Select Page

KPN Contact

Telefoonnummer
0800-0105

KPN Contact Telefoonnummer

KPN Contact biedt Hulp en Oplossingen

Het KPN contact is door KPN in het leven geroepen om haar klanten één centraal aanspreekpunt te bieden. Een bedrijf dat zo’n verscheidenheid aan diensten levert kan vandaag de dag ook niet zonder en KPN heeft dit duidelijk onderkend. Deze service is professioneel ingericht door het bedrijf, waardoor klanten snel en deskundig te woord worden gestaan en van hieruit direct verder worden geholpen.

Waarvoor Schakelen met KPN Contact?

Men kan voor verschillende zaken terecht bij het KPN contact. Hieronder een kleine opsomming van deze zaken:

  • Informatie over actuele storingen
  • Doorgeven van verhuizingen
  • Bestellen van producten of diensten
  • Vragen met betrekking tot zogenaamde Wangiri fraude
  • Vragen over betalingen en facturen
  • Vragen over instellingen van e-mail

 

Deze opsomming is niet volledig, maar geeft een helder beeld waarvoor men contact op kan nemen met het klantcontactcentrum van KPN.

 

Storing KPN

Een aantal diensten die door KPN geleverd worden kunnen getroffen worden door storingen.

Uiteraard doet deze onderneming er alles aan om dit soort ongemakken te voorkomen, maar aangezien techniek toch echt techniek blijft zijn storingen niet altijd te voorkomen. In het geval er een storing KPN optreedt staat de storingsdienst van KPN direct voor de klant klaar. De medewerkers die opgesteld zijn in de eerste lijn verhelpen zoveel mogelijk de wat kleinere storingen. Als het probleem groter is of blijkt te zijn, dan wordt de klant doorgezet naar de medewerkers van de tweede lijn. Deze medewerkers zijn meer gespecialiseerd in het oplossen van technische problemen. Het werken met een eerste en tweede lijn is voor klanten erg prettig, omdat zij niet hoeven terug te bellen en het probleem zoveel als mogelijk direct wordt verholpen.

 

Klantenservice KPN

De klantenservice KPN bestaat uit werknemers die weten waar zij over praten. Dit is voor een bedrijf als dit dan ook niet meer dan normaal en dit ervaart de consument op het moment dat men contact op neemt met de klantenservice van deze onderneming. De medewerkers zijn opgeleid om de klant in één keer goed te helpen. Indien zij de vragen niet kunnen beantwoorden dan zetten zij de beller direct door naar de juiste afdeling. Hierdoor is deze klantenservice uiterst effectief en wordt men snel geholpen en is van het kastje naar de muur gestuurd worden niet aan de orde.

Telefoonnummer KPN

Er is niet één telefoonnummer KPN dat consumenten kunnen bellen in het geval van vragen, problemen of klachten. Er zijn meerder telefoonnummers om in contact te komen met het klantcontactcentrum, namelijk 

Contact met de klantenservice opnemen 0800-0105

      • 0800-0105 als je een mobiele telefoon hebt met daarbij een KPN prepaidkaart of abonnement
      • bedoeld voor contact opnemen vanuit het buitenland 0800-0105
      • 0800-0105, bedoeld voor bellen wanneer je geen mobiele telefoon hebt met een prepaid kaart of abonnement van KPN

0800-0105

Deze telefoonnummer zijn 24/7 bereikbaar en zijn altijd voldoende bemand, waardoor de wachttijd kort is. Deze nummers zijn te vinden in de KPN telefoongids en zijn daarnaast te vinden op www.kpn.nl.

KPN zakelijk contact

KPN is niet alleen actief op de particuliere markt, maar ook op de zakelijke markt. Omdat dit toch een andere tak van sport is ten opzichte van de particuliere markt heeft KPN speciaal voor de zakelijke klant het KPN zakelijk contact opengesteld. De telefoonnummers waarmee de zakelijke klant kan bellen zijn:

Contact met de klantenservice opnemen 0800-0105

  • 0800-0105 voor vragen over mobiel bellen en mobiel internet
  • 0800-0105 voor vragen over internet, bellen, televisie en cloud

Afsluitend is de conclusie dat KPN de lat hoog legt voor zichzelf en daarmee haar klanten serieus neemt. De klantenservice is gericht op een full service dienstverlening die niet stopt bij enkel en alleen het verkopen van producten en/of diensten. Contact opnemen met deze dienst is de snelste manier om problemen opgelost te krijgen en om antwoord te krijgen op vragen.

Daarbij is het goed om nog eens te benadrukken dat dit KPN contact altijd bereikbaar is en men vriendelijk en vakkundig wordt geholpen.

WEB-KPN CONTACT

KPN is ook te bezoeken op het hoofkantoor, waarbij hier de volledige adresgegevens:

KPN

Maanplein 55

2516 CK Den Haag

 

 

Search
Generic filters
Exact matches only
Filter by Custom Post Type

Adsense

6 Comments

  1. Flip

    Ik was echt blij over de klantenservice, medewerker gaf mee alles dat ik nodig heb en legde uit over de mogelijkheden. Dat was een prima hulp met een aardige stem. Mijn probleem was echt snel opgelost – er was een foutje in mijn postcode.

    Reply
  2. Feline

    Ik was de klant van KPN maar wekte ik ergerens bij klantenservice en veranderd ik bij Ziggo.
    Ik vraag KPN over de beantwoord voor mijn nummer, dat wordt nog verbonden – geen goede ondersteuning. Hoe kunnen de klanten zelf alle hindernissen tegenkomen?
    Aan het eind van het jaar einde besluit mijn mobiel abonnement en ik ga naar andere mobiel kantoor.
    Is de KPN nog koninklijk?

    Reply
  3. Olivier

    Ik vind KPN klantenservice echt verschrikkelijk en waardeloos.
    Ik heb alleen één cijfer gekozen voor de KPN. Ik bel naar de helpdesk niet om te horen over de probleem maar wil horen de oplossing. Daarom – 1 ster!

    Reply
  4. Wendel S.

    Ik besluit te delen mijn ervaring met KPN want het is zó slecht – normaal schrijf ik geen reviews. Wij zijn verhuisd en moesten vier maanden wachten om onze sluiting te hebben. Zij hebben op de laatste minuut gebeld dat geen monteur kon komen. De ondersteuning van KPN is erg slecht, ik hen de hele verhaal over onze sluiting zoveel keer uitgelegd. Zij hebben gezegd altijd dat zij terugbellen zullen maar – dan niets! Ik wacht nog….waardeloze hulp van KPN.

    Reply
  5. Stefanus Appeldoorn

    Ik ben 84 jaar – en van 1962 had ik geen klachten… maar alles veranderd in 2016. Ik kon begrijpen hoe kan ik de modem monteren – ik had de monteur gevraagd – en had ik geen HULP gekregen in het einde. De werknemer zegde dat geen monteur had. Ik was twee dagen zonder telefoon en internet!

    Reply
  6. RAFAËL

    Keurig en prima hulp heb ik gekregen via de klantenservice.

    Reply

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *