Select Page

OXXIO Contact

Telefoonnummer
0800-1401

OXXIO Contact

OXXIO Contact 

Om met de klantenservice van OXXIO contact op te nemen, heeft de klant verschillende mogelijkheden.

OXXIO is een energieleverancier die er voortdurend aan werkt om het leveren van energie overzichtelijk en duidelijk te maken voor haar klanten. Daarom zijn de energiegegevens van de klant niet alleen in te zien via het eigen account op de website, maar ook via de officiële Mijn OXXIO app. Verder werkt het bedrijf constant aan nieuwe grensverleggende oplossingen en uitvindingen om de klanten meer inzicht en grip te geven op de energierekening. Ook wordt er hard gewerkt aan efficiëntere en goedkopere manieren om energie aan te bieden aan de klant. Op de website is allerlei informatie te vinden over de projecten die op het moment draaien en de projecten die het bedrijf eerder al afgerond heeft.

OXXIO biedt haar klanten een energiepakket op maat. Dit houdt in dat de klant kan kiezen voor een pakket van één, twee of drie jaar en via de website gemakkelijk het tarief van het gekozen pakket kan berekenen. Zo heeft iedere klant een pakket op maat.  

OXXIO: Klantenservice

De OXXIO klantenservice is op verschillende manieren te bereiken. Ten eerste is er op de website, www.oxxio.nl, een pagina met veel gestelde vragen en vaak voorkomende problemen te vinden. Hier vindt u een antwoord of een oplossing bij kwesties en problemen als:

  • Problemen met het inloggen op het account van de klant.
  • Vragen over het berekenen van het termijnbedrag.
  • Vragen over het aanmaken van een account op de website of via de app.
  • Vragen over het jaarnota.

Ook kunnen een aantal dingen op de website direct geregeld worden, zonder dat de klant daarvoor het OXXIO klantenservice telefoonnummer nodig heeft. De dingen die op de website direct geregeld kunnen worden, zijn bijvoorbeeld:

  • Het doorgeven van meterstanden.
  • Het doorgeven van een verhuizing.
  • Het wijzigen van het termijnbedrag.
  • Het inzien van het contract dat de klant bij OXXIO heeft.

OXXIO: Telefoonnummer

Als het probleem van de klant niet via de website op te lossen is, kan contact opgenomen worden met een OXXIO telefoonnummer. Ook kan er contact opgenomen worden via het e-mailadres van de klantenservice, als het telefoonnummer niet bereikbaar is. Een e-mail is wel minder snel dan bellen voor contact, OXXIO reageert hier namelijk binnen drie werkdagen op, en met het telefoonnummer heeft de klant meteen een reactie. Tot slot kan de klant OXXIO nog bereiken via de Facebookpagina van het bedrijf of door een tweet te sturen naar het twitteraccount.

OXXIO: Bellen

De snelste manier om met de klantenservice in contact te komen, is dus OXXIO bellen. Voor de meeste vragen en kwesties is er het telefoonnummer van de klantenservice, maar voor het doorgeven van een storing heeft het energiebedrijf een ander telefoonnummer.

De telefoonnummers van OXXIO zijn de volgende:

  • 0900 55 66 777 – telefoonnummer voor vragen, problemen en andere kwesties. Dit nummer is op maandag tot en met vrijdag bereikbaar tussen 8:30 en 19:00.
  • 0800 9009 – Nationaal Storingsnummer Gas en Stroom. Dit nummer is zeven dagen per week en 24 uur per dag beschikbaar om een gas- of stroomstoring te melden.

OXXIO: Contact

De klantenservice van OXXIO staat via de telefoon, via e-mail en via Facebook of Twitter klaar om vragen te beantwoorden en problemen op te lossen. Ook zijn een aantal kwesties via de pagina ‘Klantenservice’ op de website al op te lossen. Tot slot is het natuurlijk ook mogelijk om met OXXIO contact op te nemen via het adres van het hoofdkantoor:

WEB-OXXIO CONTACT

OXXIO Nederland bv

Marten Meesweg 5

3068 AV Rotterdam

Search
Generic filters
Exact matches only
Filter by Custom Post Type

Adsense

9 Comments

  1. RoB

    Via telefoon onbereikbaar!!!
    Ik had een discussie via chat maar bijna op het eind wordt verbroken! Heel goed dat
    ik van ons gesprek screenshots heb gemaakt en dan had ik niet de tweede keer dezelfde gezegd
    Maar nog nooit meer Oxxio….

    Reply
  2. Ruben Erkens

    Echt verschrikkelijk! Waardeloos.
    Het telefoonnummer is niet bereikbaar omdat je alleen naar de app verwezen wordt.
    Ze hebben helemaal geen contact en support voor de klanten.
    Ik heb een probleem: ik wil/moet eigenlijk mijn email adres wijzigen (maar dat kan er niet meer bij Oxxio) en weet ik ook geen wachtwoord meer…
    Dus wil ik uitstappen!

    Reply
  3. Ter Heide

    Ik heb een grote fout gemaakt met een overstappen naar de Oxxio! Op de website beloven ze de reactietijd van de chat binnen vijf minuten!!! Maar niet! Ook het telefoonnummer van Oxxio heb ik gezocht op de website – gevonden en…. Krijg je geen hulp maar een keuzemenu die heel onprofessioneel is! Geen respect! Schandalig! Zij hebben nog een keer naar de site mijn gestuurd, waar mijn vraag eigenlijk niet tussen stond!
    Wij gaan overstappen zo snel mogelijk – zijn we hier weg!

    Reply
  4. Amy

    Eigenlijk ben ik net overgestapt naar OXXIO, en ik hoop dat er maar het beste van is .
    Ik ben nu echt benieuwd wat er gebeurd wanneer ik naar de klantenservice op maandag ga bellen op 088 nr … Hebben zij een goede klantenservice?Mijn maandkosten zijn 13 € p/m – te hoog ingeschat. Alles ga ik in de toekomstig zien! Nog ben ik rustig en tevreden!

    Reply
  5. Kees

    Ik heb geen slechte ervaring met deze organisatie! Geen klachten nog heb ik!!!!!

    Reply
  6. Nova

    Oxxio verdient gewoon zero sterren!!!
    Nog nooit had ik dezelfde ervaring – zo slecht bedrijf had ik gekozen – oxxio!!!
    Begrijpen echt helemaal niets!
    Ik had de hulp nodig maar zij haden de deur dicht – dat is alles!

    Reply
  7. Yvonne

    Waardeloos! Ik ben nu echt blij dat mijn contract verlopen is! Ik ga weg – en adviseer u dezelfde – bespaar uw tijd – zoek naar de andere energieleverancier!

    Reply
  8. Thomas

    Waarom is de klantenservice zo onklantvriendelijke? De support lijkt in eerste keer heel behulpzaam en vriendelijk. Maar, dan alles verandert! Ik had een half jaar iedere maand gebeld – over mijn betalingen in goede baan te lijden aanvragen – want het wordt altijd fout verekend. Ik wil niet niet meer dan nodig betalen!
    Het is een echt lang en ingewikkeld verhaal maar!
    Waarom maken zij dezelfde fouten over mijn factuur? Waarom willen zij niet helpen? Het is echt verschrikkelijk na deze situatie dat had ik gehad!
    Ik werd echt geëmotioneerd want uit de informatie Oxxio mij gaf: het bleek dat ik overduidelijk veel te veel extra geld moeten betalen en dus opgelicht werd. Heb ik geen woorden nu! Het is echt schandalig! Waardeloos en slecht – slecht – slecht! Heb ik ook de andere comments gelezen… Waardeloos bedrijf. Geen hulp van klantenNietservice!

    Ik ga zo snel mogelijk naar een andere goede en professionele energieleverancier zoeken. Want dit is WAARDELOOS!

    Reply
  9. Mila

    Nooit wil ik met OXXIO iets in mijn leven hebben!
    Ik wacht ongeveer tien weken om een terugbetaling te krijgen.
    Elke 2 weken hoor ik echt dezelfde: U moet wachten nog twee weken…. Is dat echt moeilijk mijn geld sturen?
    Welke sterren??? Jammer maar geen sterre. O is beter. Of onder nul – minus tien!

    Reply

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *