TELE2 CONTACT

Telefoonnummer
0207-501-000

TELE2 CONTACT Telefoonnummer

Gratis tablet kinderserie banner 336 x 280

Tele2: Contact met de Klantenservice

  • Hoe kan ik Tele2 contact opnemen?
  • Hoe kan ik de klantenservice van Tele2 bereiken?
  • Wat is het telefoonnummer van de klantenservice van dit bedrijf?

Klantenservice Tele2

In 1993 werd het bedrijf opgericht als een Zweedse telecomaanbieder van mobiele en vaste telefonie, mobiele data en diensten omtrent het internet. Tegenwoordig is het bedrijf in tien landen actief, met meer dan 30 miljoen vaste klanten.

Kenmerkende eigenschappen en krachten van het bedrijf zijn:

  • Het bedrijf heeft meerdere prijzen gewonnen met producten en diensten die als beste uit de test gekomen zijn;
  • Overstappen op het internet en de telefonie van de aanbieder verloopt soepel en eenvoudig;
  • De klantenservice Tele2 staat op vele verschillende manieren en platforms voor de klant klaar om vragen zo snel mogelijk te beantwoorden en problemen en storingen spoedig te verhelpen.

Tele2: Contact

Het Tele2 contact kan worden bereikt op allerlei verschillende manieren:

  • Via de live chat: hier kunt u 24 uur per dag, zeven dagen per week terecht om uw vragen direct aan een virtuele assistent te stellen.
  • Facebook: op dit sociale platform kunt u op weekdagen de hele dag en in het weekend overdag vragen stellen aan het webcare-team, dat zo snel mogelijk antwoorden biedt.
  • Twitter: net als bij Facebook is het webcare-team ook op Twitter actief om antwoorden te geven op korte en bondige vragen.
  • Via het forum: hier zijn zowel medewerkers als andere klanten aanwezig om antwoord te geven op allerlei vragen omtrent het gebruik van de producten en de diensten die het bedrijf aanbiedt.
  • Via de post: onder vermelding van uw klantgegevens kunt u uw probleem door middel van een brief bij het bedrijf rapporteren, waarna u zo spoedig mogelijk een antwoord terug kunt verwachten.
  • Het klachtenformulier: op tele2.nl, voorheen www.zonnet.nl, vindt u een online formulier waarmee u uw klachten aan de klantenservice kunt doorgeven.
  • Per telefoon. Door het geschikte telefoonnummer Tele2 te bellen, krijgt u direct een medewerker aan de lijn die uw vraag snel kan beantwoorden, uw probleem kan verhelpen of uw bestelling kan aannemen.
Facebookhttps://www.facebook.com/Tele2Nederland/
Twitterhttps://twitter.com/Tele2Nederland
LinkedInhttps://nl.linkedin.com/company/tele2
YouTubehttps://www.youtube.com/user/Tele2Nederland
Instagramhttps://www.instagram.com/tele2nederland/
Google+https://plus.google.com/+Tele2Au1
FAQhttps://www.tele2.nl/klantenservice/
Contacthttps://www.tele2.nl/klantenservice/contact/
Inloggenhttps://www.tele2.nl/mijn-tele2/
Rekening, betaalstatus, gebruikhttps://www.tele2.nl/mijn-tele2/
Persoonlijkhttps://www.tele2.nl/mijn-tele2/
Zakelijkhttps://www.tele2.nl/zakelijk/
Tarieven/pakketten/prijzenhttps://www.tele2.nl/shop/mobiel/
Producten en dienstenhttps://www.tele2.nl/shop/thuis/internet-bellen-tv/
Aanbiedingenhttps://www.tele2.nl/mobiel/aanbiedingen/
Vind de dichtstbijzijnde winkelhttps://www.tele2.nl/winkels/
Contract opzeggenhttps://www.tele2.nl/klantenservice/thuis/internet-bellen-tv-opzeggen/?sqr=contract%20opzeggen
 Iphone Apphttps://itunes.apple.com/nl/app/mijntele2-app/id595694404?mt=8
 Android Apphttps://play.google.com/store/apps/details?id=nl.tele2
Telefoon 24/7020-7544444
Adreshttps://www.tele2.nl/klantenservice/contact/

 

Door telefonisch contact op te nemen met het Tele2 klantenservice nummer, kunt u spoedig antwoorden krijgen op vragen over onder andere de volgende zaken:

  • Uw mobiel, bijvoorbeeld over het activeren van uw Simkaart, hulp voor uw toestel, het aanpassen van uw abonnement of rekeningnummer, de status van uw bestelling en het doorgeven van een verhuizing.
  • Het internet, bijvoorbeeld voor vragen over uw bestelling en bijbehorende factuur, het verbeteren van de snelheid van uw draadloze verbinding, het installeren van het internet, het doorgeven van een verhuizing en het opzeggen van uw pakket.
  • Televisie, bijvoorbeeld voor het wijzigen van uw abonnement of het bijbestellen en opzeggen van zenderpakketten, het bekijken van uw factuur, problemen met uw beeld, het gebruik van Online TV en een overzicht van alle beschikbare zenders.
  • Vaste telefonie, bijvoorbeeld voor vragen over het installeren van uw telefoon, problemen met het bellen of ontvangen van berichten, het instellen van uw voicemail, uw nummerbehoud bij verandering van telefoon en het opzeggen van uw pakket.

Tele2: Storing

Op de website van het bedrijf vindt u een overzicht waarin u in één oogopslag kunt zien welke storingen en onderhoud er op dat moment plaatsvindt. Daarnaast kunt u door middel van een virtuele assistent vragen stellen over de Tele2 storing, of op een andere manier contact opnemen met de klantenservice om uw problemen te verhelpen.

MMM Samsung S7 en S7 Edge Image Banner 728 x 90

Tele2: Telefoonnummer

Wanneer u het Tele2 telefoonnummer belt bij vragen of problemen voor het telecombedrijf, of op een andere manier contact opneemt met de klantenservice. Zoals via de website, een sociaal platform of per brief, zult u dus altijd spoedig een antwoord ontvangen. Het Tele2 contact staat altijd graag voor u klaar om u zo goed mogelijk te kunnen helpen.

AfdelingTelefoonnummerWerkuren
Klantenservice020-7544444Ma-vr: 09:00-20:00

Zat: 09:00-18:00

Zon: uitgang

Klantenservice via Tele2-nummer1200Ma-vr: 09:00-20:00

Zat: 09:00-18:00

Zon: uitgang

Vaste telefonie020-7544444Ma-Zat: 09:00-17:00

Zon: uitgang

Vanuit het buitenland+36140191602Ma-Vr: 09:00-20:00

Zat: 09:00-18:00

Zon: uitgang

Ondernemersproduct+ 31 020 754 4475Ma-Vr: 09:00-20:00

Zat: 09:00-18:00

Zon: 12:00-17:00

Zakelijke dienst+310207501611Ma-Vr 08.00-18.00

Zat-Zon: uitgang

Hosting en domeinnamen+310247070707Ma-Vr: 09:00-17:00

Zat-Zon: uitgang

[Total: 2    Average: 3/5]