Nummerinformatiedienst

U kunt met Unive Contact opnemen via het Unive Telefoonnummer

Makkelijk met Unive Contact maken

Met Unive contact opnemen is een eenvoudig proces. Een uitgebreide beschrijving hiervan vindt u in de onderstaande tekst. Unive is een Nederlandse verzekeraar en bestaat in zijn huidige vorm sinds 1991.

Het bedrijf is in hoge mate gedecentraliseerd met 22 zelfstandige regionale afdelingen en ongeveer 150 vestigingen. In 2007 fuseerde het bedrijf met VGZ, IZA Zorgverzekeraar en Trias. Unive werkt nog steeds onder het eigen merk.

Het is een coöperatieve, wat inhoudt dat het opereert zonder winstoogmerk, wat volgens velen de klantendienst ten goede komt. Het biedt een breed aantal polissen aan en kan de meeste verzekeringen aanleveren die gangbaar zijn, waaronder huisverzekering, voertuigverzekering, rechtsbijstandverzekering zorgverzekering.

Het bedrijf heeft uitgebreide sponsoractiviteiten. Het werkt samen met Veilig Verkeer Nederland en Slachtofferhulp Nederland. Daarnaast is Unive de hoofdsponsor van een aantal voetbalclubs, waaronder sc Heerenveen en FC Emmen.

Klanten die Unive Bellen worden goed geholpen

  • Unive werkt zonder winstoogmerk. Dit zorgt ervoor dat alle winst direct wordt geïnvesteerd in klantendienst, wat de kwaliteit ten goede komt.
  • Volgens de onafhankelijke zorgvergelijkingswebsite nl wordt de klantenservice van de zorgverzekeraar als zeer hoog gewaardeerd.
  • Klanten stellen voornamelijk op prijs dat declaraties online kunnen worden ingediend, er sprake is van een premiekorting in geval van een jaarbetaling en dat het eigen risico gespreid betaald kan worden.
  • Veel klanten nemen dagelijks contact op met de klantenservice van Bellen is een goede manier om het bedrijf te contacteren, het is ook makkelijk bereikbaar via andere kanalen.
  • Ondanks dat het bedrijf als onafhankelijke verzekeraar werkt, is het onderdeel van Uvit, wat de middelen van vier zorgverzekeraars combineert om zo tot een efficiëntere bedrijfsvoering te komen.

 

Firma Klantenservice Univé Zorg
Tel 072-5277595
Web http://www.unive.nl
Contact Webpagina https://www.unive.nl/klantenservice
Werkuren De klantenservice is maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 09.00 tot 12.30 telefonisch bereikbaar voor al uw vragen.

Klantenservice Unive is op vele manieren bereikbaar

  • De klantendienst is bereikbaar via de volgende kanalen:
  • Gezien de maatschappij meer dan 150 vestigingen heeft, kunnen klanten ook persoonlijk terecht om al hun verzekeringszaken te regelen. Doordat er een groot aantal kantoren beschikbaar is, is het hoogstwaarschijnlijk dat er een kantoor in de buurt van de meeste klanten is, waardoor reistijd altijd beperkt is.
  • Klanten kunnen ook inloggen via ‘Mijn Unive’, waar direct zelf zaken geregeld kunnen worden, zoals zorgverzekering inzien en declareren, nieuwe polissen aangaan en bestaande polissen wijzigen en annuleren.
  • Voordat de klantendienst gecontacteerd wordt, worden klanten aangeraden de veelgestelde vragen op de website (www.unive.nl) door te nemen. Vaak kan het antwoord op vragen hier al gevonden worden.
  • De klantenservice Unive is onderverdeeld in drie afdelingen:
    • Klantenservice Zorg: hier kunnen klanten terecht voor alle vragen, wijzigingen en opmerkingen aangaande hun zorgverzekering.
    • Klantenservice Schade: deze afdeling is verantwoordelijk voor alle soorten verzekering die niet aan de zorgverzekering gerelateerd zijn, zoals autoverzekering, reisverzekering en
    • Unive Alarmcentrale: dit is de Unive contact telefoon waar klanten schade kunnen melden en om hulp kunnen vragen in dringende gevallen. Hier kan het gaan om ongelukken of medische zorg in het buitenland, of een sterfgeval in de familie.

Meestal kunt u best het Unive Telefoonnummer gebruiken

  • Als u met Unive contact opneemt via de telefoon, gebruik makend van het Unive telefoonnummer, kunt u de meeste zaken direct regelen en alle vragen stellen waarop u een antwoord nodig hebt.
  • Online kunt u doorgaans de volgende zaken regelen:
    • Berekening van de premie
    • Afsluiten van een verzekeringspolis
    • Declareren van een zorgnota
    • Schade melden
    • Een klacht indienen
    • Een afspraak maken bij een kantoor
  • Indien u dit wenst, kunt u als klant ook een van de kantoren van het bedrijf bezoeken om een verzekeringspolis af te sluiten of te wijzigen. Hierbij kunt u ook een overzicht inzien van alle verzekeringen die u momenteel heeft lopen en deze wijzigen indien nodig.

Telefoonnummer-klantenservice.nl Is niet verbonden met of aangesloten bij een van de bedrijven op de website. Directe nummers en de officieren van elk bedrijf wordt geselecteerd, kunnen worden gevonden in het publieke domein, en op haar officiële website.

0 Comments

Submit a Comment