Nummerinformatiedienst

9292 reisplanner helpt U de reis plannen. Neem met 9292 contact voor meer info

9292 reisplanner  helpt reizigers een optimale route te organiseren

De geschiedenis van 9292 is in 1991 begonnen. Toen besloten openbaar vervoer bedrijven om meer recente en actuele informatie aan de reizigers aan te bieden. Want vroeger heeft iedere vervoerder de reisinformatie via eigen telefoon gegeven. Dat was niet echt handig. Daarom was er een planner gemaakt met alle vervoer informatie. Zo was het bedrijf OV Reisinformatie VOF opgericht. Mensen konden een reisadvies via een algemeen nummer 06-9292 krijgen. In 1997 is het nummer veranderd naar 0900-9292. Tot nu toe kunnen reizigers op hetzelfde nummer 9292 bellen.

In het jaar 2000 is het eerste website ov 9292.nl gemaakt. Tevens de naam van het bedrijf werd veranderd naar REISinformatiegroep. Tegenwoordig is de website een van het belangrijke gedeelten van het bedrijf. Ook kunnen mensen de actuele informatie van 9292 reisplanner op hun mobiele telefoons downloaden  of met callcenter van 9292 contact opnemen.

Hoe kunnen mensen met 9292 contact opnemen?

Om actuele 9292 reisinformatie over openbaar vervoer en de situatie op de wegen te krijgen kunnen de reizigers op meerdere manieren contact met REISinformatiegroep opnemen. Ten eerste is het mogelijk callcenter van het bedrijf opbellen. Ook kunnen mensen hun reis via 9292 routeplanner direct online organiseren.  Tegenwoordig is het makkelijk de applicatie van 9292 in smartphones downloaden en onmiddellijk alle belangrijke informatie en reisgegevens ontvangen. De reizigers kunnen ook via messenger van sociale media met de assistenten van de klantenservice afdeling chatten.

Telefoonnummer is: 0900 – 9292

Website: 9292.nl

Facebook: facebook.com/9292reistmetjemee

Twitter pagina: twitter.com/9292

Instagram pagina: instagram.com/9292reistmetjemee

YouTube: youtube.com/user/9292reistmetjemee

LinkedIn: linkedin.com/company/9292-reisinformatiegroep-bv

Voor een extra-gemak kunnen de gebruikers inloggen in eigen account Mijn 9292. Zo krijgen ze de actuele reisgegevens bekijken, een trip plannen, tips over onderweg ontvangen. Tevens is het mogelijk meer info via veelgestelde vragen pagina doorlezen 9292.nl/contact/veelgestelde-vragen

U kunt tevens een brief aan het bedrijf sturen:

Reisinformatiegroep bv

Catharijnesingel 39

3511 GC Utrecht

Voor welke onderwerpen kunnen mensen 9292 bellen?

De reizigers kunnen altijd van 9292 een reisadvies vragen. Het kan op vele manieren gedaan worden. Bijvoorbeeld via online chat of messengers van sociale media of gewoon via een telefoon.  De medewerkers van callcenter van het bedrijf zijn altijd klaar om een ondersteuning en advies te geven.

  • Hoe kan ik een omleiding op mijn route zien?
  • Hoe kan ik een bus of tramhalte in mijn reisadvies zien?
  • Het lukt mij niet een reis plannen. Wat moet ik doen?
  • Hoe vind ik een reisadvies voor komende uren?
  • Waarom moet ik verder lopen dan de reisadvies zegt?
  • Hoe kan ik in Mijn 9292 account inloggen?
  • Hoe kan ik op de website de recente informatie vinden?
  • Waarom zie ik de advertenties in mijn routeplanner?
  • Waar kan ik de actuele bus of trein vertrektijden zien?
  • Waar kan ik prijsinformatie vinden?
  • Enz.

Er zijn nog meer vragen en antwoorden op de website staan.Daarom kan iedere reiziger de informatie makkelijk zelf checken.

Met 9292 openbaar vervoerplanner kunnen mensen hun route van deur tot deur plannen

Tegenwoordig is het makkelijk en niet duur met het openbaar vervoer reizen. Veel mensen in Nederland gebruiken treinen, bussen, trams en metro. Zo wordt het minder auto’s op de snelwegen en verminderd een aantal files. Ook is het beter voor de milieu en omgeving.  Om goede planning te maken kunnen de reizigers gratis de website van 9292 planner bereiken — 9292.nl.

Op de website kunt U de verschillende routes plannen. Tevens kunnen mensen de recente vertragingen zien. Ook kunt u de planning met overstappen maken of vergelijken uw reis  met openbaar vervoer en met de auto. De reizigers kunnen met 9292 de vertrektijden van bus, tram of trein even checken.

Tevens kunt U alle stations, tijden en prijzen van openbaar vervoer zien. Zo is het makkelijk uw hele reis te berekenen. Vergeet niet uw terugreis ook plannen.

9292 routeplanner geeft advies over ov-chipkaarten

Ov-kaart is een betaalkaart voor het openbaar vervoer in Nederland. De reizigers moeten hun kaart opladen met euro’s en kiezen en reisproduct, zoals een maandabonnement of een trajectkaart. Er zijn verschillende soorten OV-kaarten:

  1. Persoonlijk OV- kaart.  Deze kaart is geschikt voor mensen die regelmatig reizen en het is persoonsgebonden. Dat betekent dat de andere mensen kunnen deze kaart niet gebruiken. Bij diefstal of als de kaart verloren is kunt U deze laten blokkeren.
  2. Anonieme OV- kaart. Er zijn meerdere mensen kunnen deze kaart gebruiken (niet tegelijk, natuurlijk) Helaas, is het niet mogelijk te blokkeren, als de kaart gestolen of verloren is.
  3. Wegwerp kaart. Deze kaart is voor eenmalig gebruik. De reizigers kunnen geen bedrag op die kaart uploaden.

Zoals u kunt zien, met behulp van 9292 openbaar vervoerreisplanning wordt makkelijker en eenvoudiger.

OV –prijswijzer van 9292 dienst

Het is niet altijd makkelijk om een juiste OV-kaart te kiezen. Zeker als U reist met verschillende openbaar vervoer bedrijven.  Daarom heeft 9292 een prijswijzer ontwikkeld. Met deze hulpmiddel kunnen mensen eenvoudig een passerend OV-kaart kiezen. Ten eerste moet U uw reis goed plannen. Vul alle gegevens goed in. Daarna kunt U klikken op het optie “Abonnement voor deze reis”. OV prijswijzer maakt een berekening voor uw reis en geeft een advies over het optimale OV-kaart keuze. Vergeet niet dat de prijs is afhankelijk van de aantal reisdagen per week en uw leeftijd.

De reizigers kunnen de diensten van 9292 en de prijswijzer voor alle steden van Nederland gebruiken.  Om sneller uw route te plannen, is het makkelijker om ov-applicatie te downloaden. De app van 9292 in Amsterdam of de rest van het land helpt uw de beste routes te vinden, inclusief treinen, bussen, trams en metro.

Holland Travel Ticket van 9292 dienst

Als u Nederland wilt bezoeken en meerdere steden en locaties zien, kunt u een speciale ov- kaartje kopen: Holland Travel Ticket. Met deze kaart kunnen de inwoners van Nederland en toeristen de hele dag met alle openbaar vervoer onbeperkt reizen. Zo werkt het: u koopt deze kaart en reist de hele dag met de treinen, trams, bussen en metro. U checkt in met behulp van een kaartlezer in het openbaar vervoer. Elke keer als u overstapt moet u opnieuwe inchecken. Holland Travel Ticket is eenmalige kaart dus u kunt die een dag gebruiken en daarna wegwerpen. Zeker is het makkelijk voor de toeristen. De kaart is te koop bij de NS- kaartautomaten en aan het balie van de stations.  Met Holland Travel Ticket kaart kunt U de mooiste plekken van Nederland bezoeken, bijvoorbeeld, Van Gogh locaties, de verschillende steden, nationale parken en attracties, zoals Madurodam of Keukenhof. Holland Travel Ticket is niet geldig in de Thalys treinen.

9292 reisplanner is een uniek dienst voor iedere reiziger in Nederland. Iedereen kan eenvoudig de reisplannen, de prijs berekenen, en comfortabel met openbaar vervoer reizen. Voor een extra advies, overige vragen of opmerkingen kunnen mensen met 9292 contact opnemen. De medewerkers van callcenter staan altijd klaar om de reizigers te ondersteunen en helpen met optimale route planning. Vergeet niet de applicatie van 9292 in uw mobiele toestel te downloaden om  uw reis goed te organiseren.

 

0 Comments

Submit a Comment

Please rate Stellar

0 / 3

Your page rank: