Hier vindt u informatie over de MADE klantenservice en hoe u online met MADE contact kunt opnemen

ici paris contact

📞 Bellen met MADE

What is the company Made and what does it do

Bij MADE winkel je online kwalitatief betaalbaar design voor in huis. Producten en collecties worden door talent ontworpen. De showroom van de MADE winkel Amsterdam is te bezoeken om advies te krijgen van experts of om de designs in het echt te beleven. In de showroom maakt MADE plaats voor advies, styling, inspiratie en ervaring. Via de MADE klantenservice kunt u vragen stellen over de productvoorraad, vertragingen, bezorgingen, retouren, promoties en betalingen. Het is erg makkelijk om met MADE contact op te nemen, via chat, Whatsapp of e-mail. Via de online MADE com winkel bestelt u de uniekste designs voor uw huis, van banken tot lampen en van textiel tot tafels.

Why to call company customer service

 

  • Hoe kan ik met MADE contact opnemen?
  • Op welke manieren kan ik de MADE klantenservice bereiken?
  • Op welke dagen is de MADE klantenservice geopend?
  • Kan ik producten en artikelen via de MADE com winkel bestellen?
  • Wanneer kan ik de MADE winkel Amsterdam bezoeken?
  • Kan ik telefonisch contact opnemen met de MADE klantenservice?
  • Kan ik artikelen van de MADE winkel retourneren?
  • Welke e-mailadres van de MADE klantenservice kan ik gebruiken voor vragen over mijn bestelling?
  • Kan ik een klacht indienen via made com winkel?
  • Ik wil een artikel via de made com winkel bestellen, hoe kan ik eventueel het artikel retourneren?
  • Kan ik een online contactformulier invullen via de www MADE com winkel?

 

 

BEL NU

U kunt contact opnemen met de MADE klantenservice op verschillende manieren:

– U kunt via het contactormulier op de website met MADE contact opnemen. Op deze manier stuurt u een e-mail naar de MADE klantenservice. Het rechtstreekse MADE klantenservice e-mailadres is klantenservice@made.com.
– U kunt gebruikmaken van de chat optie op de website. De chat is open van maandag tot en met vrijdag, van 9:00 tot 17:30 uur.
– U kunt gebruik maken van de Whatsapp berichtenoptie om met de MADE klantenservice in contact te komen. Het nummer is +31207091046. De Whatsapp is open van maandag tot en met zondag, van 9:00 tot 17:30 uur.
– Het algemene retouradres voor artikelen van MADE is niet bekend via de website. U kunt met de algemene MADE klantenservice contact opnemen over retourneren, volgens de bovengenoemde manieren.
– Voor klachten kunt u het algemene contactformulier invullen op de website, u kunt op die manier de MADE klantenservice een e-mail sturen.

 

Maandag 09:00 – 17:30
Dinsdag 09:00 – 17:30
Woensdag 09:00 – 17:30
Donderdag 09:00 – 17:30
Vrijdag 09:00 – 17:30

Zaterdag

09:00 – 17:30

Zondag 09:00 – 17:30

Het Made telefoonnummer is Whatsapp +31207091046

 

Hoe werkt de klantenservice van MADE ?

Het telefoonnummer van de MADE klantenservice is niet bekend. Wel kan met MADE contact op worden genomen door chat via de website, Whatsapp en e-mail via een contactformulier op de website. Het Made telefoonnummer is Whatsapp +31207091046

 

Chat

Scroll naar beneden en klik op de link om via de chat met MADE contact op te nemen. Een venster opent zich in de browser.

Email

U kunt een brief per e-mail sturen klantenservice@made.com

Other contact options

Personal account MADE

U kunt op MADE een persoonlijk klantaccount aanmaken. U wordt ook ingeschreven voor de nieuwsbrief en ontvangt het laatste nieuws over de MADE winkel of nieuwe items.

Change of goods, terms of return, other details

Bestellen
In de online MADE winkel kunt u bestellingen plaatsen en het thuis laten bezorgen. De verzendkosten zijn afhankelijk van de hoogte van het bedrag van uw bestelling. Pakketjes worden binnen 5 tot 14 werkdagen bezorgd.

Annuleren
De bestelling kan, zolang het nog niet is verzonden, worden geannuleerd. Dit kan via de www made com winkel, bij mijn account. Als de optie annuleren er niet bijstaat, dan kunt u met de MADE klantenservice contact opnemen.

Retourneren
Als u wilt retourneren, neem dan binnen 30 dagen met MADE contact op via klantenservice@made.com of het online contactformulier. Retour- en ophaalkosten worden door MADE vergoed indien het product beschadigd is geleverd of als het defect is. Heeft u online iets besteld in de www MADE com winkel en bent u van gedachten veranderd? Dan moet u de kosten voor retour zelf betalen. De hoogte van de verzendkosten is afhankelijk van de totaalkosten van de items. Binnen 30 dagen krijgt u het bedrag terug.

 
 

Description of vacancies. How to apply for job opportunities.

Check about the company’s problem with service

Als u met MADE contact wilt hebben over een klacht

Where can you see the company’s ratings MADE

 

 

Bezoek MADE hoofdkantoor

MADE winkel hoofdvestiging: 5 Singer Street London, EC2A 4BQ United Kingdom

Op Google Maps kunt u informatie vinden over de MADE winkel Amsterdam. Er zijn 605 reviews en de MADE winkel krijgt 2,4 uit 5 sterren.
De openingstijden van de showroom van de MADE winkel Amsterdam zijn dagelijks van 10:30 tot 18:30 uur. Er is expliciet vermeld dat de MADE winkel LGBT+ vriendelijk is en dat de winkel in eigendom is van vrouwen. Er staan foto’s op over de producten, inclusief reviews over de MADE klantenservice.

 

Bezoekadres MADE

Please rate Stellar

0 / 3

Your page rank: