NUON Contact met de Klantenservice
Het Nuon contact is de klantenservice van het Nederlandse nutsbedrijf N.V. NUON. Het bedrijf, opgericht in het jaar 1994, produceert, verhandelt en levert elektriciteit, warmte en aardgas. Verder biedt het nutsbedrijf diensten die helpen bij het besparen van energie, het beveiligen en het leveren van advies omtrent energie
NUON: Contact
Voor vragen, opmerkingen of klachten kunt u terecht bij het NUON contact. De klantenservice staat u te woord over onder andere de volgende onderwerpen:
- Contracten voor stroom en gas. Bijvoorbeeld voor informatie over een nieuw contract, advies over of het contract nog bij u past of voor een spoedaanvraag van energie.
- Rekeningen en betalen. Wanneer u uw termijnbedrag wilt inzien, meer informatie wilt over de jaarafrekening, of vragen heeft over de verschillende betaalmethoden.
- Verhuizingen of afmelden. Hier kunt u wijzigingen in het adres doorgeven.
- U kunt uw meterstand opgeven of uw verbruik bijhouden.
- Het wijzigen van uw persoonlijke gegevens.
- Het opzeggen van uw contract.
- Brieven en e-mails. Om bijvoorbeeld online uw post te kunnen inkijken.
- Het melden van storingen of andere problemen.
Ook voor vragen over andere onderwerpen kunt u uiteraard contact opnemen met de klantenservice, of op de website kijken of u het probleem zelf kunt oplossen door middel van de veel gestelde vragen.
NUON Klantenservice
Bij vragen, problemen of opmerkingen kan de NUON klantenservice op verschillende manieren helpen. Ten eerste kunt u op de website, nuon.nl, gemakkelijk informatie vinden over de meest gestelde vragen. Verder staat er op de website informatie over verschillende onderwerpen, zoals: het doorgeven van een verhuizing of de meterstanden, informatie over uw contract, en de betalingen en het inzien van uw jaarrekeningen. Van elk van de onderwerp is met behulp van een heldere uitleg stap voor stap beschreven wat u moet doen.
Naast de website is het contact NUON actief op een forum, op Facebook en op Twitter, waar het op werkdagen van 8.00 tot 21.00 met u communiceert. Daarnaast is op de website een speciale chat aanwezig waarmee experts van het nutsbedrijf u direct antwoorden bieden op al uw vragen.
Verder staat er op de website een speciaal vragenformulier, waarmee u per e-mail contact op kunt nemen met de klantenservice. Ook klachten kunnen ingediend worden via het klachtenformulier, waarna ze spoedig afgehandeld zullen worden.
Contact opnemen met de klantenservice hoeft echter niet online te gebeuren: er is ook een telefoonnummer dat u kunt bellen bij vragen of problemen.
NUON Telefoonnummer
Het NUON telefoonnummer voor particulieren is 0800-2021. Hier zitten de energie-adviseurs van het bedrijf op werkdagen tussen 08.00 en 18.00 voor u klaar om antwoord te geven op al uw vragen. Het telefoonnummer voor ondernemers is 0800-2021. Zzp’ers en mkb’ers kunnen NUON bellen op werkdagen tussen 08.00 en 17.00.
NUON Storing
Het kan natuurlijk gebeuren dat er een NUON storing optreedt. Op de website vindt u een overzicht vinden van actuele gas- en stroomstoringen, om te controleren of er een bij u in de buurt is. Zo niet, dan kan de storing gemeld worden via een van de telefoonnummers, zodat deze zo snel mogelijk opgelost kan worden:
- Het nummer voor nationale storingen:0800-2021
- Voor storingen aan de installatie van uw cv: 0800-2021
- Storingen in de stadswarmte: 0800-2021
- Storingen aan de huisbeveiliging: 0800-2021
Elk storingstelefoonnummer is dag en nacht bereikbaar. Na de melding van uw storing zal de storingsdienst ervoor zorgen dat deze zo snel mogelijk opgelost wordt, zodat u er nooit lang mee hoeft te zitten.
Firma | Nuon klantenservice |
Adres | Postbus 40021, 6803 HA Arnhem |
Telefoonnummer | 0900-0808 |
Web | https://www.nuon.nl |
Contact Webpagina | https://www.nuon.nl/service/contact/ |
Werkuren | Bel gerust het Nuon telefoonnummer, op werkdagen van 8.00-18.00 uur |
Conclusie
De NUON klantenservice kan al uw vragen over de energiemaatschappij beantwoorden en problemen oplossen, op verschillende manieren. Klachten en problemen worden direct afgehandeld, en ook voor storingen kunt u dag en nacht terecht. Online, via e-mail of telefoon, het NUON contact helpt u graag verder.
Het bezoekadres van het hoofdkantoor van NUON is Hoekenrode 8, Amsterdam-Zuidoost.
1 Comment
Submit a Comment
You must be logged in to post a comment.
dag nuon ,
Er is momenteel een groot misverstand opgetreden namelijk dat er in juni zonder ons weten ons contract bij clean energie is opgezet.
en dat wij onder een andere naam bij jullie een contract hebben afgesloten.
nu hebben wij in het verleden post gehad van jullie op het adres Goesestraatweg 12 4431 CD te ‘Gravenpolder ,maar dat was voor een termond of zo daar hebben wij een paar keer voor gebeld ,maar helaas door deze samenloop van omstandigheden hebben wij elkaar niet begrepen. Door deze omstandigheden hebben wij nog een openstaande schuld bij jullie .
zou het niet verstandig zijn dat er iemand mij hier over wil bellen. op het tel. 0616042197.
ons mailadres id duine@kliksafe.nl dan kunnen wij er op een goede manier uitkomen.
vriendelijke groeten Job Duine