Contact met de Samsung Klantenservice

Voor vragen over het bedrijf van Samsung, of over de elektronica, kunt u terecht bij de Samsung Klantenservice. Samsung Group is opgericht op 1 maart 1938 in Daegu, Korea. Het bedrijf heeft verschillende dochterondernemingen, zoals Samsung Electronics. De multinational is wereldwijd bekend, en het doet zaken in meer dan 58 landen

Samsung: Contact

Bij vragen, opmerkingen of klachten over uw Samsung product of over het bedrijf, kunt u contact opnemen met de Nederlandse vestiging. Dit Samsung contact kan op verschillende manieren.

Deze manieren zijn als volgt:

  • De Live Chat Dienst via de website: samsung.nl. Via de chat heeft u direct contact met een expert die u online verder helpt;
  • Via social media: op Facebook en Twitter is het Webcare team actief, die u snel aan een antwoord kan helpen;
  • Via de interactieve instructievideo’s die te vinden zijn op de site. Door de filmpjes te volgen, kunt u zelf achter de oplossing voor uw probleem komen;
  • Via de telefoon;
  • Via de servicecentra op verschillende plekken in Nederland.

Het telefoonnummer en de servicecentra worden in volgende paragrafen toegelicht.

Samsung: Telefoonnummer

Bellen is altijd de snelste optie. Daarom stelt het bedrijf ook een telefoonnummer beschikbaar. Deze Service – en Informatielijn is te bereiken op het tel nummer. Hierbij krijgt u direct een professional aan de lijn, die klaarstaat om uw vraag snel te beantwoorden.

Het Samsung telefoonnummer kan gebeld worden op werkdagen van 8.00 tot 21.00, en op zaterdag van 10.00 tot 16.00.

Samsung: Helpdesk

Het elektronicabedrijf helpt u graag verder bij problemen met uw apparatuur. Ook hiervoor is het nummer van de Samsung helpdesk bereikbaar, 088-909-0100

Het Samsung support is bereikbaar voor onder andere de volgende problemen:

  • Problemen bij het telefoneren met uw toestel;
  • Zaken waar u tegenaan loopt omtrent huishoudelijke apparaten, zoals koelkasten; keukenapparatuur en stofzuigers;
  • Foutmeldingen op uw televisie, audioapparatuur of printer;
  • Problemen bij uw geheugenkaart.

Dit zijn slechts enkele voorbeelden, bij alle problemen waar u tegenaan loopt is de helpdesk bereid u te helpen. Neem telefonisch contact met Samsung, en u kunt snel weer verder zonder problemen.

Samsung: Service Center

Voor problemen met uw producten, kunt u op verschillende plekken in Nederland terecht bij een Samsung Service Center. Hiervoor kunt u op de site uw postcode of adres invullen, waarna een kaart laat zien welke centra zich in uw omgeving bevinden. U kunt deze locaties bezoeken voor een professionele reparatie van uw telefoon of tablet. U kunt hiervoor een afspraak maken voor een reparatie terwijl u wacht, maar u kunt ook gewoon binnenlopen bij een service center.

Naast reparaties, biedt het service center u ook graag advies en educatie over de producten. Zo kunt u er snel mee aan de slag, en krijgt u de beste tips om het maximale uit uw product te halen.

Samsung: Klantenservice

U kunt dus op verschillende manieren contact opnemen met Samsung. Zo is het mogelijk om via social media of instructievideo’s antwoord te vinden op uw vraag, maar ook via de Live Chat Dienst die te vinden is op www.samsung.nl. Daarnaast kunt u een van de service centra in Nederland bezoeken, voor advies of een reparatie. Maar ook telefonisch contact is mogelijk, en dit is de snelste manier om uw vraag beantwoord te krijgen. U krijgt namelijk direct een expert aan de lijn, die u snel verder kan helpen zonder dat u op antwoord hoeft te wachten. Voor een snel antwoord op uw vraag, neemt u dus telefonisch contact op met de Samsung Klantenservice – 088-909-0100

Het bezoekersadres van het hoofdkantoor van het elektronicabedrijf is op de Olos Palmesstraat 10, in Delft.

WEB-SAMSUNG CONTACT

Search
Generic filters
Exact matches only
Greencard

Telefoonnummer-klantenservice.nl Is niet verbonden met of aangesloten bij een van de bedrijven op de website. Directe nummers en de officieren van elk bedrijf wordt geselecteerd, kunnen worden gevonden in het publieke domein, en op haar officiële website.

14 Comments

  1. Hub Henckens

    mijn telefoon een Samsung S6 Edge gaat niet meer aan en uit bij het dicht en open doen van het hoesje, en dit sinds
    hij een nieuwe update heeft ontvangen op 4 April, en dit terwijl het ook een origineel hoesje van Samsung is,
    Mijn vraag is nu , hoe kan ik dit weer krijgen zoals het was?

    B.V.D HJ Henckens

  2. Rob Drupsteen

    Ruim een maand geleden heb ik een Samsung Galaxy J5 gekocht bij Coolblue.
    Voor het overzetten van foto’s heb ik de DUoSDcardhouder eruit gehaald om de op de microsdcard staande foto’s op de laptop te plaatsen.
    Om onverklaarbare reden ben ik de DUO-SDcardhouder kwijtgeraakt.
    Pogingen bij enkele winkels lukten niet.
    Bellen met Samsung klantenservice leverde in eerste instantie een verwijzing naar de verkoper, dus Coolblue.
    Coolblue kon het ook niet leveren; nogmaals Samsung klantenservice gebeld, maar ook nu kreeg ik te horen dat ze het onderdeel niet voorradig hebben; verschillende belachelijke voorstellen werden gedaan. Tot een verwijzing om het bij Ali Express voor € 0,30 te bestellen.
    Hoezo klantenservice?
    Ben zeer teleurgesteld in Samsung én Coolblue.

  3. Nieste Raymond

    goeden dag, ik heb sinds 11-11-2017 een Samsung S8+, afgelopen week begonnen de problemen.
    telefoon bleef vast hangen, telefoon starte zomaar tig keren opnieuw op en vandaag zondag 1-7-2018 kreeg ik hem helemaal niet meer aan. ik heb deze nodig voor mijn zaak, maar zoals gewoonlijk is vandaag niemand te bereiken om evt. mijn toestel te kunnen repareren.
    wat ik eigenlijk vreemd vindt in ons 24 uur cultuur hier in Nederland.
    daarnaast vindt ik het wel erg snel dat al binnen iets meer dan een half jaar al gebreken zijn aan mijn telefoon.
    ik hoor graag spoedig van u hoe en wat we gaan doen. ik heb echt nodig voor mijn werk, ben er zelfs afhankelijk van. als ik niet bereikbaar ben, dan komt er ook geen geld binnen.

    MvG, Raymond Nieste

  4. susan buitenkamp

    ik heb 12 augustus een tablet Galaxy tab A 6 gekocht .
    Heel mooi werdt er bij mediamarkt gezegd dat ik 30 euro terug kon vragen van samsung.
    Ik had goeie ervaring met Samsung ( al jaren telefoon van )
    maar ik ben inmiddels 3 uur bezig geweest om een aanmeldformulier te ontvangen en in te vullen.
    Dit is na 3 uur nog niet gelukt, wel 50x een account aanmaken en dan proberen verder te komen
    Het lukt dus helemaal niet. terwijl ik hele dagen met Pc in de weer ben.
    En me goed mee redt.

    Hoe kan ik op een normale manier mijn geld terug krijgen?
    Ik lees al meer op internet dat het een zeer onvriendelijke actie is.
    Met vriendelijke groet
    Susan Buitenkamp

  5. Tiemen pasterkamp

    ik heb een samsung Tab A gekocht, binnen de periode van de cashback actie, ik heb het volledige formulier in gevuld en dan krijg ik d melding dat het EAN nummer niet geldig is.

    Ik begrijp niet hoe dat kan ik heb een samsung tab A 10.1 T580 32GB.

    Daarmee voldoe ik aan de actievoorwaarde. Hoe krijg ik alsnog mijn 30 euro terug?

  6. maya steen

    Ik heb op 6 november een koelkast online gekocht van samsung .
    Nu wil ik de koelkast registreren maar lukt niet .
    ik heb al een tv en een samsung s7 geregistreed.
    maar nu ben ik mijn wachtwoord kwijt , ik probeer steeds om een nieuwe wachtwoord aan te vragen maar dat lukt niet,
    als ik mijn naam en geboortedatum in voer en dan op wachtwoord vergeten klik , kom ik steeds weer op de pagina terug .
    kan iemand mij helpen zodat ik de koelkast registreren .

  7. Sjef Ramakers

    Onze hulpvraag:

    Wij hebben nieuw gekocht de Samsung ue32M5260 en willen daar onze Philips home theater systeem HTS 6510 op aansluiten , zodat wij het geluid van de TV over het HTS 6510 kunnen afluisteren. Hoe kunnen wij dit voor mekaar krijgen????

  8. J.F. Gertenbach

    Goede middag,

    Ik ben het wachtwoord voor mijn Samsung Portable SSD T5 kwijt.
    Ik heb een factuur.
    Hoe kan ik aan een nieuw wachtwoord komen?

  9. m jansen

    Wij hebben een Samsung 2018 qled gekocht met een akte van 300,00 euro tot op heden hebben wij nog steeds niets
    ontvangen.
    Alles gescand zeggen gewoon niet ontvangen
    we hebben alles gedaan wat we moesten doen,alleen samsung blijf achterwege en in gebreke.
    We hebben alles opgestuurd 18-10-2018 dan wordt er gezegd dat het per ongeluk op een andere afdeling terecht is gekomen,of we dan alles nog een keer op willen sturen per post ook dat is gedaan.
    dan bel je weer en dan krijg je te horen nee u krijg een brief met 14 dagen dat was begin december ook die komt niet.
    Nog maar een keer bellen nu zou ik weer terug gebeld worden de afdeling ging het uitzoeken ik weet alleen niet wat ze nu weer uit moeten zoeken,volgens mij blijven ze uitzoeken.
    Het ergste is nog dat we we alles van Samsung hebben,maar voor mij geen Samsung meer en zeker niet met een of andere akte we zitten nu in januari 2019 en nog niets vernomen ben benieuwd hoelang het nu weer gaat duren.

  10. chris van nijen

    Net zoals vele anderen heb ik ook problemen met min clear view voor de Samsung S9. Deze op advies van de klantenservice op laten halen alleen willen ze er niets mee doen omdat ik mijn aankoopbewijs niet kan terug vinden. Ik kan mij voorstellen dat dit bij oudere producten noodzakelijk is i.v.m. de beoordeling of het voor garantie in aanmerking komt maar in dit geval is het overduidelijk dat het product niet ouder kan zijn dan 1 jaar. Allemaal geneuzel over “eerste aankoper…” en dat soort bureaucratie…. Slechte service voor zo’n bedrijf….

  11. Evert de Koster

    Goedemorgen mijn fox app werkt niet mer op mijn smart tv

  12. Jolanda Triemstra

    Beste mevrouw/ meneer,

    Ik heb in het begin van het jaar de nieuwe Galaxy S9+ via T-Mobile.
    Er was toen een actie dat je € 100,– terug kon krijgen, ik heb toen alles bij u ingevoerd met de bijlage van de bon. Maar heb nog altijd niets terug ontvangen. Hoe lang duurt zo iets.

  13. W.J. Groeneveld

    Ik heb een Samsung A7.
    Als ik thuis ben krijg ik (meestal) de whats apps pas binnen als ik whats app aanklik.
    Ik dacht dat het aan het slechte bereik hier ligt.
    Maar een vriendin heeft exact de zelfde gsm en 100 % bereik en het zelfde probleem.
    Kunt u mij helpen?

  14. j. van soomeren

    tevreden over mijn samsung galacty A6.
    heb de laatste tijd veel last van een onbekend meldingssignaal dat elke ca. 3 minuten gegeven wordt.
    van alles geprobeerd maar kan e.e.a. niet verhelpen.
    Heel graag uw advies.

    br. groet,

Submit a Comment

Last Updated on