Select Page

Transavia contact

0900 0737

Transavia klantenservice

Neem met Transavia contact voor tickets. Transavia klantenservice biedt hulp aan

Transavia klantenservice zorgt voor de voordelige vliegtickets en aangename reizen

Transavia is Nederlandse low cost luchtvaartmaatschappij en een volledige dochteronderneming van KLM en een onderdeel van de Air France-KLM-groep. Het hoofd haven van Transavia is Amsterdam Airport Schiphol en het heeft andere havens op Rotterdam The Hague Airport en Eindhoven Airport. Transavia onderhoudt Transavia France als haar Franse dochteronderneming.

Dienst concept van Transavia is de “Selection on Board”. Dat betekent dat de reizigers eten en drinken te koop kunnen aan boord apart kopen. Met ingang van 5 april 2011 heeft Transavia vergoedingen voor ruimbagage geïntroduceerd en de regels voor handbagage gewijzigd, waarbij het maximaal toegestane gewicht voor handbagage is verhoogd van 5 kg naar 10 kg.

Het bedrijf ontstond in 1966 in Nederland. Tien jaar later had Transavia een marktaandeel van 45% op de Nederlandse vakantiemarkt en werd het de grootste concurrent van Martinair. In 1986 werd het merk Transavia Holland veranderd in Transavia Airlines. Het was de eerste luchtvaartmaatschappij die profiteerde van de eerste open lucht overeenkomst tussen de Britse en Nederlandse overheid. Transavia startte haar eerste lijndienst op de route Amsterdam-Londen Gatwick op 26 oktober 1986.

Nu heeft Transavia 6 havens in Nederland en Frankrijk. Tevens vliegen de toestellen van het bedrijf vanuit Portugal, Spanje en Italië.

De reizigers kunnen op elke moment met Transavia contact opnemen voor de actuele informatie over voordelige vliegtickets en diverse bestemmingen. Ook is het mogelijk via Transavia klantenservice direct een ticket boeken.

Voor handige reistips en tickets aanbiedingen neem met Transavia contact op

Tegenwoordig is er heel makkelijk rond de wereld reizen en verre bestemmingen ontdekken. Het kan wel een zakenreis zijn of een leuke vakantie naar een onbekende land. Tevens kunnen mensen eenvoudig en veilig andere tradities van verschillende landen leren kennen. Ook moet een ticket niet te duur zijn en simpel om te boeken.

Daarom biedt Transavia de reizigers makkelijke en flexibel diensten aan.Geen fratsen, gewoon voordelige vliegtickets kopen. Klantenservice Transavia doet alles om snel en efficiënt diensten aan te bieden. De reizigers kunnen op vele manieren contact met Transavia opnemen.

Op de website van het bedrijf kunnen mensen een gewenste eindpunt vinden en meteen online tickets reserveren.

De luchtvaartmaatschappij doet alles om de beste diensten aan te bieden. Mochten de klanten toch niet helemaal tevreden zijn met service verrichting van het bedrijf, kunnen ze een klacht of een suggestie per telefoon of via een online formulier doorgeven transavia.com/nl-NL/veelgestelde-vragen/contact.

Contact Transavia is te vinden op de verschillende internet kanalen:

De klanten kunnen via de website met de luchtvaartmaatschappij contact opnemen. Ook zijn er andere manieren om actuele informatie van het bedrijf op te zoeken.

 De website transavia.com is ontwikkeld voor extra gemak van internet gebruikers. Hier kunnen de reizigers actuele vluchtaanbiedingen, reisinformatie, de gegevens van hotels en het bedrijfsinfo eenvoudig opzoeken.

De reizigers kunnen snel klantenservice Transavia benaderen voor alle benodigde informatie

De reizigers en vakantie liefhebbers willen zeker zijn dat alle vragen en problemen snel en effectief kunnen opgelost worden. Transavia biedt deze mogelijkheid. De klanten kunnen via sociale media messenger contact opnemen of gewoon Transavia bellen.

Transavia telefoon is: 0900 0737

Helpdesk van de luchtvaartmaatschappij is iedere dag van 08:00 tot 22:00 beschikbaar.

Vanuit het buitenland kunnen klanten volgende Transavia telefoonnummer gebruiken: +352 27002728.

Het is mogelijk contact met telefoonnummer Transavia via WhatsApp opnemen: +31613533850

Als u met een assistent van klantenservice direct wilt praten, gebruik een van sociale media chats.

Wat is Mijn Transavia account?

Tegenwoordig heeft bijna iedereen internet verbinding. Dus dit is heel handig om alle zaken meteen online in orde maken. Daarom heeft Transavia een persoonlijk account Mijn Transavia ontwikkeld. Dankzij deze middel kunnen de reizigers de vlucht, de tickets en hotel boeking direct regelen, betalingen controleren en gegevens wijzigen.

Als U uw persoonlijk account wilt aanmaken, moet u eerst alle gegevens correct invullen, wachtwoord verzinnen en e-mailadres doorgeven. Zodat uw account aangemaakt, kunt u het gebruiken bij de volgende boeking. Volg deze link om Mijn Transavia

Interessante reistips van Transavia Amsterdam voor de vakantiegangers

Het is moeilijk mensen te verrassen. Toch doet Transavia alles om spannende en leuke bestemmingen aan te bieden.

Transavia is een van grootste reisspecialisten in de tourisme in Europa. Daarom biedt het bedrijf veel interessante adviezen en inspiraties voor de reizigers. Op een aparte pagina ransavia.com/nl-NL/inspiratie kunnen de reizigers tips voor de leuke en ontspannende vakantie bestemmingen lezen. Dankzij Transavia kunnen mensen mooiste landen en steden ter wereld bezoeken.

Tevens is het mogelijk een aparte stedentips kiezen of de laatste minute vakantie via Transavia website boeken. Zo kunt U op de laatste moment ergens naartoe gaan. Volgende week of dezelfde dag weg vliegen? Dat kan! Even kijken laatste minute aanbiedingen transavia.com/nl-NL/last-minutes.

Welke vragen kunnen reizigers met Transavia telefoonnummer bespreken?

Zoals werd gezegd, er zijn veel manieren om een contact Transavia met helpdesk afdeling de luchtvaartmaatschappij op te nemen. De medewerkers van Transavia zijn altijd klaar om volle ondersteuning en hulp aan te bieden. Veel vragen en suggesties kunnen de klanten direct met de medewerker bespreken .

  • Hoe kan ik mijn vliegticket online kopen?
  • Hoeveel bagage mag ik meenemen?
  • Hoe wijzig ik mijn ticket?
  • Ik wil online betalen, kan dat?
  • Voor welke vluchten mag ik online inchecken?
  • Mag ik een huisdier meenemen?
  • Welke services zijn er aan boord?
  • Waar zie ik de betalingsbewijs van mijn ticket?
  • Wat moet ik doen als ik geen bevestiging heb ontvangen?
  • Kan ik mijn ticket annuleren?
  • Welke reisdocumenten moet ik mee hebben?
  • Hoe kan ik een stoel reserveren?
  • Hoe gebruik ik Mijn Transavia account?
  • Enz

Veelgestelde vragen zijn op een aparte pagina van Transavia transavia.com/nl-NL/veelgestelde-vragen.

Maak je reis op maat

Sinds 1972 vliegt de luchtvaartmaatschappij op verzoek van zowel kleine als grote groep reizigers naar hun bestemmingen. Deze met een op maat gemaakte vluchten zijn erg populair tot nu toe. Want dat betekent dat mensen kunnen naar een conference, beurs of sportevenement samen vliegen. Wilt U individueel vlucht voor een groep mensen bestellen bij Transavia? Dat kan via een online formulier e.transavia.com/3/4/186/1/TL6lsNuXTpdBbRjxzxQdDt9XXaZjfKo3dBG_rlE-jAsAcixMgMQNx5yf4sP3XTdF.

Of gewoon de klantenservice van de luchtvaartmaatschappij bellen. De medewerkers van helpdesk komen zo snel mogelijk terug met een aanbieding van de persoonlijk vlucht.

MMM Samsung S7 en S7 Edge Image Banner 728 x 90

Peter Pan reist mee met Transavia

De Vakantieclub van Transavia organiseert vakanties voor jongeren tussen de 13 en 20 jaar oud voor meer dan 20 jaar lang. Er zijn zeker geen “gewone” vakanties. Ook geen gewone jongeren. Vaak hebben de kinderen geen mogelijkheid op vakantie te gaan. Dus Peter Pan en Transavia helpen ermee. In de afgelopen jaren zijn er meer dan 1000 jongeren werden geholpen en konden op hun droomvakantie gaan. De klanten van de luchtvaartmaatschappij kunnen ook meedoen en het steentje bijdragen. Help een droomreis voor de jongeren organiseren.

Transavia compenseert de uitstoot van de vliegreizen

Het is heel mooi dat mensen kunnen eenvoudig, niet duur en veilig overal ter wereld reizen. Maar tijdens de vliegreis komen CO2 en broeikasgassen uit. Die zijn wel schadelijk voor de klimaat en milieu. Om dit effect te verminderen compenseert Transavia een gedeelte van het energieverbruik. De reizigers kunnen tijdens boeking van de ticket de gegevens invullen en vrijwillig CO2 – uitstoot van hun reis compenseren. Het bedrag is meteen te zien in het totaal bedrag. Voor meer informatie over CO2 of broeikasgassen compenseren kunnen de reizigers met Transavia contact opnemen. Transavia klantenservice afdeling staat klaar om al uw vragen zo snel mogelijk te beantwoorden.

Search
Generic filters
Exact matches only
Filter by Custom Post Type

Adsense

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *