Nummerinformatiedienst

Zalando Contact: hoe kunt U bij Zalando klantenservice

Met Zalando klantenservice wordt shopping makkelijk en aangenaam

In 2008, in Duitsland hebben David Schneider en Robert Gentz het e-commerce bedrijf Zalando opgericht en sindsdien kunnen de klanten hun vragen oplossen met behulp van het Zalando telefoonnummer of e-mail service.

In 2010 kwam Zalando naar Nederland.Tevens in 2010 werd mode afdeling met kleding en schoenen aan het assortiment toegevoegd. Tegenwoordig bestaat hun keuze uit talloze merken van kleding, sportartikelen, lingerie, badmode, accessoires, sieraden, tassen, en schoenen, zwangerschapartikelen en kinderleding. Voor alle vragen en opmerkingen kunnen de nederlandse klanten direct Zalando bellen of een contact met Zalando klantenservice online opnemen.

Contact Zalando en vind de interessante aanbiedingen speciaal voor U

Het aanbod van Zalando is voor de verschillende mensen met verschillende mogelijkheden. Daarom bieden ze de producten in diverse prijsklassen. Zo biedt Zalando een Outlet shopping die 24/7 open is. Met ondersteuning van klantservice Zalando kunt U de beste kopjes online doen. Bovendien er is ook online Sale afdeling waar iedereen kan leuke uitverkoop producten vinden.

Prestaties van contact Zalando

In de afgelopen jaren heeft het bedrijf de volgende prestaties kunnen maken:

  • In 2014 is Zalando naar de beurs van Frankfurt gegaan;
  • Sinds 2014 is de omzet van het bedrijf tot 3,0 miljard euro gestegen;
  • Vanaf 2016 heeft het bedrijf 20 miljoen gebruikers, die in totaal 70 miljoen orders plaatsten.
  • Vanaf 2012 organiseert Zalando een hack week, een spannende event voor techische talenten.

Mogelijkheden om een Zalando contact op te nemen

Heeft de klant de vragen of de opmerkingen, dan kunt hij op meerdere manieren contact met het bedrijf opnemen. Hierbij zijn er contactgegevens en telefoonnummer Zalando, die de klanten zouden moeten helpen.

Zalando telefoon en klantenservice Zalando zijn beschikbaar op:

  • Er is een website https://www.zalando.nl/ ontwikkeld waar U de artikelen kunt bestellen, een klantenrekening aanmaken en klantenservice van Zalando bellen.
  • De online FAG -pagina is beschikbaar op https://www.zalando.nl/faq/ om u te helpen de antwoorden op uw vragen te krijgen voordat u contact opneemt met de klantenservice.
  • Uw problemen zullen worden opgelost met behulp van het Zalando nummer, e-mail, chat of messenger.
  • U kunt inloggen op het persoonlijke account om een verlanglijstje aan te maken

De klanten kunnen telefoonnummer Zalando en de volgende kanalen gebruiken

Vragen die u kunt stellen via Zalando telefoonnummer

Via de Zalando telefoon krijgt u het antwoord op de volgende vragen:

  • Hoe stuur ik een artikel terug?
  • Wat zijn de mogelijkheden om rekening te betalen?
  • Wat zijn de Levertijden bij Zalando?
  • Wat moet ik doen als ik een verkeerd artikel heb ontvangen?
  • Wat moet ik doen als mijn bestelling niet complete is?
  • Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
  • Enz.

Bij Zalando hebben de klanten de keuze uit verschillende betaalwijzen:

  • Betalen met iDEAL;
  • Betalen met Creditcard;
  • Betalen met PayPal;
  • Betalen op rekening;
  • Vooruitbetalen.

Bovendien kunnen de klanten hun artikelen binnen 100 dagen retourneren.

De team van Zalando klantenservice is erg helpvol en zorgt om all vragen en problemen van de klanten zo spoedig mogelijk op te lossen. Zij doen alles om het proces van online winkelen gemakkelijk, veilig en prettig maken.

0 Comments

Submit a Comment

Please rate Stellar

0 / 3

Your page rank: