Contact met De Telegraaf Klantenservice via chatbot, account, contactformulier, telefoon, telefoonnummer

ici paris contact

📞 Bellen met De Telegraaf

Wat is De Telegraaf?

De Telegraaf is een dagblad in Nederland en een verwante nieuwswebsite, uitgegeven door Uitgeversmaatschappij De Telegraaf (UMT), een dochtermaatschappij van het Belgische Mediahuis. De in 1893 opgerichte krant, die landelijk zes dagen per week verschijnt, bevat onder andere binnen- en buitenlands nieuws en heeft een dagelijkse financiële sectie, ‘De Financiële Telegraaf’, en een dagelijkse sportsectie, ‘Telesport’. Andere rubrieken zijn onder meer: ‘Privé’, ‘Wat U zegt’, ‘Vrouw’, Woon-, Vaar-, en Reiskrant en de societyrubriek Stan Huygens Journaal. Op vrijdag (voor abonnees) en zaterdag (losse nummers) verschijnt het magazine Vrouw bij De Telegraaf.

De Telegraaf, gevestigd te Amsterdam, is een ochtendkrant

Waarom contact met De Telegraaf klantenservice

Je kan De Telegraaf klantenservice contacten om verschillende redenen.

 

  • voor informatie over nieuws berichten
  • Informatie over hoe te adverteren
  • het plaatsen van familie berichten
  • een klacht wil doorgeven
  • als je wil aboneren om De Telegraaf
  • Wanneer je een niewsbericht wilt laten plaatsen
BEL NU

Hoe kan je De Telegraaf klantenservice bereiken?

Contact opnemen met de afdeling Klantenservice kan op de volgende manieren:
Via het contactformulier https://mijn.telegraaf.nl/contact/
Per telefoon: 088 – 824 8242 (lokaal tarief)
Per WhatsApp: 088 – 824 2424
Per e-mail: klantenservice@telegraaf.nl
Per post: T.a.v. afdeling Klantenservice, Postbus 376, 1000 EB AMSTERDAM
Bezoekadres: Basisweg 30, 1043 AP AMSTERDAM

Maandag 08:00-17:00
Dinsdag 08:00-17:00
Woensdag 08:00-17:00
Donderdag 08:00-17:00
Vrijdag 08:00-17:00

Zaterdag

08:00-11:00

Zondag gesloten

 

Hoe bellen we?

U kunt een beroep doen op werkdagen van 8:00 tot 17:00 uur.
Directe telefoon 088 – 824 8242
(lokaal tarief)

 

De Telegraaf chatbot

De Telegraaf heeft een chatbot die je kunt gebruiken om hulp te krijgen – dit is de Mijn De Telegraaf Digitale Assistent.
Het is een snelle hulp voor bepaalde vragen:

  • Bezorgklacht,
  • Tijdelijke wijziging,
  • Verhuizing doorgeven,
  • Mijn abonnement en facturen

    U kunt hier ook andere vragen aan de klantenservice stellen. Bekwame specialisten zullen u helpen en uw vragen beantwoorden.

    Als de chatbot niet kan helpen, is er nog een andere manier om De Telegraaf aan te schrijven – het Contactformulier.
    Er zijn hier ook onderwerpen waarover u aangemoedigd wordt vragen te stellen. Technische vragen over de autorisatie, de digitale krant en de website worden hier ook aangeboden.
    In het Contactformulier moet u uw vraag schrijven, uw e-mail en telefoonnummer achterlaten voor feedback en de nodige documenten, materialen, foto’s bijvoegen?
    De Telegraaf reageert 5 dagen op vragen via het Contactformulier.

Wat voor informatie vind je op de website van De Telegraaf?

Op de website van De Telegraaf lezen abonnees het laatste nieuws over gebeurtenissen in binnen- en buitenland. Maar dat is niet alles. Abonnees van De Telegraaf hebben toegang tot de dagelijkse en wekelijkse puzzel. Zij kunnen verschillende rubrieken lezen en verschillende promoties bekijken voor producten uit de webshop. Ze hebben toegang tot verschillende video’s, podcasts en entertainmentnieuws. En ze hebben ook toegang tot financieel nieuws, lifestyle nieuws, vrouwennieuws en het laatste sportnieuws.

Contact De Telegraaf via verschillende sociale media kanalen

De Telegraaf is aanwezig op vele sociale netwerken: Facebook, Twitter, Instagram en YouTube. De Telegraaf reageert op vragen in reacties en privéberichten bij elke bron.

De Telegraaf webshop

De Telegraaf webshop biedt elke dag nieuwe deals met kortingen tot 80% op diverse woonartikelen, mode, gadgets, elektronica, spannende reizen en nog veel meer.
De Telegraaf webshop heeft een eigen klantenservice. Kopers en klanten nemen contact op met de klantendienst van de winkel via
e-mail: info@webshop.telegraaf.nl
telefoonnummer: 088-824 85 80

 

Waarom aanmelden voor Mijn De Telegraaf Account?

Mijn De Telegraaf account biedt een aantal voordelen.
Je kan artikelen oplaan om later te lezen. Je kan onderwerpen volgen die je belangrijk vindt en je kan reageren op artikelen.
In uw De Telegraaf account kunt u een klacht indienen over de bezorging, bijvoorbeeld te late bezorging, geen bezorging of verkeerde bezorging.
En als je een tijdelijke verandering hebt, zoals een vakantie. U kunt een levering tijdelijk stopzetten of adres wijzigen in uw De Telegraaf account
Je kan een account aanmaken door je email adres en een wachtwoord in te vullen maar je kan ook inliggen via Facebook, LinkedIn en Google.

 

Werken bij De Telegraaf

Wanneer je klikt op de rubriek ‘werken bij’ op de pagina van De Telegraaf wordt je verbonden met ‘werkenbijemediahus.nl Hier zijn er enkele vacatures die je kan bekijken zoals:

Redactie,Video & Content12 vacatures
Marketing3 vacatures
Sales & Advertising4 vacatures
Development & IT3 vacatures
Data & Analytics3 vacatures
Stage18 vacatures
Bezorging1 vacatures
Klantenservice1 vacatures
Finance & Business Support7 vacatures
Strategie & Creatie2 vacatures

Het proces
Omdat ze het belangrijk vinden dat jij precies weet wat voor een sollicitatieproces zij voor jou in huis hebben kun je hier alles lezen over hoe die eruit ziet. Zij zijn net als veel organisaties gestart met het hybride werken en zijn dus nog aan het ontdekken hoe we het sollicitatieproces daarop het beste kunnen laten aansluiten. Bij de start zal de recruitmentcoordinator daarom altijd met je bespreken hoe jouw procedure gaat verlopen, zo voorkomen ze vooraf verrassingen.

1. Jouw sollicitatie

Het proces start natuurlijk met jouw sollicitatie. Die wordt bekeken na ontvangst en binnen twee weken weet je of zij je uitnodigen voor een (online) gesprek. Als het even kan, proberen ze dit natuurlijk sneller te doen, zolang ze maar zorgvuldig kunnen zijn en aandacht aan elke sollicitatie kunnen geven.

2. Contact met de recruitmentafdeling

Bij een positieve terugkoppeling vanuit hun kant nemen ze altijd telefonisch contact met je op. Ze maken dan graag een afspraak waarbij jullie elkaar gaan ontmoeten. Ook wanneer je niet binnen de 1e selectie valt ontvang je bericht van hen.

3. (digitaal) In gesprek

In het eerste (online)gesprek maken jullie kennis met elkaar. Jullie leren elkaar beter kennen en komen er achter wat jij allemaal in huis hebt en in hoeverre dat aansluit op de functie. In het gesprek kijken jullie naar je competenties en eerdere (werk)ervaringen. Omdat in de mediawereld het enige constante de verandering is kijken jullie ook naar jouw wendbaarheid. Want onder hun dak moet je mee veranderen en flexibel inspelen op wat zich aandient. hun medewerkers verwachten dat van hun , zij verwachten dat van hen.

4. De 2e ronde

Blijven jullie beide enthousiast na de eerste ontmoeting? Dan volgt er een tweede gesprek. Ze gaan je van te voren vragen om een online assessment te maken wat bestaat uit een persoonlijkheidsmeting, een drijfveren en intelligentietest. De uitkomsten daarvan ontvangen jullei beide direct aan het einde en zullen in het tweede gesprek met je besproken worden. Ze gaan in dit tweede gesprek nog wat dieper in op de functie, de uitdagingen, het team en natuurlijk op jou. Dit gesprek proberen ze -mits ook jij je daar goed bij voelt – live te laten plaatsvinden.

5. Kom binnen!

Bijna altijd zijn twee gesprekken voldoende om te bepalen of hun huis jouw nieuwe thuis kan worden. Als ook jij je welkom voelt dan doen ze je graag aan aanbod. Zeg maar de fundering van de samenwerking. Die bestaat o.a. uit een salaris en onze arbeidsvoorwaarden. Accepteer je hun voorstel dan gaan ze verhuisplannen maken. Je krijgt toegang tot het interactieve onboardingapp waarmee je heel eenvoudig je gegevens deelt met de HR afdeling en waarmee jij zelfs je contract digitaal kunt ondertekenen.

Vind hieronder het antwoord op veel van uw vragen, of neem direct contact op voor meer informatie.

  • Hoe plaats ik een bestelling?

Hoe dien je een klacht in bij De Telegraaf?

Er zijn verschillende mogelijkheden om een klacht bij De Telegraaf in de dienen. Wilt u liever uw vraag, opmerking of klacht telefonisch doorgeven, neem dan contact op met de Klantenservice via 088 – 824 8242 (lokaal tarief). Je kan een klacht indienen over geen krant ontvangen, krant werd te laat bezorgd, krant was nat of beschadigd, Ik heb de bijlage bij de krant niet ontvangen
Ik heb een verkeerde krant ontvangen. je bezorgklacht wordt doorgegeven aan de bezorgorganisatie. Hierdoor kunnen zij ervoor zorgen dat de bezorging weer zo spoedig mogelijk volgens afspraak verloopt.

Wat zijn de ratings van De Telegraaf

Als je wilt weten wat de rarings zijn van De Telegraaf dan neem je een kijkje bij Trustpilot. Hier heb je een idee hoe mensen denken over De Telegraaf en wat hun ervaringen zijn. Ook zie je gelijk hoeveel sterren worden toegekend aan De Telegraaf.

De Telegraaf kan je ook op google maps vinden. daar lees je ook de reviews en hoeveel sterren er is gegeven aan De Telegraaf. Ook krijg je de kortste route naar De Telegraaf en zie je ook de openings en sluitingstijd

HHet hoofdkantoor van De Telegraaf is gevestigd in Amsterdam Nederland.

Bezoekadres:
Basisweg 30, 1043 AP AMSTERDAM

Bezoekadres De Telegraaf