Select Page

SAMSUNG Klantenservice

088-909-0100

SAMSUNG Klantenservice

Contact met de Samsung Klantenservice

Voor vragen over het bedrijf van Samsung, of over de elektronica, kunt u terecht bij de Samsung Klantenservice. Samsung Group is opgericht op 1 maart 1938 in Daegu, Korea. Het bedrijf heeft verschillende dochterondernemingen, zoals Samsung Electronics. De multinational is wereldwijd bekend, en het doet zaken in meer dan 58 landen

Samsung: Contact

Bij vragen, opmerkingen of klachten over uw Samsung product of over het bedrijf, kunt u contact opnemen met de Nederlandse vestiging. Dit Samsung contact kan op verschillende manieren.

Deze manieren zijn als volgt:

  • De Live Chat Dienst via de website: samsung.nl. Via de chat heeft u direct contact met een expert die u online verder helpt;
  • Via social media: op Facebook en Twitter is het Webcare team actief, die u snel aan een antwoord kan helpen;
  • Via de interactieve instructievideo’s die te vinden zijn op de site. Door de filmpjes te volgen, kunt u zelf achter de oplossing voor uw probleem komen;
  • Via de telefoon;
  • Via de servicecentra op verschillende plekken in Nederland.

Het telefoonnummer en de servicecentra worden in volgende paragrafen toegelicht.

Samsung: Telefoonnummer

Bellen is altijd de snelste optie. Daarom stelt het bedrijf ook een telefoonnummer beschikbaar. Deze Service – en Informatielijn is te bereiken op het tel nummer. Hierbij krijgt u direct een professional aan de lijn, die klaarstaat om uw vraag snel te beantwoorden.

Het Samsung telefoonnummer kan gebeld worden op werkdagen van 8.00 tot 21.00, en op zaterdag van 10.00 tot 16.00.

Samsung: Helpdesk

Het elektronicabedrijf helpt u graag verder bij problemen met uw apparatuur. Ook hiervoor is het nummer van de Samsung helpdesk bereikbaar, 088-909-0100

Het Samsung support is bereikbaar voor onder andere de volgende problemen:

  • Problemen bij het telefoneren met uw toestel;
  • Zaken waar u tegenaan loopt omtrent huishoudelijke apparaten, zoals koelkasten; keukenapparatuur en stofzuigers;
  • Foutmeldingen op uw televisie, audioapparatuur of printer;
  • Problemen bij uw geheugenkaart.

Dit zijn slechts enkele voorbeelden, bij alle problemen waar u tegenaan loopt is de helpdesk bereid u te helpen. Neem telefonisch contact met Samsung, en u kunt snel weer verder zonder problemen.

Samsung: Service Center

Voor problemen met uw producten, kunt u op verschillende plekken in Nederland terecht bij een Samsung Service Center. Hiervoor kunt u op de site uw postcode of adres invullen, waarna een kaart laat zien welke centra zich in uw omgeving bevinden. U kunt deze locaties bezoeken voor een professionele reparatie van uw telefoon of tablet. U kunt hiervoor een afspraak maken voor een reparatie terwijl u wacht, maar u kunt ook gewoon binnenlopen bij een service center.

Naast reparaties, biedt het service center u ook graag advies en educatie over de producten. Zo kunt u er snel mee aan de slag, en krijgt u de beste tips om het maximale uit uw product te halen.

Samsung: Klantenservice

U kunt dus op verschillende manieren contact opnemen met Samsung. Zo is het mogelijk om via social media of instructievideo’s antwoord te vinden op uw vraag, maar ook via de Live Chat Dienst die te vinden is op www.samsung.nl. Daarnaast kunt u een van de service centra in Nederland bezoeken, voor advies of een reparatie. Maar ook telefonisch contact is mogelijk, en dit is de snelste manier om uw vraag beantwoord te krijgen. U krijgt namelijk direct een expert aan de lijn, die u snel verder kan helpen zonder dat u op antwoord hoeft te wachten. Voor een snel antwoord op uw vraag, neemt u dus telefonisch contact op met de Samsung Klantenservice – 088-909-0100

Het bezoekersadres van het hoofdkantoor van het elektronicabedrijf is op de Olos Palmesstraat 10, in Delft.

WEB-SAMSUNG CONTACT

Search
Generic filters
Exact matches only
Filter by Custom Post Type

Adsense

3 Comments

  1. Hub Henckens

    mijn telefoon een Samsung S6 Edge gaat niet meer aan en uit bij het dicht en open doen van het hoesje, en dit sinds
    hij een nieuwe update heeft ontvangen op 4 April, en dit terwijl het ook een origineel hoesje van Samsung is,
    Mijn vraag is nu , hoe kan ik dit weer krijgen zoals het was?

    B.V.D HJ Henckens

    Reply
  2. Rob Drupsteen

    Ruim een maand geleden heb ik een Samsung Galaxy J5 gekocht bij Coolblue.
    Voor het overzetten van foto’s heb ik de DUoSDcardhouder eruit gehaald om de op de microsdcard staande foto’s op de laptop te plaatsen.
    Om onverklaarbare reden ben ik de DUO-SDcardhouder kwijtgeraakt.
    Pogingen bij enkele winkels lukten niet.
    Bellen met Samsung klantenservice leverde in eerste instantie een verwijzing naar de verkoper, dus Coolblue.
    Coolblue kon het ook niet leveren; nogmaals Samsung klantenservice gebeld, maar ook nu kreeg ik te horen dat ze het onderdeel niet voorradig hebben; verschillende belachelijke voorstellen werden gedaan. Tot een verwijzing om het bij Ali Express voor € 0,30 te bestellen.
    Hoezo klantenservice?
    Ben zeer teleurgesteld in Samsung én Coolblue.

    Reply
  3. Nieste Raymond

    goeden dag, ik heb sinds 11-11-2017 een Samsung S8+, afgelopen week begonnen de problemen.
    telefoon bleef vast hangen, telefoon starte zomaar tig keren opnieuw op en vandaag zondag 1-7-2018 kreeg ik hem helemaal niet meer aan. ik heb deze nodig voor mijn zaak, maar zoals gewoonlijk is vandaag niemand te bereiken om evt. mijn toestel te kunnen repareren.
    wat ik eigenlijk vreemd vindt in ons 24 uur cultuur hier in Nederland.
    daarnaast vindt ik het wel erg snel dat al binnen iets meer dan een half jaar al gebreken zijn aan mijn telefoon.
    ik hoor graag spoedig van u hoe en wat we gaan doen. ik heb echt nodig voor mijn werk, ben er zelfs afhankelijk van. als ik niet bereikbaar ben, dan komt er ook geen geld binnen.

    MvG, Raymond Nieste

    Reply

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *