Nummerinformatiedienst

Bereik Ben klantenservice via de verschillende varianten van Ben contact

Bekend raken met klantenservice Ben

Als u met Ben klantenservice wilt contacteren, dan neem contact met Ben contact op voor de verschillende onderwerpen zoals nummerbehoud, gebruik, abonnementen, studentenkorting, telefoons, sim only ook in geval van u advies nodig hebt, de opmerkingen/vragen hebt, nog informatie over Ben telecomaanbieder wil weten, etc.

Hedendaags is Ben het een zelfstandig onderneming binnen T-Mobile. Ben biedt mobiele communicatie zoals internet, netwerk, etc. Ben is opgericht 4 februari in 1999.

In 2003 werd de naam van deze onderneming omgedoopt naar T-Mobile. En ook vanaf 2008 is Ben bezig met simkaartabonnementen.

Ben is gevestigd in het hoofdkantoor van T-Mobile. Het bezoekadres van het hoofdkantoor is BEN HOOFDKANTOOR BEZOEKADRES:, Waldorpstraat 60, 2521 CC Den Haag, Nederland.

Hoe kan ik met Ben klantenservice contacteren?

U heeft de diverse opties om met contact met contact Ben te opnemen:

  1. Eerst als u wil meer informatie te krijgen of de klant te worden, kunt u om Ik Ben te aanmelden. In de “Gegevens” kunt u voor de nieuwsbrieven aanmelden (of afmelden). Daar zijn er de verschillende opties te vinden zoals de einddatum van uw abonnement terugvinden, e-mailadres of gewone adres, naam of bankrekeningnummer wijzigen, wachtwoord of gebruikersnaam voor de Ben app en Ik Ben wijzigen, etc.
  2. Voor de opmerkingen of klachten kunt u op de “feedback” te klikken en dan de smile te kiezen en het formulier aanvullen.
  3. U kunt ook de aanvraag naar deze email te sturen: contractovername@ben.nl.
  4. Ook als uw kaart te groot of te klein is, contacteer voor de informatie.
  5. Neem een contact via de blog over alle informatie die u nodig heeft.
  6. Wordt een deel van de Ben Community.
  7. Ben shop heeft nog een klantenservice: Ben Accessoire Klantenservice, 071 – 20 32 147, ma t/m vr tussen 9 am en 5 pm. Als u accessoires bestelt tot 5 pm op werkdagen, gaat u de volgende dag al de accessoires bij u hebben.
  8. E-mail voor de Accessoire support: ben@mconomy.nl
  9. Alle informatie over het retourneren en ruilen kunt u ook aanvragen, via de community of Ben telefoonnummer
  10. Als u over toestelkrediet nog wil horen, vraag deze informatie.
  11. Het postadres voor brieven met klachten: Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid), Postbus 93257, 2509 AG Den Haag. Na indienen van de klacht geef ik uw rond dertig dagen de reactie.
  12. Als u nog accessoires wilt kopen of annuleren of ruilen, kunt u bereik met Ben nl contact.
MMM Samsung S7 en S7 Edge Image Banner 728 x 90

Wat is Ben telefoonnummer?

Naar Ben bellen kunt u als u vragen of opmerkingen heeft, als u geen antwoord op uw vraag hebt gevonden, als u wil aanraden, als u in de producten of diensten geïnteresseerd bent, als u de klachten hebt, of nog iets.

“Wanneer kunt u naar Ben bellen?” en andere informatie

De openingstijden van telefoonnummer Ben is van maandag tot en met vrijdag tussen 8:00 – 17:00 uur. Tijdens deze kantooruren kunt u een contact met klantenservice Ben opnemen en de nuttige informatie krijgen.

Voor de tarieven kunt u volledige prijsoverzicht per land te bekijken of ook over vijf zonen te lezen.

Voor uw eigen nummer kunt u ook voicemail aan- of uitzetten via uw Ik Ben of de Ben app. Ook kunt u uw voicemail te afluisteren vanaf de andere toestel.

U kunt ook Mijnafspraak.nl uw afspraak wijzigen of uw bestelling annuleren.

Uw nieuwe telefoon worst gekocht met de hulp van Teqcycle.

De klantenservice Ben/Teqcycle Klantenservice: het telefoonnummer is 034 – 65 57 0803, de openingstijden zijn op maandag tot en met vrijdag tussen 9:00 en 17:00, stuur r e-mail naar: uwverkoop@teqcycle.com.

Ben heeft ook de speciale offerte voor de klanten “Ben vriendenvoordeel”: u ontvangt namelijk tot 33 euro voor elke vriend die u de klant doen (u kunt zelf kiezen hoe u dit bedrag deelt met uw vriend).

Nog andere nuttige opties via Ben contact

De andere nog opties zijn volgende:

  • Als u wilt MB Extra aanschaffen voor uw kaart, kunt u daar doen via de Ben app of Ik Ben account.
  • Sinds 28 juni 2013 heeft Ben geen prepaid meer. Meer informatie kunt u via Ben nl klantenservice te vinden.
  • U kunt ook de huidige acties bekijken op de website en als u nieuwe telefoon te bestellen, kunt u nieuwe mobiel toestel kopen.
  • Over Local Break Out of meer te weten, kunt u op de webpagina – meest gestelde vragen te lezen of via de klantenservice te vragen.
  • U kunt ook Sim only abonnement zelf samenstellen – de nuttige instructies of de Mijn Sim Only voordelen lees maar of vraag voor de hulp bij de klantendienst.
  • Bij de website kunt u ook de diverse merken bekijken zoals LG, Apple, Sony, Huawei, Samsung, Motorola en Alcatel – kies en bestel op de website via de Ik Ben of de Ben app.
  • Als u Ben Studentabonnement of Ben studentenkorting wilt krijgen, weet meer en vraag.

De meest gestelde vragen via Ben telefoon en Ben forum

In het geval uw opmerkingen of vragen aan de medewerkers van Ben nl contact kunt u eerst goed op de website de informatie in die u geïnteresseerd bent bekijken – en dan als u nog nodig hebt, neem een contact op met de support van Ben. De vragen zijn divers, bijvoorbeeld:

  • Welke producten en diensten kan ik bestellen via Ben contact?
  • Wat kan ik doen als mijn internet niet werkt?
  • Hoe Ben rekent mijn verbruik? Waar kan ik mijn verbruik checken?
  • Ik wil mijn abonnement wijzigen. Kan ik dat zelf doen of moet ik via klantenservice deze wijzigingen aanbrengen?
  • Wat is BTW-regel? Kan ik dat op mijn factuur vinden?
  • Waar kan ik een voorbeeldfactuur met uitleg vinden?
  • Wat is Ben Vriendenvoordeel? Waar kan ik de status volgen? Ik wil de actievoorwaarden lezen.
  • Is nummerbehoud gratis? Wat is mijn maandbedrag 24 maanden?
  • Wat is de internetsnelheid bij Ben? Hoe kan ik maximale snelheid bestellen?
  • Hoe kan ik het verlangen gebruiken? Wanneer is mijn abonnement afgelopen?
  • Wat is de toegankelijkheid van Ben klantenservice?
  • Is dat mogelijk om mijn abonnementen te aanpassen?

Als u hier niet uw vraag gevonden heeft, zoek dan ook bij de webpagina van deze onderneming – daar zijn er meer informatie over de abonnementen, kortingen, diensten, etc –  en als u nog nodig hebt, contacteer dan via de telefoon, social media, blog, community, Ben app, etc.

1 Comment

  1. Van Ulsen

    Ik kan niet bellen en er staat bovenaan geen service

Submit a Comment

Please rate Stellar

0 / 3

Your page rank: