Nummerinformatiedienst

KPN klantenservice: eenvoudig storingen doorgeven

KPN is leverancier van  telecommunicatie- en ICT-diensten. In deze diensten maakt zij onderscheid in KPN Zakelijk en KPN Particulier voor de zakelijke en particuliere klanten. KPN merken: KPN, HI, Telfort en Simyo.

Daarnaast maken enkele concurrenten gebruik van het mobiele telefoonnetwerk van KPN, zoals:

Aldi Talk, 6GMobile, Rabo Mobiel en Albert Heijn Mobiel.

KPN Contact biedt Hulp en Oplossingen

Het KPN contact is door KPN in het leven geroepen om haar klanten één centraal aanspreekpunt te bieden. Een bedrijf dat zo’n verscheidenheid aan diensten levert kan vandaag de dag ook niet zonder en KPN heeft dit duidelijk onderkend. Deze service is professioneel ingericht door het bedrijf, waardoor klanten snel en deskundig te woord worden gestaan en van hieruit direct verder worden geholpen.

KPN Bellen: KPN Telefoonnummer en ander Сontact

De Koninklijke PTT Nederland is een bedrijf dat in de 19e eeuw is opgericht en in 1989 is geprivatiseerd om telecommunicatie en ICT-diensten te bieden. Klanten kunnen abonnementen voor hun mobiele telefoon, internet en televisie afsluiten bij dit telecommunicatiebedrijf, zowel voor prive als zakelijk gebruik.

Krachten en voordelen van dit bedrijf zijn:

  • U kunt complete pakketten aanschaffen, zoals KPN bellen, internet en televisie in één, aansluitend op uw eigen behoeften.
  • Het bedrijf biedt altijd de meest voordelige pakketten voor iedereen.
  • De klantenservice is op elk moment van de dag bereikbaar en staat altijd klaar om uw verder te helpen met al uw problemen, zowel per telefoon als via andere communicatiemiddelen.

Men kan voor verschillende zaken terecht bij het KPN contact. Hieronder een kleine opsomming van deze zaken:

  • Wat is het KPN telefoonnummer?

  • Hoe kan ik contact opnemen met KPN?

  • Hoe kan ik de klantenserivce van KPN bereiken?

  • Hoe kan ik het bedrijf telefonisch bereiken?

  • Informatie over actuele storingen
  • Doorgeven van verhuizingen
  • Bestellen van producten of diensten
  • Vragen met betrekking tot zogenaamde Wangiri fraude
  • Vragen over betalingen en facturen
  • Vragen over instellingen van e-mail

Deze opsomming is niet volledig, maar geeft een helder beeld waarvoor men contact op kan nemen met het klantcontactcentrum van KPN.

Makkelijk en snel bellen met het KPN helpdesk

Telfort is een dochterbedrijf van KPN in Nederland. Via Telfort worden Internet, interactieve televisie, vaste en mobiel telefonie diensten op de markt gebracht.

Voor zowel nieuwe als bestaande klanten is de KPN Helpdesk opgericht. Daar wordt u door deskundig personeel geholpen. Deze klantenservice is elke dag en de hele dag beschikbaar om u te helpen. Ook voor vragen over de verschillende producten en diensten en wanneer iets niet naar behoren functioneert.

 Heeft u een KPN storing te melden? Geef dit dan door aan de Helpdesk. U wordt heel snel geholpen.

KPN klantenservice

Op de officiële website www.kpn.com zult u niet alle informatie vinden. Daarom zijn er verschillende contactmogelijkheden in het leven geroepen. U kunt nu contact opnemen met KPN via Twitter of de Facebookpagina. Het klantenservice personeel achter deze twee platformen probeert u dan zo snel als mogelijk te helpen. Daarnaast kunt u ook gebruik maken van de forum op de website, langslopen bij een van de filialen of door het versturen van een email.

 

Maar de makkelijkste manier is nog steeds rechtstreeks contact op het telefoonnummer 0800-0105 . U hoeft niet meerdere nummers te onthouden, belt u op 0800-0105. Uw vragen of opmerkingen worden altijd snel en vakkundig afgehandeld. Daarnaast is de klantvriendelijkheid van het personeel ook heel belangrijk.

Bel daarom liever naar de KPN klantenservice voor hulp. Daar kunt u terecht voor vragen over:

  • Internet of mobiele telefonie,
  • Een KPN storing,
  • Uw KPN telefoonnummer,
  • KPN Zakelijk
  • en nog veel meer.

 

Deze telefoonnummer zijn 24/7 bereikbaar en zijn altijd voldoende bemand, waardoor de wachttijd kort is. Deze nummers zijn te vinden in de KPN telefoongids en zijn daarnaast te vinden op www.kpn.nl.

KPN zakelijk contact

KPN is niet alleen actief op de particuliere markt, maar ook op de zakelijke markt. Omdat dit toch een andere tak van sport is ten opzichte van de particuliere markt heeft KPN speciaal voor de zakelijke klant het KPN zakelijk contact opengesteld.

 

KPN Telefoonnummer

Met het geschikte KPN telefoonnummer voor klanten of zakelijke partners kunt u de KPN helpdesk zeven dagen per week, 24 uur per dag bereiken. Wanneer u contact opneemt per telefoon, kunt u snel en efficiënt verder worden geholpen, doordat u direct persoonlijk contact heeft met een persoon aan de andere kant van de lijn. U kunt het telefoonnummer onder andere gebruiken voor vragen over:

  • Mobiel en internet op de mobiel, bijvoorbeeld wanneer u een vervangende SIM-kaart wilt aanvragen, uw toestel wilt laten repareren of de status van uw reparatie wilt opvragen, Spotify wilt activeren of uw internetbundel wilt uitbreiden met extra MB’s.
  • Interactieve televisie, internet, telefoon en de digitenne, bijvoorbeeld met vragen over valse e-mails, huidige storingen, het opnieuw opvragen van uw wachtwoord of gebruikersnaam, of over traag draadloos internet op uw telefoon.
  • KPN Compleet, bijvoorbeeld voor een overzicht of het wisselen van gratis tv-zenders en films in uw pakket, over meer informatie over het pakket zelf en over wanneer u ervoor in aanmerking komt.
Afdeling Telefoonnummer Werkuren
Klantenservice 0800-0105 24/7
Klantenservice vanaf KPN nummer 1200 24/7
Klantenservice vanuit het buitenland 31612001200 24/7
TV, internet en telefoon 0800-0402 24/7
Zakelijk ZZP 0800-0403 24/7
Zakelijk MKB 0800-0410 24/7
Grootzakelijk 0800-1576 24/7

KPN contact: Deskundig en klantvriendelijk hulp

Bel KPN klantenservice voor alle vragen gerelateerd aan:

  • Storingen in uw verbinding of de dienstverlening,
  • Onregelmatigheden op uw factuur,
  • Niet meer kunnen inloggen in uw account,
  • Informatie opvragen over de verschillende producten en diensten,

 

Ook voor vragen over bestellingen, Internet, de cloud, TV, mobiel, abonnementen of andere opmerkingen kunt u bij de customer service. Met al deze vragen en nog veel meer kunt u terecht bij de klantenservice. Het is nu heel makkelijk om met KPN contact te hebben.

Neem contact op met KPN via Online Chat

Als u de klantenservice niet telefonisch kunt bereiken, is de ondersteuning ook beschikbaar via de chat. Klik hier om te chatten met de assistent van KPN

 

MijnKPN app

Met de MijnKPN-app kunt u alles rondom uw KPNabonnementen zelf regelen. U kunt eenvoudig inloggen met uw KPN. U kunt de app downloaden via appstore OR google play.

Hulp nodig? Eenvoudig en vlug contact via het KPN telefoonnummer

Bel de helpdesk gerust op 0800-0105. Het is de gemakkelijkste manier om aan de antwoorden te komen op uw vragen. U hoeft voor uw storing of hulpvraag geen Facebook, Twitter of email in te schakelen. De helpdesk helpt u snel via de telefoon. U komt rechtstreeks in contact met de persoon die u graag helpt. Ze staan u graag te woord en geven u alle ruimte om het probleem te omschrijven. Probeert u het vandaag nog. De customer service is alle dagen van de week en elk uur van de dag beschikbaar voor uw vragen. U wordt dus altijd snel en klantvriendelijk geholpen.

De KPN klantenservice staat u graag te woord.

 

Telefoonnummer-klantenservice.nl Is niet verbonden met of aangesloten bij een van de bedrijven op de website. Directe nummers en de officieren van elk bedrijf wordt geselecteerd, kunnen worden gevonden in het publieke domein, en op haar officiële website.

7 Comments

  1. Daan 25

    Wat was mijn ervaringen – ik heb naar de klantenservice gebeld – de monteur zou komen van 13.00 tot 15.00 uur op 21 december 2017. KPN heeft een email gestuurd, maar een manier heeft gezegd dat een email napmail is. En hij heeft ook gezegd dat hij niets over mijn afspraak wist. Ik vond dat persoon niet betrouwbaar. Dat was echt vreemde. Maar ik was de hele middag thuis.

  2. David

    Ik was de klant circa 40 jaar, maar de medewerkers hebben niet geholpen, dus ik wil weglopen.

  3. Bas_L.

    Een cijfer is niet van applicatie zo …..

  4. STELLA

    Ik heb half uur gewacht!
    Nu wil ik naar ziggo veranderen

  5. RoB

    Bedankt voor de goede hulp van de geduldige medewerkers!

  6. Herman

    Prima klantenservice gekregen van Mevrouw Ragos betreffende de verhoging van het tegoed van mijn telefoon.

  7. carolien entrop

    mijn ipad kan ineens geen berichten ontvangen. Ik ben overgestapt van telfort naar kpn ongeveer 14 dagen geleden. Nu ineens kreeg ik geen mail, noch kan ik het versturen.
    Ik krijg de gebruikersnaam of het wachtwoord v oor Telfort is onjuist.
    Mijn grote computer funktionneert nog wel.

    Ik weet het wachtwoord noch de gebruikers naam.
    Kunt u mij die toesturen?

Submit a Comment