Select Page

T-MOBILE Klantenservice

Telefoonnummer
0800-7123

T-MOBILE Klantenservice Telefoonnummer

Contact met de T-Mobile Klantenservice

T-Mobile (klantenservice) is een dochteronderneming van het Deutsche Telekom-concern. Dit is opgericht in 1999. T-Mobile Nederland verschaft mobiele telefoons en mobiele abonnementen, maar ook prepaidtoesstellen. In de vele winkels, maar ook online worden deze aangeboden, en daarbij geeft het bedrijf graag hulp en adviezen aan haar klanten.

Tegenwoordig is T-Mobile een van de grootste aanbieders van mobiele telefonie op de Nederlandse markt.

T-Mobile: Klantenservice

Bij de T-Mobile klantenservice kunt u al uw vragen stellen en opmerkingen of ideeën doorgeven. De klantenservice helpt u verder met vragen over de volgende zaken:

  • Alles over uw bestelling, abonnement of prepaid;
  • Facturen en tarieven van het telefoniebedrijf;
  • Prijslijsten en vragen over de simkaart;
  • Het netwerk en bereik, bijvoorbeeld over werkzaamheden, storingen en de internetsnelheid;
  • Uw toestel, voicemail en reparatie.

T-Mobile: Contact opnemen op verschillende manieren

Het T-Mobile contact is bereikbaar op vele verschillende manieren. Alle vragen kunnen op een of meerdere van deze manieren worden beantwoord.

Deze zijn als volgt:

  • Snel en gemakkelijk gegevens aanpassen kan online via t-mobile.nl;
  • Op de website is ook veel informatie beschikbaar, die u kunt gebruiken om zelf antwoord te vinden op uw vragen, of om meer te lezen over de verschillende functies van het bedrijf;
  • Online kunt u vragen stellen via een social media kanaal, zoals Facebook en Twitter;
  • Ook is het mogelijk om online contact op te nemen door middel van een chat met een medewerker;
  • Door een e-mail te sturen, krijgt u zo snel mogelijk reactie van de klantenservice.
  • In een van de T-Mobile winkels wordt u direct verder geholpen en geadviseerd door een van de medewerkers;
  • Op de website zijn brochures en formulieren in te vullen voor meer informatie over het bedrijf zelf;
  • Er is een forum beschikbaar om vragen te stellen aan andere klanten van het mobiele telefoonbedrijf, zodat men elkaar verder kan helpen;
  • Er zijn verschillende telefoonnummers beschikbaar om contact op te nemen met de Klantenservice.

T-Mobile: Telefoonnummer

Het bellen van het T-Mobile telefoonnummer is de snelste manier om antwoord te krijgen op uw vragen, of om opmerkingen door te geven. Er zijn verschillende nummers bereikbaar, voor particulieren en bedrijven.

Het algemene nummer van de klantenservice is 06 2400 1200. Vanuit het buitenland is dit +31 6 2400 1200.

Het telefoonnummer is bereikbaar voor vragen over abonnementen op de volgende dagen: Maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 20:00. Voor vragen over prepaid kunt u bij het nummer terecht op werkdagen van 08:00 tot 20:00.
Bent u nog geen klant? Dan kunt u bellen met 0800-7123.

Voor bedrijven gelden andere telefoonnummers en tijden. Zo kunnen klanten terecht via 0800 7123, en vanuit het buitenland via +31 6 2400 7112. Deze nummers zijn bereikbaar op werkdagen van 08:00 tot 23:00, en in het weekend van 09:00 tot 17:30.

Bedrijven die graag een abonnement willen afsluiten, kunnen bellen naar 0800 7123 op werkdagen van 08:00 tot 17:30.

T-Mobile: Storing

Op de website is een overzicht beschikbaar van huidige storingen in het netwerk. Wanneer u problemen ondervindt met betrekking tot een T-Mobile storing, en dit niet tussen de vermelde storingen ziet staan, dan kunt u dit melden via de dekkingskaart. Hierop kunt u uw adres invullen, en laten weten waar de storing zich bevindt. Het bedrijf zal dit probleem dan zo snel mogelijk oplossen.

Conclusie

Voor elke vraag, opmerking of problemen bij een storing staat de klantenservice voor u klaar. U kunt contac t T-Mobile opnemen op verschillende manieren: online, via e-mail, in de winkel of telefonisch. De T-Mobile klantenservice helpt haar klanten altijd snel en professioneel verder.

WEB-T-MOBILE CONTACT

Het bezoekadres van het telefoniebedrijf is aan Waldorpstraat 60, 2521 CC Den Haag.

Search
Generic filters
Exact matches only
Filter by Custom Post Type

Adsense

8 Comments

  1. Jan

    Niemand kan bereiken de klantenservice! Niemand! De verbinding wordt verbroken na de connectie !! Wat is met de lijn??? Echt slecht! Hoe kan ik contacteren?

    Reply
  2. Peter Asjes

    Ik ben aan het denken van uitstappen: waarom moet ik blijven als bereiken onmogelijk is?!

    Reply
  3. Berg

    Deze organisatie is waardeloze!
    Bij T-mobile heb ik thuis internet abonnement – router is echt waardeloos! De router valt uit altijd en zit ik dan zonder internet. Ik heb de internet voor mijn werk nodig! Dus vind ik deze situatie echt slecht! De klantenservice werkt tijdens kantooruren – dus als ik buiten kantooruren geen internet hebt dan wacht ik tot de volgende dag!
    Ik vind dat verschrikkelijk dat ik niet met mijn eigen router kan werken. Zij willen dat niet! Alleen onmogelijk!
    Waarom is er zeeeeer slechte support voor de klanten? Hoe kan dat zijn

    Reply
  4. LEVI V.

    Mijn direct telefoon is geannuleerd op zestien juni 2017…
    De annulering van T-mobile: zij sturen op 27 juni 2017 ( het is binnen 14 dagen) mijn geld terug.
    Ongeveer vier keer heb ik gebeld… Ik wilde mijn geld gewoon terug!
    op negentien juli 2017 nog steeds niks op mijn rekening. Aan de lijn had ik geen hulp gekregen! de verbinding is altijd verbroken.
    Ik ben echt niet tevreden van de werk en deze situatie!

    Reply
  5. AART

    Waardeloos en echt spijtig maar je krijgt nooit de medewerker aan de lijn!!! Ik heb gestapt! PFF!

    Reply
  6. mees

    Ik wacht de gele morgen – altijd is de lijn bezig! Niemand werkt? Verschrikkelijk!

    Reply
  7. Guido Visser

    Echt slecht en waardeloos!

    Reply
  8. Noor

    Eigenlijk kan ik niet begrijpen waarom T-mobile klantenservice heet KLANTENSERVICE! Je hoor altijd dezelfde: sms bericht over betalen! Echt dienstig als u een probleem hebt!!!

    Reply

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *