Select Page

DPD contact

0900-373-4663

DPD contact

DPD klantenservice helpt met packet bezorging. Neem met DPD contact over pakket

DPD klantenservice bezorgt uw pakketten wereldwijd

DPDgroup is een internationale pakketbezorging voor pakketten met een gewicht van minder dan 30 kg. Het bedrijf is voornamelijk actief in Europa. Hoofdkantoor is gevestigd in Duitsland.

DPDgroup is eigendom van het internationale bezorg netwerk van postdiensten in de staat, La Poste. Sindsdien maakt het deel uit van het GeoPost-pakket verzamel netwerk, een dochteronderneming van La Poste.

In 1993 heeft DPD zich in Nederland gevestigd. Het hoofdkantoor van DPD Nederland is in Best gesetteld.

DPD Group levert dagelijks 4,8 miljoen pakketten wereldwijd via de merken DPD. Het bedrijf behaalt in 2017 een omzet van € 6,8 miljard.

Voor alle informatie over uw pakketten, bezorgen of andere diensten van het bedrijf kunnen mensen met DPD contact opnemen. DPD klantenservice is dagelijks klaar om alle vragen snel te beantwoorden.

Vragen over pakketbezorging?Neem met DPD contact op

DPD streeft om zo snel en veilig mogelijk alle pakketten bezorgen. Het bedrijf snapt dat mensen hun pakketten zo spoedig mogelijk willen ontvangen of versturen. Daarom kunnen mensen op de website dpd.com/nl de pakketnummer invullen en binnen een uur komt de medewerker van het bedrijf uw pakket bezorgen.Tevens is een parcel pickupshop systeem ontwikkeld. Zo kunnen klanten langskomen en hun pakketje ophalen of zenden. Er zijn rond 750 winkels van DPD in Nederland. Zo iedereen kan een DPD servicepunt in de buurt vinden. Hierbij is de alle benodigde informatie over pickupshops pakkettenversturen.nl. Contact DPD als u meer gegevens hierover wilt hebben.

Er zijn verschillende mogelijkheden DPD telefoonnummer vinden

De kanten kunnen op meerdere wegen contact met het bezorgingsbedrij opnemen. De vragen kunnen gesteld worden direct naar een van de medewerkers van klantenservice afdeling of online via messengers van sociale media.

DPD telefoonnummer is: 0900-3734663 De helpdesk is van maandag tot vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur beschikbaar. Om uw zending te volgen hebben de klanten 14-cijferig pakketnummer nodig.

Tevens kunnen mensen contact met DPD via internet opnemen,bijvoorbeeld, via sociale media messengers.

DPD customer service is altijd klaar om klanten te ondersteunen, mogen de klanten klachten hebben, kunnen ze de problemen via klantenservice pagina melden dpd.com/nl/business_customers/.

Contact DPD over volgende vragen

De klanten kunnen altijd de medewerkers van DPD helpdesk voor de volgende vragen, suggesties of opmerkingen benaderen:

  • Hoe kan de status van mijn pakket opzoeken?
  • Hoe laat komt mijn pakket?
  • Mijn adres klopt niet, hoe pas ik het aan?
  • Ik heb geen notificatie ontvangen, wat nu?
  • Hoe kan ik mijn pakket bij Pickupshop ophalen?
  • Hoeveel keren wordt er geprobeerd mijn pakket te bezorgen?
  • Wat moet ik doen als mijn zending verloren is?
  • Is het mogelijk om nieuwe bezorgafspraak te maken?
  • Is het mogelijk om mijn pakket bij buren laten bezorgen?
  • Enz

Tevens is het mogelijk om zelf alle veelgestelde vragen doorlezen op een aparte pagina dpd.com/nl/business_customers/ Ook kunnen mensen DPD bellen voor alle info.

Hoe stuur ik mijn zending terug?

Het kan gebeuren dat de klant niet tevreden is met zijn zending. Dan is het mogelijk de pakket gewoon terugzenden.De retourservice van DPD maakt het mogelijk. Mensen sturen pakketten terug via Parcel Pickupshop. Maak het gebruik van retourlabel. Bij sommige zendingen zit het bij, soms moet u retourlabel zelf uitprinten. Plaak dit label op uw retourzending en maak het klaar voor de retour.

Daarna moet het pakket leveren naar een van vele Parcel Pickupshop. Er zijn meer 750 servicepunten in Nederland, op een aparte pagina kunt u een dicht bij u vinden dpd.com/nl/business_customers/pakket_verzenden/

De klanten kunnen telefoonnummer DPD bellen om meer details over terugzending mogelijkheid te hebben.

MMM Samsung S7 en S7 Edge Image Banner 728 x 90

DPD Nederland zorgt dat iedereen zijn zending tijdelijk en snel ontvangt

DPD is een van grootste bezorging bedrijven in Europa. Daarom streeft het bedrijf naar beste kwaliteit van dienstverlening aan de particulieren en zakelijke klanten. Ondernemers kunnen een aantal zakelijk verzendoplossingen van DPD krijgen. Bijvoorbeeld, kunnen ze pakket alert dienst aanvragen. Dat betekent dat de klanten op de hoogte worden gesteld van de gebeurtenissen wereldwijd die invloed kunnen hebben op de bezorging.

Voor dure pakketten kunnen klanten hogere verzekering aanvrage dpd.com/nl/business_customers/siteutilities/.

DPD wilt een verantwoordelijk bedrijf zijn voor mensen, andere organisaties, gemeenten en samenleving. Daarom neemt het bedrijf initiatief voor Corporate Social Responsibility. Op die manier probeert DPD ecologische voetafdruk te verminderen, als sociale en economische verbeteringen te stimuleren in onze maatschappij.

Voor meer informatie kunnen mensen met DPD contact opnemen. DPD klantenservice is altijd klaar om iedereen zo.

Search
Generic filters
Exact matches only
Filter by Custom Post Type

Adsense

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *