pc. Je kunt de app gratis downloaden in de Apple Store of de Google Play Store en inloggen met je T-Mobile data. Een andere mogelijkheid is om de T-Mobile TV App te downloaden in het app-menu van je smart tv of mediaspeler. Zo kijk je draadloos tv zonder TV Box, kabels of losse afstandsbediening. Je hebt wel een internetverbinding nodig om deze apps te gebruiken.

Wat is T-Mobile Thuis?

T-Mobile Thuis is een dienst van T-Mobile waarmee je internet, tv en vast bellen voor thuis kunt krijgen. Je kunt kiezen uit verschillende pakketten, zoals Alleen Internet, Internet en TV of Internet, TV en bellen. Jij kunt ook zelf jouw pakket samenstellen en aanpassen aan jouw wensen. Met T-Mobile Thuis geniet je van supersnel internet tot 1 Gbit/s via DSL of glasvezel, interactieve tv met meer dan 60 zenders en gratis sportzender ESPN en voordelig bellen naar vast binnen en buiten Nederland. Ook kun je via handige apps als TV Anywhere en T-Mobile TV App online tv kijken op je smartphone, tablet, laptop of smart tv. Heb je al een mobiel abonnement van T-Mobile, Tele2 of BEN, dan kun je met Klantvoordeel ook profiteren van extra korting op beide abonnementen. Jij beheert jouw T-Mobile Thuis abonnement via jouw persoonlijke Mijn T-Mobile omgeving, waar je onder andere jouw facturen kunt inzien, jouw gegevens kunt wijzigen en jouw pakket kunt aanpassen.

Hoe log ik in op T-Mobile Thuis?

Om in te loggen bij T-Mobile Thuis Nederland gaa je naar jouw persoonlijke Mijn T Mobile Thuis omgeving. Dat kan via link. Daar kun je inloggen met jouw e-mailadres en wachtwoord dat je hebt gekozen bij het plaatsen van jouw bestelling. Als je al een My T-Mobile account hebt voor je mobiele abonnement, kun je dezelfde inloggegevens gebruiken. In Mijn T-Mobile Thuis kun je onder andere je rekeningen inzien, je abonnement wijzigen, je gegevens aanpassen en je pakket beheren.

Waar kan ik de T-Mobile-beoordeling controleren?

Trustpilot biedt klanten een platform om de meningen van T-Mobile te ontdekken. Door door de opmerkingen van klanten te bladeren en de algehele beoordeling van het bedrijf op basis van hun feedback te onderzoeken, krijg je inzicht in de reputatie van T-Mobile. Daarnaast heb je de mogelijkheid om deel uit te maken van dit platform, zodat je jouw persoonlijke ervaring met T-Mobile kunt bijdragen.

Andrea Habur

Andrea Habur

Andrea is expert op het gebied van klantenservice en werkt sinds 2017 op dit gebied. Ze houdt zich bezig met de waardering van Nederlandse bedrijven en helpt klanten alle benodigde informatie over het bedrijf te vinden.

 

Please rate Stellar

0 / 3

Your page rank: