DPD klantenservice helpt met packet bezorging. Neem met DPD contact over pakket

DPD klantenservice bezorgt uw pakketten wereldwijd

DPDgroup is een internationale pakketbezorging voor pakketten met een gewicht van minder dan 30 kg. Het bedrijf is voornamelijk actief in Europa. Hoofdkantoor is gevestigd in Duitsland.

DPDgroup is eigendom van het internationale bezorg netwerk van postdiensten in de staat, La Poste. Sindsdien maakt het deel uit van het GeoPost-pakket verzamel netwerk, een dochteronderneming van La Poste.

In 1993 heeft DPD zich in Nederland gevestigd. Het hoofdkantoor van DPD Nederland is in Best gesetteld.

DPD Group levert dagelijks 4,8 miljoen pakketten wereldwijd via de merken DPD. Het bedrijf behaalt in 2017 een omzet van € 6,8 miljard.

Voor alle informatie over uw pakketten, bezorgen of andere diensten van het bedrijf kunnen mensen met DPD contact opnemen. DPD klantenservice is dagelijks klaar om alle vragen snel te beantwoorden.

Vragen over pakketbezorging?Neem met DPD contact op

DPD streeft om zo snel en veilig mogelijk alle pakketten bezorgen. Het bedrijf snapt dat mensen hun pakketten zo spoedig mogelijk willen ontvangen of versturen. Daarom kunnen mensen op de website dpd.com/nl de pakketnummer invullen en binnen een uur komt de medewerker van het bedrijf uw pakket bezorgen.Tevens is een parcel pickupshop systeem ontwikkeld. Zo kunnen klanten langskomen en hun pakketje ophalen of zenden. Er zijn rond 750 winkels van DPD in Nederland. Zo iedereen kan een DPD servicepunt in de buurt vinden. Hierbij is de alle benodigde informatie over pickupshops pakkettenversturen.nl. Contact DPD als u meer gegevens hierover wilt hebben.

Er zijn verschillende mogelijkheden DPD telefoonnummer vinden

De kanten kunnen op meerdere wegen contact met het bezorgingsbedrij opnemen. De vragen kunnen gesteld worden direct naar een van de medewerkers van klantenservice afdeling of online via messengers van sociale media.

DPD telefoonnummer is: 0900-3734663 De helpdesk is van maandag tot vrijdag van 8.00 tot 17.30 uur beschikbaar. Om uw zending te volgen hebben de klanten 14-cijferig pakketnummer nodig.

Tevens kunnen mensen contact met DPD via internet opnemen,bijvoorbeeld, via sociale media messengers.

DPD customer service is altijd klaar om klanten te ondersteunen, mogen de klanten klachten hebben, kunnen ze de problemen via klantenservice pagina melden dpd.com/nl/business_customers/.

Contact DPD over volgende vragen

De klanten kunnen altijd de medewerkers van DPD helpdesk voor de volgende vragen, suggesties of opmerkingen benaderen:

  • Hoe kan de status van mijn pakket opzoeken?
  • Hoe laat komt mijn pakket?
  • Mijn adres klopt niet, hoe pas ik het aan?
  • Ik heb geen notificatie ontvangen, wat nu?
  • Hoe kan ik mijn pakket bij Pickupshop ophalen?
  • Hoeveel keren wordt er geprobeerd mijn pakket te bezorgen?
  • Wat moet ik doen als mijn zending verloren is?
  • Is het mogelijk om nieuwe bezorgafspraak te maken?
  • Is het mogelijk om mijn pakket bij buren laten bezorgen?
  • Enz

Tevens is het mogelijk om zelf alle veelgestelde vragen doorlezen op een aparte pagina dpd.com/nl/business_customers/ Ook kunnen mensen DPD bellen voor alle info.

Hoe stuur ik mijn zending terug?

Het kan gebeuren dat de klant niet tevreden is met zijn zending. Dan is het mogelijk de pakket gewoon terugzenden.De retourservice van DPD maakt het mogelijk. Mensen sturen pakketten terug via Parcel Pickupshop. Maak het gebruik van retourlabel. Bij sommige zendingen zit het bij, soms moet u retourlabel zelf uitprinten. Plaak dit label op uw retourzending en maak het klaar voor de retour.

Daarna moet het pakket leveren naar een van vele Parcel Pickupshop. Er zijn meer 750 servicepunten in Nederland, op een aparte pagina kunt u een dicht bij u vinden dpd.com/nl/business_customers/pakket_verzenden/

De klanten kunnen telefoonnummer DPD bellen om meer details over terugzending mogelijkheid te hebben.

Search
Generic filters
Exact matches only

DPD Nederland zorgt dat iedereen zijn zending tijdelijk en snel ontvangt

DPD is een van grootste bezorging bedrijven in Europa. Daarom streeft het bedrijf naar beste kwaliteit van dienstverlening aan de particulieren en zakelijke klanten. Ondernemers kunnen een aantal zakelijk verzendoplossingen van DPD krijgen. Bijvoorbeeld, kunnen ze pakket alert dienst aanvragen. Dat betekent dat de klanten op de hoogte worden gesteld van de gebeurtenissen wereldwijd die invloed kunnen hebben op de bezorging.

Voor dure pakketten kunnen klanten hogere verzekering aanvrage dpd.com/nl/business_customers/siteutilities/.

DPD wilt een verantwoordelijk bedrijf zijn voor mensen, andere organisaties, gemeenten en samenleving. Daarom neemt het bedrijf initiatief voor Corporate Social Responsibility. Op die manier probeert DPD ecologische voetafdruk te verminderen, als sociale en economische verbeteringen te stimuleren in onze maatschappij.

Voor meer informatie kunnen mensen met DPD contact opnemen. DPD klantenservice is altijd klaar om iedereen zo.

Search
Generic filters
Exact matches only

Telefoonnummer-klantenservice.nl Is niet verbonden met of aangesloten bij een van de bedrijven op de website. Directe nummers en de officieren van elk bedrijf wordt geselecteerd, kunnen worden gevonden in het publieke domein, en op haar officiële website.

Recent Comments

6 Comments

  1. J. van der Stel

    Er sinds 8/8 een pakket onderweg naar ons adres.
    Helaas is het tot op heden niet aangeleverd.
    Ik vraag mij af wat er aan de hand is, en waarom eea nog niet afgeleverd is.
    Kunt u eea voor mij nagaan, daar ik de indruk heb dat mijn pakket een groot deel van het land is doorgereisd, maar helaas ons adres nog niet heeft gepasseerd.
    Het referentie nr. is: 05217998782830 afkomstig van West Coast Classics B.V.

  2. Aad Rijs

    IK ben behoorlijk teleurgesteld in uw gebrek aan service. Bij Ledlichtdiscounter heb ik een bestelling geplaats die via DPD naar een afleverpunt in Ingen bezorgd zou worden. Dit afleverpunt blijkt echter ivm vakantie gesloten te zijn.
    Donderdagochtend heb ik daarom met uw klanten service gebeld en zou het pakket omgezet worden naar een afleverpunt in Tiel omdat omzetten naar mijn huisadres helaas niet mogelijk bleek???? Als ik op uw track en trace status kijk blijkt echter dat er sinds woensdagmiddag niets gebeurd is en daar baal ik van omdat u actie beloofd heeft.
    Graag wil ik uitleg + snelle uitlevering.
    Het pakketnummer is 051689705499307, ik ben telefonisch bereikbaar op 06-55843028

  3. andrea Theunissen

    Op 23-9-2019 heb ik telefonisch contact met U gehad over pakket labelnummer 0522 8929 2036 85 c daar er op 21-9-2019 bij mijn track en trace stond onjuiste adres gegevens ontvanger terwijl op de factuurbon van verzender het goede adres staat.
    Op 23-9-2019 zie ik `s avonds bij mijn track en trace wederom fuiste adres gegevens ontvanger .
    Bij deze wil ik U dan ook mijn adres gegevens nogmaals geven zodat hopelijk mijn pakket alsnog juist bezorgd kan worden.
    Mijn gegevens zijn : Andrea Theunissen Hornerheide 7 6085 nm Horn (limburg nederland).
    Hopenlijk kunt U nu mijn pakket alsnog juist bezorgen.

    Met vriendelijke groeten
    Andrea Theunissen

  4. Christine Van der Meeren

    Beste, ik verwacht een pakje van uit Nederland naar Belgie, is verstuurd donderdag 3 october door de verzender, ontvangen door DPD op Donderdag,
    tracking werkt niet en blijft ongewijzigd;
    Trac nr 05228992139272 kunt U mij zeggen wanneer dit pakje geleverd zal worden.
    Van der Meeren Christine
    Guldenkouter 22 bus 18

    1731 Relegem-Asse Belgie

  5. vantroyen frank

    Beste: zittingen van mijn 4 stoelen zijn juist geleverd maar mijn stoelpoten zaten er niet bij ? kunnen jullie je mensen contacteren ? pooten liggen meschien nog in bestelwagen . nummer is 01327027852886 Kan jullie niet contacteren via telefoon?

  6. N.kahn

    Gisteren kreeg ik een melding dat ik vandaag een pakket zou krijgen, maar zonder tijds aanduiding. Vandaag weet ik nog steeds niet wanneer het komt. Bij bellen krijg ik een bandje te horen dat dat pas vanaf 10 uur bekend is. Waarom staat dat niet in het bericht? Wanneer ik kies voor het spreken met een medewerker wordt de verbinding verbroken. Tegen betaling van 50 cent plus lokale telefoonkosten weet ik dus niets meer.
    Of ik een andere bezorg dag moet kiezen kan ik dus niet bepalen.

Submit a Comment