OXXIO Contact 

Om met de klantenservice van OXXIO contact op te nemen, heeft de klant verschillende mogelijkheden.

OXXIO is een energieleverancier die er voortdurend aan werkt om het leveren van energie overzichtelijk en duidelijk te maken voor haar klanten. Daarom zijn de energiegegevens van de klant niet alleen in te zien via het eigen account op de website, maar ook via de officiële Mijn OXXIO app. Verder werkt het bedrijf constant aan nieuwe grensverleggende oplossingen en uitvindingen om de klanten meer inzicht en grip te geven op de energierekening. Ook wordt er hard gewerkt aan efficiëntere en goedkopere manieren om energie aan te bieden aan de klant. Op de website is allerlei informatie te vinden over de projecten die op het moment draaien en de projecten die het bedrijf eerder al afgerond heeft.

OXXIO biedt haar klanten een energiepakket op maat. Dit houdt in dat de klant kan kiezen voor een pakket van één, twee of drie jaar en via de website gemakkelijk het tarief van het gekozen pakket kan berekenen. Zo heeft iedere klant een pakket op maat.  

OXXIO: Klantenservice

De OXXIO klantenservice is op verschillende manieren te bereiken. Ten eerste is er op de website, www.oxxio.nl, een pagina met veel gestelde vragen en vaak voorkomende problemen te vinden. Hier vindt u een antwoord of een oplossing bij kwesties en problemen als:

  • Problemen met het inloggen op het account van de klant.
  • Vragen over het berekenen van het termijnbedrag.
  • Vragen over het aanmaken van een account op de website of via de app.
  • Vragen over het jaarnota.

Ook kunnen een aantal dingen op de website direct geregeld worden, zonder dat de klant daarvoor het OXXIO klantenservice telefoonnummer nodig heeft. De dingen die op de website direct geregeld kunnen worden, zijn bijvoorbeeld:

  • Het doorgeven van meterstanden.
  • Het doorgeven van een verhuizing.
  • Het wijzigen van het termijnbedrag.
  • Het inzien van het contract dat de klant bij OXXIO heeft.

OXXIO: Telefoonnummer

Als het probleem van de klant niet via de website op te lossen is, kan contact opgenomen worden met een OXXIO telefoonnummer. Ook kan er contact opgenomen worden via het e-mailadres van de klantenservice, als het telefoonnummer niet bereikbaar is. Een e-mail is wel minder snel dan bellen voor contact, OXXIO reageert hier namelijk binnen drie werkdagen op, en met het telefoonnummer heeft de klant meteen een reactie. Tot slot kan de klant OXXIO nog bereiken via de Facebookpagina van het bedrijf of door een tweet te sturen naar het twitteraccount.

OXXIO: Bellen

De snelste manier om met de klantenservice in contact te komen, is dus OXXIO bellen. Voor de meeste vragen en kwesties is er het telefoonnummer van de klantenservice, maar voor het doorgeven van een storing heeft het energiebedrijf een ander telefoonnummer.

De telefoonnummers van OXXIO zijn de volgende:

  • 0900 55 66 777 – telefoonnummer voor vragen, problemen en andere kwesties. Dit nummer is op maandag tot en met vrijdag bereikbaar tussen 8:30 en 19:00.
  • 0800 9009 – Nationaal Storingsnummer Gas en Stroom. Dit nummer is zeven dagen per week en 24 uur per dag beschikbaar om een gas- of stroomstoring te melden.

OXXIO: Contact

De klantenservice van OXXIO staat via de telefoon, via e-mail en via Facebook of Twitter klaar om vragen te beantwoorden en problemen op te lossen. Ook zijn een aantal kwesties via de pagina ‘Klantenservice’ op de website al op te lossen. Tot slot is het natuurlijk ook mogelijk om met OXXIO contact op te nemen via het adres van het hoofdkantoor:

WEB-OXXIO CONTACT

OXXIO Nederland bv

Marten Meesweg 5

3068 AV Rotterdam

Search
Generic filters
Exact matches only
Greencard

Telefoonnummer-klantenservice.nl Is niet verbonden met of aangesloten bij een van de bedrijven op de website. Directe nummers en de officieren van elk bedrijf wordt geselecteerd, kunnen worden gevonden in het publieke domein, en op haar officiële website.

19 Comments

  1. RoB

    Via telefoon onbereikbaar!!!
    Ik had een discussie via chat maar bijna op het eind wordt verbroken! Heel goed dat
    ik van ons gesprek screenshots heb gemaakt en dan had ik niet de tweede keer dezelfde gezegd
    Maar nog nooit meer Oxxio….

  2. Ruben Erkens

    Echt verschrikkelijk! Waardeloos.
    Het telefoonnummer is niet bereikbaar omdat je alleen naar de app verwezen wordt.
    Ze hebben helemaal geen contact en support voor de klanten.
    Ik heb een probleem: ik wil/moet eigenlijk mijn email adres wijzigen (maar dat kan er niet meer bij Oxxio) en weet ik ook geen wachtwoord meer…
    Dus wil ik uitstappen!

  3. Ter Heide

    Ik heb een grote fout gemaakt met een overstappen naar de Oxxio! Op de website beloven ze de reactietijd van de chat binnen vijf minuten!!! Maar niet! Ook het telefoonnummer van Oxxio heb ik gezocht op de website – gevonden en…. Krijg je geen hulp maar een keuzemenu die heel onprofessioneel is! Geen respect! Schandalig! Zij hebben nog een keer naar de site mijn gestuurd, waar mijn vraag eigenlijk niet tussen stond!
    Wij gaan overstappen zo snel mogelijk – zijn we hier weg!

  4. Amy

    Eigenlijk ben ik net overgestapt naar OXXIO, en ik hoop dat er maar het beste van is .
    Ik ben nu echt benieuwd wat er gebeurd wanneer ik naar de klantenservice op maandag ga bellen op 088 nr … Hebben zij een goede klantenservice?Mijn maandkosten zijn 13 € p/m – te hoog ingeschat. Alles ga ik in de toekomstig zien! Nog ben ik rustig en tevreden!

  5. Kees

    Ik heb geen slechte ervaring met deze organisatie! Geen klachten nog heb ik!!!!!

  6. Nova

    Oxxio verdient gewoon zero sterren!!!
    Nog nooit had ik dezelfde ervaring – zo slecht bedrijf had ik gekozen – oxxio!!!
    Begrijpen echt helemaal niets!
    Ik had de hulp nodig maar zij haden de deur dicht – dat is alles!

  7. Yvonne

    Waardeloos! Ik ben nu echt blij dat mijn contract verlopen is! Ik ga weg – en adviseer u dezelfde – bespaar uw tijd – zoek naar de andere energieleverancier!

  8. Thomas

    Waarom is de klantenservice zo onklantvriendelijke? De support lijkt in eerste keer heel behulpzaam en vriendelijk. Maar, dan alles verandert! Ik had een half jaar iedere maand gebeld – over mijn betalingen in goede baan te lijden aanvragen – want het wordt altijd fout verekend. Ik wil niet niet meer dan nodig betalen!
    Het is een echt lang en ingewikkeld verhaal maar!
    Waarom maken zij dezelfde fouten over mijn factuur? Waarom willen zij niet helpen? Het is echt verschrikkelijk na deze situatie dat had ik gehad!
    Ik werd echt geëmotioneerd want uit de informatie Oxxio mij gaf: het bleek dat ik overduidelijk veel te veel extra geld moeten betalen en dus opgelicht werd. Heb ik geen woorden nu! Het is echt schandalig! Waardeloos en slecht – slecht – slecht! Heb ik ook de andere comments gelezen… Waardeloos bedrijf. Geen hulp van klantenNietservice!

    Ik ga zo snel mogelijk naar een andere goede en professionele energieleverancier zoeken. Want dit is WAARDELOOS!

  9. Mila

    Nooit wil ik met OXXIO iets in mijn leven hebben!
    Ik wacht ongeveer tien weken om een terugbetaling te krijgen.
    Elke 2 weken hoor ik echt dezelfde: U moet wachten nog twee weken…. Is dat echt moeilijk mijn geld sturen?
    Welke sterren??? Jammer maar geen sterre. O is beter. Of onder nul – minus tien!

  10. André Scheijvens

    Ben sinds kort overgestapt naar Oxxio. Het lukt echter niet een account aan te maken en via de telefoon word je aan het lijntje gehouden met automatische bandjes.
    Ook via de chat krijg ik automatische (niet relevante) antwoorden.

  11. Wolfgang Kuheim

    ik heb net een telefoontje gehad van een service lijn zij wilden mij een nieuwe contact aanbieden en hadden het over ooxio en vertelden mij dat jullie geen korting kunnen geven maar Eneco wel ik ben al jaren bij ooxio en vind dat jullie ook aan trouwe Klanten korting moeten geven vroeger krijg ik een tablet maar dat is al voorbij graag reactie anders gaa ik een andere aanbieder zoeken mijn Klantnummer is 37729253

  12. Cilia Bovenberg

    05-02-2019

    Er is vorig jaar een nieuwe meter geplaatst, waarbij ik aangegeven heb “geen slimme meter” te willen.
    Nu moet ik dus mijn meterstanden doorgeven, maar er staan hele andere cijfers in mijn meterkast dan in mijn oxxio app en bij de gasmeter is helemaal niets te lezen op het display!!!

    De chatservice verwijst me naar een doorschakel lijn en vervolgens loop je daar door het menu heen om uiteindelijk te horen te krijgen dat je het via de chat ook op kunt lossen!!!

    U kunt mij bereiken op telefoonnummer 06-53605625

    Hopelijk werkt deze mail beter dan de chatservice of het (veel te dure) telefoonnummer en krijg ik antwoord, of iemand aan de lijn.

    Mijn meternummer is 17660535

    b.v.d.

    Cilia Bovenberg
    Laanzichtstraat 58
    3031 VG te Rotterdam

    Buiten dat het een duur telefoonnummer is , mag je het zelf uitzoeken…

    Ik wil gewoon iemand aan de lijn krijgen, of dat iemand mij even terugbelt op telefoonnummer 06-53605625
    Dit zou ik erg op prijs stellen.

  13. Joke Alink

    Oxxio is onbereikbaar. Ik word van de app naar de online chat gestuurd. Is er ook iemand die gewoon vragen kan beantwoorden zodat ik weer kan inloggen?

  14. Cynthia

    Dit telefoonnummer is niet correct.
    Telefoonnummer: 088 89 55 999, bereikbaar doordeweeks van 9.00 uur tot 16.00 uur.
    AUB aanpassen

  15. peter de jong

    om telefoon verbinding te krijgen is zeer slecht echt waardeloos.

  16. R.Koelewijn-Glijn

    Wat een zooitje als je niet goed bent met telefoon of alle soorten Apts kom je in de rimboe terecht en het kost ook nog, en dat alleen maar omdat je wat vragen wilt stellen, zit ik nu bijna 3 kwartier aan de computer en telefoon genoeg om mijn volgende contract ergens anders af te sluiten.bah. Ps Ben later door een hele vriendelijk mevrouw geholpen en dat maak weer wat goed.
    Tip maak het telefonische contact makkelijker is zo veel klant vriendelijker.

  17. M.P.J. Luijpen

    bij inloggen herkend oxxio email adresd niet

  18. Mekking

    Graag contact mbt de app van Oxxio

  19. Johan

    Als nieuwe klant wordt gevraagd onze meterstanden door te geven. We hebben een slimme meter maar deze kan niet door anderen afgelezen worden.
    Bij invullen kunnen we echter geen teruglevering invullen. Hiervoor is geen vak beschikbaar.
    We hebben geprobeerd contact te krijgen met Oxxio, chatten, bellen, contactformulier invullen waarin aangegeven werd dat Oxxio ons belt… niet dus.
    Heel frustrerend maar ook erg klant onvriendelijk! Wij kunnen onze meterstanden niet juist doorgeven maar kunnen ook niet overleggen hoe nu verder.
    Als Oxxio nu al niet te bereiken is zullen we als klant zeer snel afhaken. Graag contact!!!!

Submit a Comment

Last Updated on