Nummerinformatiedienst

Vodafone klantenservice voor al uw vragen

 

Met een wereldwijde klantenbestand van 400 miljoen is Vodafone de internationale marktleider in de mobiele telefonie branche. Vodafone staat voor Voice Data Fone. Bij nieuwe en bestaande klanten profileert Vodafone zich als een klantvriendelijk en duurzaam bedrijf met de beste dienstverlening.

 

Het is een innoverend bedrijf met een rijkdom aan deskundig personeel en diensten van hoge kwaliteit. Bent u al klant van Vodafone, of wilt u meer weten over de geboden producten en diensten? Wilt u Vodafone klantenservice bellen? Bent u op zoek naar informatie over dit bedrijf? Heeft u als bestaande klant een storing te melden?

 

Bel dan gerust 24 uur per dag en 7 dagen in de week op 1201 voor klantenservice Vodafone.

Rechtstreeks contact met Vodafone klantenservice

Op Vodafone.nl haalt u al heel wat informatie, wellicht kunt u daar terecht voor de  antwoorden op simpele vragen.

Op de website vindt u verschillende contactmogelijkheden, zoals:

  • Bel ons,
  • Forum,
  • Hulp via Twitter of Facebook en
  • Vind een winkel.

 

Wilt u echter sneller en persoonlijker contact? Vodafone klantenservice staat er dan voor u klaar. U kunt bellen voor al uw vragen of voor het informeren naar eventuele storingen.

Daarnaast kunt u ook bij de customer service terecht voor zaken zoals:

  • Niet langer gebruik kunnen maken van Vodafone Internet.
  • Niet langer kunnen bellen.
  • Het abonnement opzeggen of verlengen,
  • De Puck code opvragen van uw Vodafone telefoonnummer,
  • Opwaarderen, etc.

 

Leg uw vragen maar bij de Vodafone klantenservice. Kies voor een  gesprek met de klantvriendelijke klantenservice. Bel naar klantenservice Vodafone op 1201

Eenvoudig en snel met Vodafone contact opnemen

Bel met 1201 naar Vodafone klantenservice voor allerhande vragen, zoals:

  • Wilt u informatie opvragen over uw rekeningen?
  • Wilt u uw persoonlijke gegevens laten wijzigen?
  • Wilt u informatie opvragen over uw abonnement?
  • Wilt u informatie over uw datalimiet?
  • Wilt u uw contract bij Vodafone opzeggen?
  • Wilt u informatie over Vodafone Internet?
  • Wilt u informatie over uw verbruik en tegoed?

 

Met al uw vragen en het doorspelen van storingen kunt u terecht bij de klantenservice. Het is nu heel makkelijk om met Vodafone contact op te nemen.

 

Eenvoudig en snel contact via het Vodafone telefoonnummer

Neem makkelijk en snel contact via het Vodafone telefoonnummer 0800-0094. Het is de optimale manier om aan informatie te komen. Het personeel van de klantenservice helpt u graag en wordt steeds bijgeschoold om u goed van dienst te kunnen zijn.Via de customer service worden uw vragen altijd snel en klantvriendelijk afgehandeld.

Vodafone zakelijk en particulier

Niet alleen particuliere klanten kunnen bij de customer service terecht met hun vragen. Als zakelijke klant kunt u ook gebruik maken van deze dienst.

 

Vodafone heeft voor haar zakelijke klanten speciale diensten en pakketten samengesteld naar de branche waarin zij opereren. Deze zelfde klantgerichtheid en aandacht voor details kunt u verwachten bij de customer service.

 

Bij de zakelijke klanten willen de meesten meer weten over het volgende:

  • De tarieven en voorwaarden,
  • Uitleg over de rekeningen,
  • De kosten wanneer ze op reis gaan,
  • Problemen bij het Internetten en bellen.

 

Als particulier hebt u soms buiten de reguliere werktijden hulp nodig. Dan kunt u nog gebruik maken van de klantenservice. Die zijn 7 dagen in de week en 24 uur per dag beschikbaar. U hoeft dus geen rekening te houden met vastgestelde werktijden. Wacht niet langer. Bel nu op 0800-0094 en wordt meteen geholpen.

 

Een persoonlijke deal samenstellen? Contact Vodafone dan!

Vodafone biedt adviezen op maat. Via de website en via het customer service personeel kunt u adviezen krijgen voor uw specifieke situatie. Binnen enkele minuten bent u al geholpen.

 

De Vodafone klantenservice heeft vakkundig en klantvriendelijk personeel die u graag te woord staat. Geen enkel vraag of probleem kunnen zij niet aan. Maak gerust contact via het telefoonnummer 0800-0094. Alle vragen worden snel en professioneel afgehandeld. Wacht niet langer bel vandaag!

3 Comments

  1. Jos den Boer

    Ben nieuwe klant nr 20061083744 nu heb ik sim kaart 8931440301784233221 ontvangen en wil hem activeren .
    Nu lukt het online niet kan geen acuut aan maken kent mijn telefoon nr nog niet 0613671758 .
    De klantenservice is nu niet bereikbaar .
    Weet nu niet of andere abonnement door loopt wil / kan niet zonder telefoon .
    Het is voor mijn lastig om dit tijdens werktijd te regelen . papieren simkaart niet bij de hand werk in de bouw
    Wat moet ik nu doen om het toch online s’avonds voor elkaar te krijgen ?

  2. T.S.Alieva

    Beste heer/mevrouw,

    Vanaf 29 november heb ik een abonnement (mob nr. is 0640843728) bij jullie afgesloten en de simkaart dezelfde dag geactiveerd. Het is intussen 11 december maar ik heb nog geen verbinding. Er wordt nog steeds “geen service” weergegeven. Kunnen jullie mij adviseren wat ik moet doen zodat ik eindelijk gebruik kan maken van jullie verbinding?

    Bij voorbaat dank.

    Met vriendelijk groet,

    T.S.Alieva

  3. B.Haak-Boerema

    Goedemiddag

    Vanmiddag ben ik bij Vodafone Groningen geweest
    Heerestraat.
    Ik wilde een ander pakket van Ziggo voordeliger.
    De tv zenders doen ook vreemd maar dat komt door de kaart
    die er achter inzit de code komt niet overeen met de kaart.
    We kunnen de originele kaart niet terug vinden.
    Dus we zullen een andere kaart moeten hebben.
    Hoe gaan we nu verder ik had tegen de verkoper gezegd
    dat ik bericht zou geven of de originele kaart terug was
    gevonden nee dus,

    In afwachting verblijf ik

Submit a Comment

Please rate Stellar

0 / 3

Your page rank: