Select Page

Gemeente Haarlem CONTACT

023 51 13 034

Gemeente Haarlem telefoonnummer

Voor meer info over Haarlem gemeente contacteer met gemeente Haarlem contact

Maak kennis met Haarlem gemeente

Voor meer te weten over de verschillende onderwerpen zoals diefstal, gemeentebestuur, duurzaamheid, afval, grofvuil, paspoort, rijbewijs, correctie van persoonsgegevens, Nederlandse identiteitskaart, vervoer, parkeren, garages, vergaderingen, subsidies, etc kunt u met Haarlem gemeente contacteren via de diverse manieren van gemeente Haarlem contact (Whatsaap, Twitter, Facebook, online formulieren, het postadres en het bezoekadres, telefoonnummers).

De gemeente Haarlem telt rond 159.400 inwoners. In west van Nederland kunt u de stad Haarlem en de gemeente vinden op een kaart.

Over de agenda, feestdagen, bestuur van de gemeente en nog andere vragen die u hebt kunt u bij de gemeente weten.

Als u geïnteresseerd bent in gemeente Haarlem vacatures, kunt u voor de nieuwsbrieven aanmelden, solliciteren bij gemeente Haarlem (uw CV en motivatiebrief toevoegen), over de stageplaatsen kunt u op de webpagina lezen, maar als u niet vindt jouw opleiding tussen, kunt u met het Stagebureau contacteren stagebureau@haarlem.nl

Bij de support van klantenservice krijgt u de ondersteuning van de medewerkers en nog andere opties. Op de veel gestelde vragen is er de informatie op de officiële website van de gemeente.

Prestatie van gemeente Haarlem

Nog speciale voordelen vindt u hieronder:

  • Van de hoofdpagina kunt u ook drietalige opties de websites voor toeristen kiezen: Frans, Duits of Engels.
  • U kunt ook op nieuwsbrieven aanmelden voor de extra informatie, nieuws bij de gemeente. Er zijn de verschillende categorieën,, die u kunt aanvinken volgens uw interests.
  • Er is ook de opties om digitale Stadskrant te abonneren.

Nog kunt u met de gemeente kennismaken via de verschillende manieren contact te opnemen tijdens de gemeente Haarlem openingstijden

Voor de diverse doelen zijn er de diverse formulieren te invullen: als u wilt iets te melden over de gemeente (bijvoorbeeld, uw omgeving – afval, verlichting van de straat, etc), dan gebruik maar online het formulier met de naam: Melding doen.

Voor de vragen die u stellen wilt aan de gemeente hebt u “Vraag stellen” online formulier nodig. De reactietijd is binnen drie dagen (werkdagen).

Als u iemand van de gemeente kent, die de hulp nodig heeft ( in verband met depressie, overlijden van de partner, gescheidenis, etc) – kunt u ook formulier te invullen (de naam: Zorgmelding doen). Uw bericht geeft de gemeente door naar het Sociaal Wijkteam.

MMM Samsung S7 en S7 Edge Image Banner 728 x 90

Bereiken met gemeente Haarlem contact

Informatie over de contact met ondersteuningsteam van de gemeenteraad:

  • E-mail: griffiebureau@haarlem.nl
  • Het bezoekadres van Raadsgriffie gemeente Haarlem is Grote Markt 2, 2011 RD, Haarlem, Nederlands.
  • Het postadres is Postbus 511, 2003 PB Haarlem

In het geval van klacht (of feedback, advies), aub gebruik deze manieren om uw bericht te sturen naar de klantenservice aan:

  • De klachten kunt u naar dit postadres sturen bij de gewone post: College van burgemeester en wethouders van Haarlem, Postbus 511, 2003 PB Haarlem, Nederlands.
  • Bent u zeker dat u bij uw brief de naam, het adres, de datum en nog de toelichting van de klacht hebt? Vermeld deze informatie.
  • Wanneer u niet tevreden over de reactie op uw klacht, bent u welkom terecht met de Nationale ombudsman contacteren.
  • De gemeente is graag om uw advies te horen: iets te corrigeren, verbeteren, etc. Vul dan het formulier op de website.

Nuttige informatie over gemeente Haarlem openingstijden

Via Whatsapp kunt u ook te contacteren: de bereikbaarheid van de support via Whatsaap is op werkdagen tussen 8.30 en 16.30 uur.

Als u met handhaving telefoonnummer wilt contacteren: de meldkamer werkt  op maandag t/m woensdag tussen 8.30 en 22.00 uur, donderdag t/m zaterdag tussen 8.30 en 24.00 uur en op zondag tussen 8.30 en 17.00 uur.

Nog nuttige informatie over de afspraak bij de publiekshal:

  1. De afspraak kunt u via gemeente Haarlem telefoonnummer
  2. Op het adres Zijlvest 39 kunt u de publiekshal bezoeken – zij werken op de werkdagen tussen 9.00 en 16.00, maar extra kantooruren: op donderdag werken zij tot 8.00 uur ‘s avonds.
  3. Als u geen afspraak hebt ingepland, loop tussen 9.00 en 11.00 uur binnen. Na elf uur ’s morgens bent u welkom allen al u een afspraak hebt bij de gemeente ingepland.

Hieronder vindt u de feestdagen wanneer de gemeente Haarlem niet werkt + telefonisch kunt u niet op deze dagen contact te opnemen:

  • winter: Kerstmis (twee dagen) en Nieuwjaarsdag;
  • lente: Goede Vrijdag, Tweede Paasdag, Koningsdag, Hemelvaartsdag en ook Tweede Pinksterdag.

Het telefoonnummer (14 023) is bereikbaar op werkdagen tussen 8.30 en 16.30 uur.

Wat is gemeente Haarlem telefoonnummer?

Haarlem heeft te veel verschillende manieren hoe kunt u de contact opnemen ermee. Check en vind welke is gemakkelijker voor u, dan check ook de openingstijden gemeente Haarlem:

  • Via WhatsApp kunt u ook de ondersteuning krijgen. Als het gemakkelijk voor u, neem een contact op via WhatsApp – voeg het telefoonnummer 06 1436 9614 toe uw adresboek
  • Het telefoonnummer gemeente Haarlem van Raadsgriffie gemeente Haarlem is (023) 51 13 034, voor de andere vragen kunt u naar 14023 bellen (lees boven over de bereikbaarheid van deze nummers)
  • Als u niet in Nederland bent, kunt u daar naar dit telefoonnummer bellen (met de code) 00 31 23 511 5115
  • Kunt u ook Handhaving telefoonnummer gebruiken: 023 511 4950
  • Als het te druk is aan de lijn, moet u even wachten. Excuses: wij antwoorden as spoedig mogelijk!

Via de social media kunt u ook meer interessante informatie vinden, uw ervaring delen en de ondersteuning krijgen:

Veel gestelde vragen over deze gemeente

Bij de website van de gemeente en de klantenservice kunt u de vragen stellen, ondersteuning geven, uw ervaring van de sommige onderwerpen delen, etc. Ook zijn er veel nuttige informatie voor u, op de aantal vragen kunt u de antwoorden bij de meest gestelde vragen vinden, bijvoorbeeld:

  • Ik wil meer informatie over gemeentebestuur/ rekenkamercommissie/ jaarplanning lezen, de activiteiten van dit jaar bekijken. Is er deze informatie beschikbaar op de website?
  • Zijn de raadsleden aanwezig in het Stadhuis? Kan ik een afspraak maken bij het Stadhuis?
  • Kan ik de nieuwsbrieven van Haarlem gemeente krijgen?
  • Wat zijn de openingstijden van publiekshal?
  • Ik ben op zoek naar job. Kan ik iets vinden bij het Stadhuis of andere kantoren? Kan ik vacaturesnieuws op mijn e-mail krijgen?
  • Ik wil nog over de arbeidsvoorwaarden weten. Hoe kan ik solliciteren?
  • Hoe kan ik een afspraak maken bij de gemeente? Kan ik zonder afspraak komen? Welke werkdagen zijn beschikbaar?
  • Ik ben niet tevreden over iets bij de gemeente. Hoe kan ik mijn klacht geven?
  • Heeft de gemeente Haarlem de support via Whatsaap?
  • Kan ik over mijn paspoort, rijbewijs en nog andere documenten direct regelen bij gemeente Haarlem contact?

Aarzel niet: als u wilt iets verbeteren bij de gemeente, de klacht heeft, op zoek naar de baan bent of gewoon iets te vragen wilt – contacteren met de klantenservice van de gemeente via de diverse manieren te bereiken.

Search
Generic filters
Exact matches only
Filter by Custom Post Type

Adsense

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *