Nummerinformatiedienst

Agis Contact: De beste manieren om met Agis telefoonnummer op te nemen

Agis (contact gegevens in onderstaande tekst) was een zorgverzekeraar, actief in Nederland in de periode 1999 tot 2015, alhoewel de voorlopers van Agis teruggaan tot 1827. In 1999 werd Agis Zorgverzekeringen gagievormd uit drie regionale zorgverzekeraars, Anova, Anoz en ZAO.  Dankzij deze fusie heeft Agis altijd een zeer regionaal karakter gehad, met lokale initiatieven voor de klanten.

Na een aantal mislukte fusies in de jaren 2000, werden in 2015 alle activiteiten van Agis opgenomen onder Zilveren Kruis en ging het onder die naam verder. Zilveren Kruis is een collectieve zorgverzekeraar en is opgericht in 1949 en maakt nu deel uit van Achmea Holding BV, samen met andere merken zoals Interpolis, Centraal Beheer en FBTO.

Dit betekent dat klanten van Agis voortaan met Zilveren Kruis te maken hebben en dus ook niet meer met Agis contact op moeten nemen in geval van vragen, declaraties of klachten. Bestaande klanten hebben na de fusie met Zilveren kruis alle voorwaarden behouden, en waren uiteraard vrij om van zorgverzekeraar te veranderen in 2015 en de daaropvolgende jaren.

Met Agis Contact opnemen kan niet meer, maar wel met Zilveren Kruis

Agis Klantenservice is van een hoog niveau

  • Regionaal georganiseerde zorg, wat de kwaliteit van de zorg en de premie van de extra pakketten ten goede komt
  • Uitstekende klantenservice met snelle antwoorden en oplossingen
  • Verschillende manieren om de klantenservice te benaderen
  • De Agis klantenservice heeft ruime openingstijden en is goed bereikbaar
  • Agis is onderdeel van Zilveren Kruis, de grootste collectieve zorgverzekeraar
  • Vrije keuze van behandelend zorgverlener
  • Mogelijkheid tot gespreid betalen van premies en bijdragen
  • Mogelijkheid tot extra korting als de klant tot een collectief behoort (bv. sporters, onderwijs, ZZP’ers, etc…)
  • Aanvullende pakketten ruim beschikbaar, zoals kraamzorg en extra dekking voor het buitenland

Het Agis Telefoonnummer en andere contactgegevens

  • De klantendienst kan bereikt worden per telefoon, email en online chat op de website van Zilveren Kruis. Daarnaast is het mogelijk de klantendienst te bereiken via social media, zoals Facebook, Google+ en Twitter. Er is ook de mogelijkheid om vragen te stellen op het forum, waarna deze door experts van Zilveren Kruis, of andere klanten wordt beantwoord. Men kan ook terecht bij de klantendienst op de traditionele manier, door een brief met de post te sturen.
  • Het Agis telefoonnummer is terug te vinden op de website. De wachttijd voor telefonische benaderingen is doorgaans zeer kort. Hiernaast kan de klant zijn of haar nummer achterlaten en wordt hij of zij op een later moment teruggebeld. Als de klant het bedrijf via de chat benadert, wordt er direct gereageerd.
  • De klant kan inloggen aan de hand van een DigiD en ook zelf zaken regelen. Hierbij kan het gaan om het bekijken van informatie, zoals contactgegevens, zorgverbruik, ontvangen berichten, declaraties, etc. De klant kan hier ook wijzigingen aanbrengen aan de zorgverzekering, declaraties indienen en een betalingsregeling of zorgpas aanvragen.

Klanten die met Agis Zorgverzekering Contact opnemen zijn tevreden

De klantenservice van Agis wordt over het algemeen als uitstekend. Klanten die met Agis Zorgverzekering contact proberen op te nemen, worden snel te hulp gestaan. De informatie die het bedrijf verstrekt, wordt doorgaans op prijs gesteld, zo blijkt op de vergelijkingswebsite van zorgverzekeringen Independer.nl. Hier krijgt de klantenservice van Zilveren Kruis een score van 7,1/10.

Het onderzoek van Independer toont aan dat klanten vooral de informatie die verstrekt wordt omtrent de aangesloten ziekenhuizen en zorgverleners, alsook het algemene vertrouwen dat klanten hebben in de dienstverlening van Agis kunnen waarderen. Uit dit onderzoek bleken veel klanten de snelheid waarmee oplossingen werden aangeboden, op prijs te stellen. Tot slot heeft de meerderheid van diegenen die met Agis contact opnemen aangegeven een zorgverzekering van het bedrijf aan te bevelen.

Facebook www.facebook.com/zilverenkruis
Twitter www.twitter.com/zilverenkruis
Google+ http://plus.google.com/+zilverenkruis
FAQ https://forum.zilverenkruis.nl/t5/Polis-en-financieel/Meest-gestelde-vragen-over-de-zorgverzekering-in-2017/ta-p/17138
Contact us https://www.zilverenkruis.nl/Consumenten/contact/Paginas/default.aspx
Tariffs/Packages https://www.zilverenkruis.nl/consumenten/zorgverzekering/Paginas/default.aspx
Products/Services https://www.zilverenkruis.nl/consumenten/zorgverzekering/Paginas/default.aspx
Phone 24/7 +31 71 364 18 50
Address Zilveren Kruis, Postbus 444, 2300 AK Leiden

0 Comments

Submit a Comment

Please rate Stellar

0 / 3

Your page rank: