Nummerinformatiedienst

Dienstverlening en Tele2 klantenservice

Tele2 is een telecomaanbieder die oorspronkelijk afkomstig is uit Zweden. Ze leveren vaste en mobiele telefonie, internetdiensten en datanetwerken. Tele2 werd bekend door het aanbod van goedkope telefonie diensten aan consumenten. Tele2 is actief in tien landen met een klantenbestand van 30 miljoen. Sinds 1997 biedt Tele2 diensten aan in Nederland voor zowel de zakelijke markt als voor consumenten. Het bedrijf tracht steeds bestaande monopolies te doorbreken zoals bijvoorbeeld de strijd in 2010 voor een open kabeltelevisie netwerk.

 

Tele2 klantenservice – 0207-501-000

Tele2 contact opnemen

Er zijn verschillende manieren om contact op te nemen met de Tele2 klantenservice en via de website kunt u ook gebruiken maken van andere diensten voor reeds bestaande klanten. Consumenten kunnen terecht bij Tele2 voor mobiele telefoonabonnementen, met smartphone of SIM only. Ook zijn er Prepaid opties beschikbaar. Daarnaast levert Tele2 diensten als internet, televisie en vaste telefonie. U kunt contact opnemen voor lopende acties en aanbiedingen.

Klantenservice + Tele2

Om snel contact op te nemen met het Tele2 klantenservice nummer kunt u bellen naar het algemene Tele2 telefoonnummer 0207-501-000

 Diensten van Tele2

Hieronder een beknopt overzicht van de diensten van Tele2. Contact opnemen voor zakelijke diensten of andere vragen is mogelijk via telefoonnummer 0207-501-000

Mobiele Telefonie

U kunt kiezen voor verschillende bundels met belminuten en data. Daarnaast worden er naast de bundel vaste tarieven berekend voor gebruik buiten de bundel. Na gebruik van 80% van de bundel ontvangt u een SMS dat uw tegoed bijna op is. Tele2 biedt snel mobiel internet via het 4G netwerk. De maximale downloadsnelheid ligt op 150Mb/s, de gemiddelde downloadsnelheid ligt op 40Mb/s en de maximale upload snelheid ligt op 50Mb/s.

 Internet

Bij internet zijn er vier verschillende mogelijkheden:

  • Light
  • Basis
  • Glasvezel Basis
  • en Glasvezel Extra

 

U bepaalt de keuze afhankelijk van uw dataverbruik en behoeft aan snelheid. Glasvezel heeft als voordeel dat de snelheid erg hoog ligt, zowel upstream als downstream. Op dit moment is Glasvezel niet in heel Nederland beschikbaar, controleer de postcode via de website.

 Televisie

Met TV Light of TV Basis kunt u kiezen voor een standaard zenderpakket of een uitgebreid pakket met een enorm aanbod aan zenders. De interactieve televisie biedt standaard toegang tot Online TV, Programma Gemist en een Videotheek.

 Telefonie

Bij vast bellen betaalt u alleen voor het gebruik, de tijd wordt berekend in seconden. Voor mensen die regelmatig bellen binnen Nederland is er een optie met een vast tarief: Bellen Onbeperkt Nederland.

 

Naast de basisdiensten zijn er ook optionele diensten zoals een verbindingsset of anti-virus software om uw computer te beschermen.

 

Mogelijkheden Tele2 klantenservice

De Tele2 klantenservice biedt verschillende mogelijkheden om vragen te stellen aan de klantenservice. Hieronder staan de verschillende opties:

 

  • U kunt telefonisch contact opnemen met de helpdesk
  • U kunt inloggen op uw persoonlijke Mijn Tele2 account
  • U kunt via Live Chat vragen stellen aan medewerkers van de klantenservice
  • U kunt een bericht plaatsen op het Forum
  • U kunt een bericht plaatsen via Twitter
  • U kunt een bericht plaatsen via Facebook

 

Met de Live Chat en via de telefonische ondersteuning kunt u verzekerd zijn van een snel antwoord. Ook via het Forum, Twitter en Facebook wordt er zo snel mogelijk gereageerd, maar dat zijn niet de snelste methodes voor een acute vraag.

 

Het is overigens ook mogelijk voor klanten van www.zonnet.nl en www.versatel.nl om hun webmail te bekijken via de webmail dienst van Tele2. Contact opnemen voor telefonische ondersteuning kan ook via telefoonnummer 0207-501-000

 Bellen via het Tele2 telefoonnummer

Om de Tele2 klantenservice telefonisch te bereiken kunt u bellen naar het Tele2 telefoonnummer 0207-501-000

 

Via dit nummer kunt u al uw vragen stellen, als u reeds klant bent of klant wilt worden. Ook voor andere vragen over de diensten van Tele2 kunt u hier terecht.

 

Contact Tele2 – 0207-501-000

10 Comments

  1. DIRK

    Slecht!!!!!!!!
    ZEKER VOOR ZO HOGE ABONNEMENTSPRIJZEN!

  2. robbie

    Ik ben echt niet tevreden hoe ben ik behandeld en ik beslissen naar jaren weggaan van jullie. Op het eind ben ik teleurgesteld!

  3. Edda

    Eerste keer die ik gebeld – was ik alleen vijf minuten in de wacht, voor is goed! En de bereikbaarheid van de klantenservice en de hulp van medewerker.
    Hij was behulpzaam en het probleempje werd snel opgelost.
    Dus hedendaags heb ik eigenlijk niks te klagen.

  4. LiEkE

    Ziggo is echt beter dan tele 2!!! Beter te uitstappen, mensen! Bij Tele 2 er zijn circa honderd klachten over internet en telefonisch!

  5. van

    Altijd niet bereikbaar!!! Wat zijn openingsuren??? het keuzemenu helpt niet om met de medewerkers te contacteren!
    En dan… weggedrukt. Waarom werkt de klantenservice niet voor de klanten?!

  6. Luna

    Ik ben boos. Altijd dezelfde problemen met monteurs, met de medewerkers aan telefoon… Zij kunnen niets te doen, willen geen support geven aan de klanten! Waarom?

  7. c voigt

    ik heb net contact gehad met een medewerker, die zou me doorverbinden, en ben toen weggedrukt…..KLANTENSERVICE……..

  8. nellie Hovestad

    Ik wil tele 2 opzeggen iedere keer heb ik geen internet verbinding als ik opstart en is ook zeer zwak ik heb deze nu een jaar gehad en wil deze dan ook nu opzeggen.. N.H.Hovestad Johannes bosboomlaan 38 Ede Telefoonnummer is 0653974405

  9. marian

    hopeloos jullie, incassobureau op mij afsturen omdat ik zogenaamd bij jullie een abonnement heb afgesloten in 2016
    afgesloten in goes en ”s heerenhoek terwijl ik mijn hele leven al in amersfoort woon
    ik bel jullie maar jullie doen er niks mee ik moet maar bewijzen dat ik dat niet ben, ik ga toch niet iets afsluiten daar terwijl ik in amersfoort woon ik ben echt over de rooie omdat jullie de bewijslast bij mij neerleggen terwijl ik kan aantonen dat ik daar nooit gewoond heb, zelfs niemand ken daar…….
    geen idee hoe ik verder met jullie in contact moet, want telefonisch word er niks gedaan en vinden jullie het allemaal heel vervelend voor mij, ik heb niks bij jullie afgesloten !!!!!

  10. H.de Waard

    Sinds vorige week donderdag is mijn Zonnet webaccount geblokkeerd. Ik kan geen e-mails meer ontvangen of versturen en ook inloggen in het webmail account lukt. Ik krijg de volgende melding: “Dit account is geblokkeerd in verband met misbruik of langdurig inactiviteit. Neem contact op met de helpdesk als u uw webmailtoegang wilt laten reactiveren”. Ik gebruik dit account al 20 jaar actief. Het is dan ook bijzonder storend dat ik momenteel per e-mail onbereikbaar ben. Graag dit account zo spoedig mogelijk debokkeren.
    Er wordt hieronder naar mijn emailadres gevraagd. Dit kan ik wel geven, mar als je hierop onbereikbaar bent heeft het weinig zin!

Submit a Comment

Please rate Stellar

0 / 3

Your page rank: