Alles over Scapino: aanbiedingen, online bestellingen, openingstijden, klantenservice, contacten

ici paris contact

📞 Bellen met Scapino

Wat is Scapino?

Scapino is een discount kleding- en schoenenwinkel voor dames, heren en kinderen. Scapino is ontstaan in 1974 als een dochteronderneming gericht op budgetschoenen van Ziengs schoenenmode in Assen. Inmiddels is het oer-hollandse bedrijf uitgegroeid tot een welbekende modeketen in het Nederlandse en Belgische straatbeeld. Sinds 2006 was Scapino in handen van Macintosh Retail Group. Nadat deze failliet werd verklaard eind 2015 ging ook Scapino failliet. De familie Ziengs nam vervolgens het bedrijf over en er volgde een succesvolle doorstart met 170 winkels en 1150 medewerkers. Eind 2017 werd een vernieuwingstraject ingezet met een winkelformule gericht op voordelige A-merk artikelen. De laatste trends op het gebied van schoenen en kleding worden op de voet gevolgd en aangeboden tegen een voordelige prijs. Het assortiment bestaat uit betaalbare A-merken voor schoenen, mode, sport- en vrijetijdsartikelen. Naast de vele winkels kan er 24/7 online worden gewinkeld in de webshop met levering in Nederland en België en profiteer je online van extra aanbiedingen en vind je er de Scapino outlet.

Redenen om de Scapino klantenservice te contacteren

 

  • Wat is de levertijd van Scapino aanbiedingen?
  • Wat is het Scapino telefoonnummer voor vragen over mijn online bestelling?
  • Waar vind ik het Scapino contact formulier?
  • Hoe maak ik een Scapino winkel afspraak?
  • Kan ik de Scapino klantenservice bellen over de meest recente Scapino aanbiedingen?
  • Wat zijn de Scapino openingstijden van een winkel bij mij in de buurt?
  • Met wat voor vragen kan ik terecht bij de Scapino klantenservice?

 

 

BEL NU

Contact met Scapino klantenservice

De Scapino klantenservice is te bereiken door het Scapino telefoonnummer te bellen, via een chat op Facebook messenger, het Scapino contact formulier op de webpagina of via het e-mailadres. Voor vragen over verzenden, traceren van je bestelling of betalingen wordt aangeraden eerst onder de veelgestelde vragen te kijken naar een passend antwoord.

 

 

Maandag 09:00-17:00
Dinsdag 09:00-17:00
Woensdag 09:00-17:00
Donderdag 09:00-17:00
Vrijdag 09:00-17:00

Zaterdag

Gesloten

Zondag Gesloten

Kijk voor de actuele openingstijden op Scapino

Klantenservice Telefoon 0592 – 201260. Gebruikelijke belkosten.

Hoe werkt de klantenservice van Scapino?

Scapino klantenservice telefoonnummer in Nederland: 0592 – 201260.

Call fees of Klantenservice Telefoon: gebruikelijke belkosten

Online chat:

De Scapino chat is beschikbaar op de website en via Facebook messenger op werkdagen tussen 9.00 en 17.00 uur. Op de website vindt je de chat onderaan de webpagina door te klikken op de zwarte knop S Contact. Een medewerker van de Scapino klantenservice zal je verder helpen. Zodra de chat offline is verschijnt er een Scapino contact formulier en een link naar de veelgestelde vragen.

 

 

De Scapino website en Scapino contact formulier

De website van Scapino is tevens de webshop. Je vindt er het laatste assortiment, de folder en online aanbiedingen en de openingstijden van de Scapino winkels. Via de webshop winkel je online en plaats je jouw bestelling. Deze kun je thuis of in een Scapino winkel laten bezorgen. Levering bij een Postbus, DHL Parcelshop of PostNL-locatie is niet mogelijk. Wel kun je het verzendadres wijzigen in bijvoorbeeld het adres van je werk of ouders. Het Scapino contactformulier is beschikbaar via de contact pagina. Mocht je direct geholpen willen worden dan kun je met Scapino bellen, mailen naar de Scapino klantenservice of via de genoemde kanalen met Scapino chatten.

scapino openingstijden

Scapino klantenservice mailen

De Scapino klantenservice is te bereiken via info@scapino.nl. Op werkdagen zal Scapino contact met jou leggen binnen 24 uur om je zo snel mogelijk van dienst te zijn.

scapino contact

 

Scapino Contact via Social Media

Via Facebook messenger kom je direct met een Scapino medewerker in contact gedurende werkdagen tussen 9:00 en 17:00 uur. Via deze Scapino chat helpt de Scapino klantenservice medewerker je meteen verder op weg. Op de diverse social media kanalen wordt veel gepost over aanbiedingen, A-merk alarms, de nieuwste trends tegen een voordelige prijs en het laatste Scapino winkel nieuws.

scapino openingstijden

 

 

Mijn Scapino account en de Scapino NL applicatie

De mobiele applicatie , is te vinden in Google en Apple store en geeft jou meer inzicht in je energieverbruik en financiële zaken. Daarnaast kun je via de website inloggen op jouw Scapino account zodat je sneller kan bestellen met je bewaarde adresgegevens. In jouw account vind je al jouw gegevens en bestellingen veilig op één plek.

scapino klantenservice

Wilt u nieuwsbrieven ontvangen van Scapino?

Zodra je je inschrijft voor de nieuwsbrief ontvang je direct €5 korting op je volgende online bestelling. Gemakkelijk registreren gaat via de balk Nieuwsbrief onderaan elke pagina op de website of via https://www.scapino.nl/nieuwsbrief. Je kunt hierbij de keuze maken om Dames of Heren nieuws te ontvangen, zodat je nog gerichter kunt profiteren van de exclusieve aanbiedingen voor abonnees. De nieuwsbrief omvat de laatste folder, Scapino aanbiedingen, actiecodes voor de webshop, de laatste A-merk trends en relevantie updates voor jou. Je kunt er ook voor kiezen om deze niet te ontvangen. Onderaan de ontvangen nieuwsbrief in jouw mailbox kan je je eenvoudig uitschrijven of vul je e-mailadres in op https://www.scapino.nl/afmelden. Mocht dit niet lukken kun je altijd met Scapino contact opnemen via de Scapino klantenservice of via het Scapino telefoonnummer.

scapino klantenservice

Partnerprogramma Awin

Naast de webshop met de voordeligste schoenen en vrijetijds artikelen, is er ook een Scapino blog. Hier wordt fashioninspiratie, handige tips & de laatste trends op basis van het assortiment direct met je gedeeld. Daarnaast kun je via het partnerprogramma Awin, affiliate worden en Scapino promoten in jouw eigen tijd.

scapino telefoonnummer

Werken bij Scapino

Kom jij werken bij Scapino? Dan kun je voor vacatures terecht op de Scapino vacature site. Hier vind je alle openstaande vacatures om in een Scapino winkel, distributiecentrum of op het servicekantoor aan de slag te gaan. Zodra je de vacature site bezoekt kun je direct filteren op trefwoord, werkomgeving, provincie of postcode om de laatste vacatures te zoeken. Daarnaast vind je er een informatieve video over wat werken bij een oer-hollands bedrijf als Scapino zo leuk maakt. Met altijd een Scapino winkel in de buurt is het gemakkelijk om een interessante vacature te vinden. De vacatures beschrijven rollen zoals o.a. Assistent Filiaalmanager, Weekendhulp, Verkoopmedewerker Parttime, Merchandise Planner, HR Medewerker & Junior Inkoper. Mocht er voor jouw op dit moment geen interessante vacature tussen staan dan kun je je aanmelden voor job alerts en ontvang je als eerste de nieuwste Scapino vacatures. Je vult hiervoor jouw voor- en achternaam, e-mailadres en de afdeling (servicekantoor, winkel, distributiecentrum) in. Wil je direct sollicteren? Ook dit kan door dezelfde gegevens inclusief jouw CV, motivatiebrief en telefoonnummer in te vullen wanneer je op een specifieke vacature doorklikt. Als je met Scapino contact wil opnemen over een vacature kun je contact opnemen via werken@scapino.nl of met Scapino bellen via het speciale vacature Scapino telefoonnummer 0592 – 379 379.

Veelgestelde vragen

De veelgestelde vragen en antwoorden aan de Scapino klantenservice zijn te vinden op de klantenservice pagina. Je kunt per onderwerp de vensters uitklappen om de veelgestelde vragen met antwoorden te zien. De categorieën zijn: Bestellen, Betalen, Verzenden, Ruilen & Retourneren, Klachten en Garantie, Over Scapino, Actievoorwaarden en Kortingscodevoorwaarden. Daarnaast worden de meestgestelde vragen aan de Scapino klantenservice onderaan de startpagina van de Scapino klantenservice weergegeven en deze kun je ook aanklikken zodat je direct het antwoord kunt terugvinden. Mocht je vraag er niet tussen staan dan wordt er direct verwezen naar het Scapino telefoonnummer en het info@scapino.nl e-mailadres van de Scapino klantenservice. De populairste vragen (V) incl. antwoorden (A) zijn:
V: Waar blijft mijn bestelling? A: Je hebt een pakketje besteld en je verwacht dat je bestelling binnen 3-4 werkdagen bezorgd wordt, maar hij is er niet… Vervelend, dat begrijpen we! Onze excuses voor het ongemak. Sinds de Coronacrisis is het extreem druk. Niet alleen in onze webshop, maar ook bij alle pakketdiensten. Vaak treedt er daardoor vertraging op. Zodra je bestelling wordt meegegeven met PostNL ontvang je je track & tracecode met informatie over de verzending. Hier kun je de status van je bestelling volgen.
Door de extreme drukte kan het voorkomen dat een pakket wat langer onderweg is. Helaas moet je dus nog even op je pakketje wachten, maar we doen hard ons best om het zo snel mogelijk bij jou thuis te krijgen.
V: Mijn retourzending is nog niet (volledig) verwerkt. Hoe kan dit? A: Nee, nog niet. Je krijgt namelijk bericht als je retour is verwerkt. Maar no worries! We werken er met man en macht aan om alle retouren te verwerken. Momenteel is het erg druk. Hierdoor duurt het verwerken van retourzendingen langer dan gebruikelijk. Dit kan oplopen tot 2-3 weken. Er wordt hard gewerkt om alle retourzendingen zo snel mogelijk te verwerken. We raden aan om het verzendbewijs van de retourzending van je pakket te bewaren tot je retour is verwerkt. Yes, je retourzending is verwerkt. Wacht, nu je beter kijkt, zie je dat er slechts een deel is verwerkt. Hoe kan dat nou? Geen paniek! Het komt wel eens voor dat we retourzendingen in meerdere delen verwerken. De rest van je retour wordt dus vanzelf verwerkt. Je krijgt hier een bevestiging van. Zodra je retourzending eenmaal verwerkt is, ontvang je binnen een paar werkdagen je geld terug.
V: Hoe werkt gratis retourneren? A: Verkeerde maat? Of wil je een artikel liever in een andere kleur of een ander model? We vertellen je graag hoe je een artikel ruilt of retourneert bij Scapino. In onze winkels ruil of retourneer je je artikelen gratis en dit blijft zo. Zowel winkelaankopen als online bestellingen kun je retourneren in de winkel. Hieronder vind je meer informatie over het ruilen of retourneren van je bestelling.
V: Mijn bestelling is niet compleet, wat moet ik nu doen? A: Wij willen graag dat jij je bestelling zo snel mogelijk ontvangt. En jij natuurlijk ook! Daarom verzenden we bestellingen soms vanuit verschillende winkelmagazijnen en sinds de lockdown ook vanuit onze winkels. Dit wil zeggen dat je verschillende pakketjes ontvangt. Soms komen die pakketjes op verschillende dagen binnen, nog eventjes geduld dus! Heb je na vijf werkdagen nog niet alles binnen? Dan kan je contact met ons opnemen.
Betaal ik dan meer verzendkosten?
Natuurlijk niet! Voor één bestelling betaal je één keer verzendkosten. Ook als wij jouw bestelling in meerdere pakketten versturen. Het kan wel voorkomen dat op beide afleverbonnen verzendkosten staan. Je hoeft ze maar één keer te betalen!
Als er echt iets ontbreekt
Ontbreekt er écht iets in je bestelling? Of is een artikel beschadigd? Dat is heel vervelend en natuurlijk niet de bedoeling. Stuur ons een mail en we helpen je graag verder!

Klantbeoordelingen

Verscheidene klanten hebben reviews en beoordelingen gegeven aan Scapino over de kwaliteit van artikelen, levering, de Scapino klantenservice en de prijzen (met ratingsscore tussen haakjes): nl.trustpilot.com (4,3/5), Nederlandreview.nl (5,8/10), realreviews (10/10) en Cashback (3,5/5). De snelle levering, voordelige prijzen, vriendelijke medewerkers en overzichtelijke site worden het vaakst geprezen.

Klachtenbehandeling

Op alle artikelen zit bij Scapino een wettelijke garantie, ook voor artikelen die je in de aanbieding koopt. Op de klachten ene garantiepagina kun je per specifieke klacht lezen wat je kunt doen. De klachtenprocedure verloopt via een Scapino winkel. Hier kun je met jouw vraag of klacht terecht bij de filiaalmanager. Zij zullen jouw vragen om het artikel en de kassabon te laten zien. Mocht je alleen een kopie van je pintransactie hebben dan kun je langsgaan in de winkel waar je het artikel hebt gekocht. Mocht dit niet in de buurt zijn, vraag dan de originele kassabon op via de Scapino klantenservice. Als je het artikel online hebt gekocht, neem dan de orderbevestiging, factuur en het retourformulier van je bestelling mee naar de winkel. De Scapino medewerkers zullen de klacht beoordelen en een passende oplossing bieden, zoals een vervangend artikel of een gratis reparatie. Mocht er duidelijk slijtage te zien zijn door intensief of verkeerd gebruik, dan vervalt je recht op garantie.

Locaties van winkels op Scapino

Door heel Nederland zijn 174 Scapino winkels te vinden zoals in De Bilt, Dieren, Horst, Dokkum, Ede, Hoorn, Kerkrade en Eindhoven. Ben je klant en op zoek naar de dichtsbijzijnde vestiging? Gebruik de Winkeloverzicht pagina om deze te vinden. Hier vind je een overzicht van alle locaties inclusief Scapino openingstijden per locatie en de koopzondagen. Naast de kaart met de specifieke locatie van een winkel kun je er ook terecht voor het Scapino telefoonnummer of postadres per vestiging. E-mails verstuur je naar de Scapino klantenservice in Assen. Je kunt op alle locaties gratis verzendingen afgeven of bestellingen ophalen of een Scapino winkel afspraak maken. Voor meer informatie kun je met Scapino klantenservice contact opnemen. De vestigingen bevinden zich altijd in de buurt in alle provincies.

 

Bezoek Scapino hoofdkantoor

Het Scapino hoofdkantoor bevindt zich in Assen, Drenthe gelegen in Bedrijventerrein West op 15 minuten loopafstand van Station Assen of met bus 50 of 83 9 minuten reizen vanaf het station. Met de fiets is het ongeveer 3 minuten vanaf het station. Mocht je met de auto komen dan ligt het kantoor op 10 minuten rijden van de A28 en met ruim voldoende parkeergelegenheid op het industrieterrein. De locatie plus code op Google Maps is 2H2C+QP Assen, Nederland, de coördinaten zijn 53.0017217,6.5711819,18.75z. Breng een geldig legitimatiebewijs mee zodat de receptie je kan aanmelden bij binnenkomst.

Op hetzelfde industrieterrein bevinden zich kantoren van o.a. Ardena Farmaceut, Ingenieursbedrijf Tauw en Kroon Technische Groothandel. Naast kantoren zijn er ook een sportschool, een automontagebedrijf en een DHL servicepunt te vinden. Het kantoor is elke werkdag van 9.00 tot 17.00 uur geopend. Op de Google maps foto’s zijn de buitenkant van het distributiecentrum met gelijkvloerse kantoorvleugel te zien. Er zijn 39 reviews achtergelaten met een totale rating van 3,9 uit 5. De reviews bevatten complimenten en klachten over de Scapino klantenservice of Scapino als werkgever. Scapino is een gemoedelijk bedrijf met personeelsuitdagingen door het eerder verklaarde faillisement in 2015, maar waar gezelligheid altijd hoog in het vaandel staat.

 

Bezoekadres Scapino

Please rate Stellar

0 / 3

Your page rank: