Categories: Customer Service

Hoe kunt u contact opnemen met Greenchoice

Hoe kunt u contact opnemen met Greenchoice

📞 Bellen met de Greenchoice

Greenchoice is een Nederlandse energieleverancier. Zoals de naam al doet vermoeden leveren zij uitsluitend groene stroom. Deze stroom komt ook nog eens voor 100% uit Nederland. Hiermee zijn zij een van de duurzaamste energieleveranciers van Nederland. Bent u klant bij Greenchoice en heeft u een vraag? Of overweegt u om klant te worden en wilt u meer weten? We vertellen u hoe u het makkelijkst met Greenchoice contact kan opnemen.

Waarom zou u contact opnemen met Greenchoice?

Er zijn verschillende redenen waarom u contact op zou willen nemen met Greenchoice. Vragen kunnen bijvoorbeeld gaan over:

  • Overstappen naar Greenchoice
  • Uw jaarafrekening
  • Zonnepanelen
  • Een verhuizing doorgeven
  • Het verlengen of opzeggen van een contract
  • De hoogte van uw termijnbedrag

Openingstijden telefonische klantenservice

 

Maandag 08:30 – 17:30
Dinsdag 08:30 – 17:30
Woensdag 08:30 – 17:30
Donderdag 08:30 – 17:30
Vrijdag 08:30 – 17:30
Zaterdag 08:30 – 17:00
Zondag

  • Het Greenchoice telefoonnummer is 010 478 23 26.

Neem contact op met Greenchoice via een telefoon.

Een groot aantal van deze vragen wordt al beantwoord op de Klantenservice-pagina op de website van Greenchoice. Als uw vraag hier niet tussen staat, kunt u met Greenchoice contact opnemen. De Greenchoice klantenservice is op werkdagen bereikbaar tussen 08:30 en 17:30 uur en op zaterdag tussen 08:30 en 17:00 uur op 010 478 23 26. U kunt ze op deze tijden ook een appje sturen op ditzelfde nummer. Berichtjes die buiten deze tijden worden gestuurd, zullen niet direct beantwoord worden. Ook kunt u het bedrijf mailen op vragen@greenchoice.nl

Mijn Greenchoice

Als u klant bent bij Greenchoice kunt u bij Greenchoice inloggen op uw ‘Mijn Greenchoice’-account. Dit account kunt u gebruiken om uw gegevens in te zien en sommige gegevens te wijzigen. U kunt hier onder andere uw meterstanden doorgeven, facturen bekijken, een verhuizing doorgeven en uw termijnbedrag wijzigen. Zo regelt u uw energiezaken eenvoudig zelf. Bij Greenchoice inloggen heeft dus veel voordelen.

Contact via andere kanalen

Greenchoice is ook te vinden op andere kanalen. Op Facebook, Twitter en Instagram hebben zij een pagina.

Neem contact op met de Greenchoice klantenservice via Facebook

Op Facebook deelt Greenchoice inspirerende filmpjes en acties. Ze laten zien hoe zij Nederland (en de wereld) steeds groener en duurzamer willen maken. De klantenservice beantwoordt hier geen berichten.

Neem contact op met De Greenchoice via Twitter.

Twitter wordt door de Greenchoice klantenservice wel gebruikt als platform om vragen te beantwoorden. Dit doen zij op dezelfde tijden als dat de telefonische klantenservice bereikbaar is. Verder delen ze hier graag nieuwtjes en leuke filmpjes.

Greenchoice Contact via Instagram

Ook op Instagram deelt Greenchoice graag inspirerende plaatjes en probeert mensen zo over te halen klant bij ze te worden én om hun steentje bij te dragen aan een groenere wereld. Ook hier werkt de klantenservice niet.

Bekijk de Greenchoice youtube-kanaal.

Op YouTube probeert Greenchoice mensen te inspireren door filmpjes te plaatsen over duurzame maatregelen die andere gezinnen gemaakt hebben. Ook delen ze hier hun reclames en vindt u hier filmpjes met uitleg over interessante onderwerpen zoals het installeren van zonnepanelen.

Chat met Watt

Als u op de Klantenservice-pagina op de website van Greenchoice kijkt, ziet u rechts onderin beeld een grote groene knop. Als u op deze knop drukt komt u in een chat terecht met Watt, de virtuele assistent van Greenchoice. Hier kunt u algemene vragen stellen over bijvoorbeeld tarieven of het doorgeven van een verhuizing.
Vervolgens zult u een standaard antwoord krijgen. Helpt dit antwoord u niet voldoende? Dan wordt u doorverwezen naar de andere manieren om met Greenchoice contact op te nemen.

Hoofdkantoor Rotterdam

adminit