Hoe u de Nederlandse Bijenkorf contact kunt vinden en welke kenmerken van Bijenkorf klantenservice u in dit artikel zult leren

Bijenkorf online winkel: algemene informatie

De Bijenkorf is het Nederlandse netwerk van premiumklasse supermarkten, Bijenkorf contact en vragen aan de Bijenkorf klantenservice die u in dit artikel vindt. De warenhuizen behoren tot een bekende familie van Canadese zakenmensen uit Weston die eigenaar zijn van Holt Renfrew in Canada, Brown Thomas in Ierland en Selfridges in het Verenigd Koninkrijk.

De Bijenkorf werd in 1870 opgericht door Simon Philip Goudsmit en was een fourniturenzaak aan de Nieuwendijk 132, Amsterdam. Vanaf 2019 heeft het netwerk 7 offline winkels in Nederland: in Amstelveen, Amsterdam, Den Haag, Eindhoven, Maastricht, Rotterdam en Utrecht. Ook is er een online warenhuis — De Bijenkorf.

De kernwaarden van dit merk zijn — klantgerichtheid, inspiratie, stijl en premium-klasse. In 2010 werd ter ere van het 140-jarig jubileum van De Bijenkorf een cultureel erfgoedfonds opgericht. Het doel van de stichting is om het culturele erfgoed van de Nederlandse samenleving te behouden: een verzameling kunstwerken en de rijke geschiedenis van het warenhuis.

Welke goederen biedt de winkel mijn Bijenkorf aan?

Onder het gevarieerde aanbod van De Bijenkorf vindt u:

  • Dameskleding en -schoenen: bovenkleding, broeken, jurken, T-shirts, tops, blouses, jassen, zwemkleding, ondergoed en pyjama’s, tassen, schoenen, enz.;
  • Damesaccessoires: haaraccessoires, hoeden en petten, paraplu’s, portefeuilles, riemen, sjaals, sokken en panty’s, brillen, enz.;
  • Cosmetica voor dames: parfum, make-up, verzorging;
  • Herenkleding en -schoenen: sport- en bovenkleding, broeken, overhemden, polo, schoenen, enz.;
  • Herenaccessoires: handschoenen, hoeden, riemen, sokken, brillen, portefeuilles, enz.;
  • Cosmetica voor heren: parfum, scheren, verzorgen;
  • Kleding voor zwangere vrouwen;
  • Plus-size kleding;
  • Producten voor kinderen van alle leeftijden: kleding, schoenen, accessoires;
  • Damesmode: armbanden, halskettingen, oorbellen, ringen;
  • Sieraden voor heren: armbanden, halskettingen, ringen;
  • Horloges voor dames en heren;
  • Producten voor thuis: badproducten, producten voor de kinderkamer, meubels voor thuis en in de tuin, keukengoederen, huishoudelijke apparaten en huishoudelijke artikelen, enz.;
  • Goederen om op te hangen: boeken en schrijfwaren, elektronica, koffers en reisartikelen;
  • Dranken en lekkernijen: champagne, chocolade, koffie en thee, gebak bestellen, wijncollectie;
  • Permanente Bijenkorf sale;
  • Cadeaubonnen.

Gebruik het mijn Bijenkorf account voor handig online winkelen, waarmee u aankopen kunt doen en producten kunt opslaan in uw verlanglijstje.

Bijenkorf contact: direct Bijenkorf telefoonnummer

Een complete lijst van klantenservice Bijenkorf vindt u in de tabel:

Bijenkorf telefoonnummer

088 2454 488 (lokaal tarief)

Vanuit België: 00800 800 12222 (gratis)

Andere landen: 0031 (0) 88 245 3333 (er kunnen extra kosten aangerekend worden)

De kaarthotlineBijenkorf card 020 660 0788 (gratis)
Chat Klik op de chatknop in de rechter benedenhoek van de officiële website.
E-mail voor vragen over de huidige reparatie van uw horloge watcheservice@debijenkorf.nl
Officiёle website Bijenkorf online https://www.debijenkorf.nl
Koppeling naar mijn Bijenkorf https://www.debijenkorf.nl/mijn-account
Contact via WhatsApp, antwoord binnen 10 minuten Via telefoonnummer 0621135135
Communicatie via Facebook, antwoord binnen 15 minuten Klik hier
Communicatie via Twitter, antwoord binnen 15 minuten https://twitter.com/debijenkorf
Veelgestelde vragen https://klantenservice.debijenkorf.nl/
Postadres

de Bijenkorf

PO Box 12870

1100 AW Amsterdam

Instagram-pagina https://www.instagram.com/debijenkorf/
YouTube-kanaal https://www.youtube.com/user/debijenkorf
Retourformulier Klik hier

Wat zijn Bijenkorf openingstijden van de klantendienst?

In de onderstaande tabel hebben we voor u informatie verzameld over het uurrooster van de ondersteuningsdienst:

Benaming Bijenkorf openingstijden
Chat, WhatsApp en sociale netwerken Van 08.00 tot 00.00 elke dag
Hotline Van 08.00 tot 22.00 uur elke dag

Welke vragen worden aan Bijenkorf klantenservice gesteld?

Klanten nemen contact op met de klantenservice om de volgende veelgestelde vragen te stellen:

  • Hoe controleer ik de status van mijn bestelling?
  • Hoe kan ik een bestelling annuleren?
  • Wat gebeurt er na het annuleren van de bestelling?
  • Hoeveel dagen heb ik voor een gratis retour?
  • Hoe kan ik controleren of het artikel dat ik leuk vind op voorraad is?
  • Hoe word je een bevoorrecht lid van de De Bijenkorf-club?
  • Kan ik het artikel dat u leuk vindt boeken?
  • Wat zijn de betaalmethoden in de online winkel?
  • Wat moet ik doen als de betaling niet is geslaagd?
  • Waar kan ik een cadeaubon krijgen?
  • Kan ik met Fashion Check in een online winkel betalen?
  • Wat moet ik doen als ik een product met een defect heb ontvangen?
  • Waar kan ik het saldo van mijn cadeaubon zien?
  • Wat is de garantieperiode voor de goederen die ik heb gekocht?

Als u het antwoord op uw vraag niet hebt gevonden, neem dan contact op met de Bijenkorf klantenservice via de contactnummers van Bijenkorf contact die in dit artikel vermeld zijn.

Search
Generic filters
Exact matches only
Greencard

Telefoonnummer-klantenservice.nl Is niet verbonden met of aangesloten bij een van de bedrijven op de website. Directe nummers en de officieren van elk bedrijf wordt geselecteerd, kunnen worden gevonden in het publieke domein, en op haar officiële website.

Last Updated on