T-MOBILE Klantenservice

Telefoonnummer
0800-7123

T-MOBILE Klantenservice Telefoonnummer

Contact met de T-Mobile Klantenservice

T-Mobile (klantenservice) is een dochteronderneming van het Deutsche Telekom-concern. Dit is opgericht in 1999. T-Mobile Nederland verschaft mobiele telefoons en mobiele abonnementen, maar ook prepaidtoesstellen. In de vele winkels, maar ook online worden deze aangeboden, en daarbij geeft het bedrijf graag hulp en adviezen aan haar klanten.

Tegenwoordig is T-Mobile een van de grootste aanbieders van mobiele telefonie op de Nederlandse markt.

T-Mobile: Klantenservice

Bij de T-Mobile klantenservice kunt u al uw vragen stellen en opmerkingen of ideeën doorgeven. De klantenservice helpt u verder met vragen over de volgende zaken:

  • Alles over uw bestelling, abonnement of prepaid;
  • Facturen en tarieven van het telefoniebedrijf;
  • Prijslijsten en vragen over de simkaart;
  • Het netwerk en bereik, bijvoorbeeld over werkzaamheden, storingen en de internetsnelheid;
  • Uw toestel, voicemail en reparatie.

T-Mobile: Contact opnemen op verschillende manieren

Het T-Mobile contact is bereikbaar op vele verschillende manieren. Alle vragen kunnen op een of meerdere van deze manieren worden beantwoord.

Deze zijn als volgt:

  • Snel en gemakkelijk gegevens aanpassen kan online via t-mobile.nl;
  • Op de website is ook veel informatie beschikbaar, die u kunt gebruiken om zelf antwoord te vinden op uw vragen, of om meer te lezen over de verschillende functies van het bedrijf;
  • Online kunt u vragen stellen via een social media kanaal, zoals Facebook en Twitter;
  • Ook is het mogelijk om online contact op te nemen door middel van een chat met een medewerker;
  • Door een e-mail te sturen, krijgt u zo snel mogelijk reactie van de klantenservice.
  • In een van de T-Mobile winkels wordt u direct verder geholpen en geadviseerd door een van de medewerkers;
  • Op de website zijn brochures en formulieren in te vullen voor meer informatie over het bedrijf zelf;
  • Er is een forum beschikbaar om vragen te stellen aan andere klanten van het mobiele telefoonbedrijf, zodat men elkaar verder kan helpen;
  • Er zijn verschillende telefoonnummers beschikbaar om contact op te nemen met de Klantenservice.

T-Mobile: Telefoonnummer

Het bellen van het T-Mobile telefoonnummer is de snelste manier om antwoord te krijgen op uw vragen, of om opmerkingen door te geven. Er zijn verschillende nummers bereikbaar, voor particulieren en bedrijven.

Het algemene nummer van de klantenservice is 06 2400 1200. Vanuit het buitenland is dit +31 6 2400 1200.

Het telefoonnummer is bereikbaar voor vragen over abonnementen op de volgende dagen: Maandag tot en met vrijdag van 08:00 tot 20:00. Voor vragen over prepaid kunt u bij het nummer terecht op werkdagen van 08:00 tot 20:00.
Bent u nog geen klant? Dan kunt u bellen met 0800-7123.

Voor bedrijven gelden andere telefoonnummers en tijden. Zo kunnen klanten terecht via 0800 7123, en vanuit het buitenland via +31 6 2400 7112. Deze nummers zijn bereikbaar op werkdagen van 08:00 tot 23:00, en in het weekend van 09:00 tot 17:30.

Bedrijven die graag een abonnement willen afsluiten, kunnen bellen naar 0800 7123 op werkdagen van 08:00 tot 17:30.

T-Mobile: Storing

Op de website is een overzicht beschikbaar van huidige storingen in het netwerk. Wanneer u problemen ondervindt met betrekking tot een T-Mobile storing, en dit niet tussen de vermelde storingen ziet staan, dan kunt u dit melden via de dekkingskaart. Hierop kunt u uw adres invullen, en laten weten waar de storing zich bevindt. Het bedrijf zal dit probleem dan zo snel mogelijk oplossen.

Conclusie

Voor elke vraag, opmerking of problemen bij een storing staat de klantenservice voor u klaar. U kunt contac t T-Mobile opnemen op verschillende manieren: online, via e-mail, in de winkel of telefonisch. De T-Mobile klantenservice helpt haar klanten altijd snel en professioneel verder.

WEB-T-MOBILE CONTACT

Het bezoekadres van het telefoniebedrijf is aan Waldorpstraat 60, 2521 CC Den Haag.

[Total: 56    Average: 2.8/5]